Partyflock

Forumonderwerp · 633837
Waarschuw beheerder
Ik ben nu alweer 5 weken in Italie en wat zie ik hier tot mijn grote schrik en walging; Geepileerde wenkbrauwen bij jongens!

Soms zit daar onder dan nog een beetje mascara op de wimpers.

Zelfverzorging is 1 ding, maar dit vind ik te ver gaan, zelfs al heb je authentieke Bert-wenkbrauwen.

Wat vinden jullie???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik scheer wel me oksels... En alleen me balle (Niet alles want dan is het zo´n kale bedoening...)

Ma me wenkbrauwen epileren... Nee dat gaat te ver... :S
Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen het lekker zelf moet weten.Ik doe het niet.Maar op den duur zal het ook wel naar Nederland overwaaien en dan is iedereen er binnen een mum van tijd aan gewend.
Waarschuw beheerder
als een jongen van die wenkbrauwen heeft die zeg maar aaan elkaar zitten vind ik het wel mooier als ie dat epileerd:) maar ze moeten het niet al te netjes epileren want dan staat het een beetje verwijft:|

Waarschuw beheerder
Sluit me aan bij eva, het moeten niet van die mooie ronde geborstelde en bijgetekende boogjes worden. Maar begroeiing op de neusbrug mag best een beetje weggeplukt worden...
Waarschuw beheerder
donateur
alleen er tussen haal ik het weg

Waarschuw beheerder
van mij uit mag het wel,zogenaamde bert-wenkbrauwen vind ik dus echt niks :S! alleen niet overdrijven he...
Waarschuw beheerder
Liever bijgehouden dan van die reuze borstels,..
Waarschuw beheerder
donateur
bah

Waarschuw beheerder
Kost me veels te veel tijd, die tijd kan ik beter besteden om te gaan Feesten :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
nee vind het niet kunnen...
Egt niet mooi bij mannen :bah:

Waarschuw beheerder
nou.................­.......

als die wenkbrouw door loopt zeg maar dus 1 groote streep op je hoofd dat vind ik dat je het midde stuk wel weg mag halen

maar echt in een vormpie nou nee doe maar niet!