Partyflock

Forumonderwerp · 632546
10786x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik vind ze dus echt walgelijk....die puntschoenen!
Ze maken je voeten gigantisch groot en vaak hebben ze ook nog zo'n belachelijk klein hakje!
Echt afgrijselijk!
Ik weet bijna zeker dat mensen die ze dragen alleen maar met de mode meelopen want mooi kan je die dingen toch niet vinden?!?!?!
Wat vinden jullie?

Waarschuw beheerder
donateur
als jij mij kan overtuigen dan wil ik eventueel wel mijn mening veranderen

Kijk een mening is wat anders,dat vind ik niet erg. (Y)
Mijn mening is namelijk dat puntschoenen lelijk zijn :P

Ik zal er eens 1 maken van mijn laarzen met ronde neus,die zullen de puntschoenaanhangers dan natuurlijk erg lelijk vinden,maar dat mag,dat vind ik ook van hun schoenen natuurlijk.
Maar die witte lompe schoenen die knuffelmuts liet zien,gaan natuurlijk nergens over he,ze gaf dan ook een slecht voorbeeld.

Waarschuw beheerder
Er zijn wel degelijk MOOIE laarzen met ronde neuzen hoor :yes: Ik heb zelf ze zelf ook in het wit,alleen dan wel totaal anders dan hierboven...
[img cacheid=00072ef100135e0e4401c3d51a0067a523]http://home.kabelfoon.nl/~beenen/vfotoJet231.jpg[/img]
(Alleen op de schoenen letten please :p) Ze lopen wel lekkerder dan mijn puntjes,maar mooier en eleganter zijn ze niet nee :D

En Gupcore...op wat voor schoenen loop jij dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja die witte zijn wel mooi,maar die ander witte waren gewoon te lomp 8)

Ik heb haast nooit laarzen ofzo aan,maar als ik ze aan heb,zijn het deze (speciaal vers van de pers voor mix gemaakt ;) )

Maar ja die vinden jullie toch lelijk waarschijnlijk,maar goed :

[img cacheid=0000002300135e1cb76b9c681a0067a688]http://pic14.picturetrail.com/VOL564/772712/5098981/67638155.jpg[/img]
[img cacheid=0000002300135e26e58200521a0067a688]http://pic14.picturetrail.com/VOL564/772712/5098981/67638218.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Gupcore, ik vind ze mooi !!!! :yes: (y)
Vind dat echt geen lelijke ronde neuzen laarzen hoor ! :)
Als ik jou lengte had, zou ik eigenlijk continu op laarzen lopen,maar goed dat moet je zelf weten natuurlijk :p

Waarschuw beheerder
donateur
Thanks.. :P

Ik heb ze niet zovaak aan omdat ik op geen enkele hakschoenen goed kan lopen,ik ben een beetje lomp en ga dan steeds door me poten enzo 8)

Waarschuw beheerder
Hahaha (y)
Dat heb ik ook hoor :x Maar bij mij staan platte schoenen gewoon NIET.
Ik heb veel te korte benen en vind mezelf te klein (1.66m), dus daarom ben ik VOOR de puntschoenen en/of hakke \n :p
Ik heb ook nog wel wat leuke laarzen/laarsjes met ronde neus...
VEEEEEEL mooier dan die lelijke puntdingen...:S

[IMG]http://img44.exs.cx/img44/1254/laars001a.jpg[/IMG]

[IMG]http://img44.exs.cx/img44/3716/laars002a.jpg[/IMG]

[IMG]http://img44.exs.cx/img44/1048/laars003a.jpg[/IMG]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik vind die witte laarsjes die KnuffolMutz aan heeft wel heel mooi en sexy hoor :p (Keb ze immers zelf voor haar gekocht :p :lief: )

Waarschuw beheerder
Uhmmm:|
DJEM...speel je toevallig voor bouwvakker ofzo :/???

Waarschuw beheerder
idd knuffolmutz..die laarsjes zijn echt te lelijk, die droeg mn oudere nichtje toen ik in groep 8 zat :s

ik ben nog steeds helemaal gek op de puntschoen heb net (eindelijk!) bruine (kniehoge) puntlaarzen gekocht, ben r helemaal (l) op
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daar heb ik geen woorden voor..........zo lelijk!!!!!!!!!!!!!!!!
Knuffolmutz, zal voor jou misschien onbegrijpelijk zijn maar ik draag graag schoenen of laarzen die IK leuk vind...
En ja, ik vind dus laarzen mooi met een ronde voorkant en ik hou niet van die dunne kuthakjes, vandaar de blokken, en daarnaast lopen ze ook nog heerlijk!
Maar als jij het nodig vind mensen af te zeiken om hun schoenen kan ik ook wel gaan roepen dat je belachelijke marjorette-laarsjes draagt op die foto.... :S
Waarschuw beheerder
maar DJEM.. jij opent een topic met commentaar over puntlaarzen.. althans.. het is toch jouw naam een post boven dit onderwerp ;)
Waarschuw beheerder
et maakt me allemaal niet uit die laarsen!
als jullie ze maar naar mij brengen om te repareren ;P

Waarschuw beheerder
Heb puntschoenen en kisten maar maakt niet echt uit loopt allemaal wel lekker eigenlijk..
Dat klopt Jordy, en in dat bericht geef ik mijn mening over puntschoenen en zeg ik dat ik niet kan geloven dat mensen die schoenen echt mooi vinden...
Maar ik loop geen mensen af te zeiken, of wel?!
Waarschuw beheerder
PUNTschoenen/Laarzen zijn het allerGEILST!

Maar die ronde van jou, GUPJUH, vind ik ook best GEIL :kwijl:

:$
Waarschuw beheerder
Beer! Kom je nu mee :(
Ken straks eindelijk m'n hoge laarzen met vierkant afgeronde neus weer aan!

Die zien er ook nog steeds mooi uit met een wat stevigere hak eronder en heb er lieve kleine voetjes in ;)
Waarschuw beheerder
Die zien er ook nog steeds mooi uit met een wat stevigere hak eronder en heb er lieve kleine voetjes in

:kwijl: OMG wat GEIL :kwijl:

Foto?8)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar die ronde van jou, GUPJUH, vind ik ook best GEIL

Stuur me maar gauw een geile pb dan ;)

Waarschuw beheerder
Die van DJEM vind ik te grof...
Die van GUPCORE vind ik (y)
Puntlaarzen kunnen ook mooi zijn,
vooral met een hoge naaldhak en dan wel
in laarsvorm...

Waarschuw beheerder
ik zal me d'r ook ns mee bemoeien! ..als ex- (jammer genoeg)-vriend aka verplicht meegaander als mn vriendin weer nieuwe pumps of laarzen moest halen (was danseres op party's ed.) whehehe!

lecker-lecker hoor!! en dan van die lange stelten die ze had, hmmmmmm! hoezo geen perfect verlengstuk van n mooi damesbeen! na 3jr zat ik nog steeds verlekkerd te kijken als ze erop rondbanjerde hoor! (maar dat kon ze dan ook vloeiend, dat is voor n hoop geloof ik ook niet echt weggelegd als ik sommige zie strompelen pfff... :(

079 city's Techno-booty/bootz Fetishists Crew rockz da place haha!! (of zou t komen omdat we oudere lullen zijn dat wij t allemaal wel geil vinden he?! (6))

's kijke of ik nog wat ON TOPIC heb tussen dr pix! stay tuned...
* en 2 Qomß@tiQon: plz go on with your show,lady!! bring 'em ON!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben GEEN lady :no:

:[

Waarschuw beheerder
DJEM: Het was mijn bedoeling helemaal niet om je af te zeiken,maar zoals jij OOK je mening geeft, geef ik dat OOK in dit topic :)
Misschien kan jij het dan wel weer niet uitstaan dat ik jou laarzen voor bouwvakkers vind, tergelijkertijd zijn er zat meiden die het weer niet kunnen uitstaan dat jij puntschoenen lelijk vind...
Dus zo heeft ieder zijn eigen mening en dat houden we ook zo :)
Waarschuw beheerder
Nou, bij deze dan mijn mening :p

Ik vind puntschoenen afgrijselijk.
Waarschuw beheerder
:frusty: ik haat die dingen van die kak schoenen vreselijk:S iehll sou ik duz never meej lope:S geef mij maar gewone laarsjes:) is veel beterzzz het lijkt ook net of je kei grote voete hebt maat 50 ofso:P hahaha echt duppe schoene
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat ik pas lelijk vind (puntschoenen trouwens ook) van die lelijke snowboots... pff mensen et is hier toch geen 25 graden onder nul.. kleed je normaal!

Waarschuw beheerder
Ben GEEN lady

Pfff... ghehe! OK.. maar er zijn al Misstresses genoeg, elk meisje kiest die stoere naam optie als 1 vd eerste,of nie?!
Anywayzz... eentje uit de oude (ex-)doos haha! en tweetje; n leuk party-vooraf "achterzijde shotje" van 'n freundin van me, vrij recent (mark those noses on her bootzz! uit zwitserland btw ;) ja,ik ken m'n details hoor ghehe..)

[img]http://members.lycos.nl/undergroundartists/079tmp/spiceyspikeeeyz.jpg[/img]
eentje..

[img]http://members.lycos.nl/undergroundartists/079tmp/sharpbootz.jpg[/img]
tweetje!

:P ..uitdaagsters???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
079Underground --> 2e = GEILLL!!! :kwijl::respect:
Waarschuw beheerder
:kwijl: WTF!!!! ZO GEIL!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
volgensmij smokkelen al die puntschoenen/puntlaarsen draagster drugs in die punten :P

(helaas nog nooit gevonden in puntschoenen/laarsen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:kwijl:!!!

Waarschuw beheerder
whehe (6) ..daar zeg je wat!
ghe.. weet nog wel dat we t bij 1 (of paar) vd meiden die mee waren (de grotere feessies,of waar je voor t eerst kwam) vaak op laatste moment hup snel-snel kwijt konden (altijd wel iemand van hun die laarzen droeg) als t fouilleren er streng uitzag vanuit de rij gezien haha!

maar tegenwoordig, qua ruimte als ik sommige modellen zie.. maar ja, daar kwamen er vast al n paar op toen ze net weer in mode verschenen denk ik zo! ;) hoe lang is t eigenlijk alweer leuk/anti-leuk?! jaartje toch zeker.. (das weer t mindere n beetje maar ok.. ivm hoe sommigen erop lopen,want das ook geen porum :S )

Waarschuw beheerder
hoe zit et dan met puntneuzen en puntmutsen:S

Waarschuw beheerder
De punten zijn al bijna helemaal uit! Geef je tenen dus weer wat ruimte, jippie lang leve de ronde neus want me voeten hebben wat doorstaan de afgelopen paar jaar.

Waarschuw beheerder
als je voeten dan groot lijken heb je van jezelf al gewoon grote voeten
Waarschuw beheerder
als je voeten dan groot lijken heb je van jezelf al gewoon grote voeten

:jaja:

Waarschuw beheerder
Ik heb hele mooie witte voor nette gelegenheden zeg maar..

die heb ik alleen nooit :/

Waarschuw beheerder
tja... van deze modellen worden ze gelukkig nooit "ietsie" groter voor t oog he?! pfff... :S

[img cacheid=00132e390013ad41b33779981a006b95a0]http://pittance.nodalpoint.net/doc/bonnasses/20.jpe[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
puntschoenen zijn lelijk
snap niet waarom mensen dat aantrekken :S
Waarschuw beheerder
De punten zijn al bijna helemaal uit!

wie zegt dat? ben van het weekend in Milaan geweest...NIEMAND die daar met ronde neuzen aan komt zetten heh...elke vrouw loopt op puntlaarzen
WALK THE ITALIAN WAY!!

denk dat ik maar ga verhuizen...

Waarschuw beheerder
de mensen die ze lelijk vinden vind ze lekker lelijk.. ten eerste lopen die schoenen veel lekkerder als andere schoenen!!het staat veel mooier als welke andere lompe gabber schoen!!! onm het zo maar te zeggen he.. en het staat ook nog eens vrowuwelijker.. dus wees allemaal maar lekker anti puntschoen en loop lekker waar je in lopen wilt

puntschoenen roeleren!!!
Waarschuw beheerder
de mensen die ze lelijk vinden vind ze lekker lelijk.. ten eerste lopen die schoenen veel lekkerder als andere schoenen!!het staat veel mooier als welke andere lompe gabber schoen!!! onm het zo maar te zeggen he.. en het staat ook nog eens vrowuwelijker.. dus wees allemaal maar lekker anti puntschoen en loop lekker waar je in lopen wilt

puntschoenen roeleren!!!

Helemaal mee eens..:yes:
Waarschuw beheerder
:respect: 2 *MiSs TeChNo* jij hebt het begrepen :D
Waarschuw beheerder
Puntschoenen zijn fkng lekker! Puntlaarzen ook!
Ziet er gewoon zwaar sexy uit bij de juiste persoon. Vooral puntschoenen met enkelbandje is erg lekker! (heeft mn sgatje onlangs aangeschaft (6) ) *Rrrrr*! Jammieeee!
Ben t met Qomß@tiQon en Mix eens :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja iedereen moet toch zelf weten wat ze dragen, legerkisten met opgerolde spijkerbroek en heel de toko in hetzelfde polotje ziet er toch ook niet uit :s
Waarschuw beheerder
idd over meelopen gesproken...die polo's zijn allemaal precies hetzelfde!! maar jah zo dom zijn ze dat ze dat zelf niet eens (willen) zien...
Waarschuw beheerder
Puntschoene is tien keer mooier dan die achterlijke kisten....is gewoon een feit ja :D
:kwijl: puntschoenen :kwijl: