Partyflock

Forumonderwerp · 632546
10436x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik vind ze dus echt walgelijk....die puntschoenen!
Ze maken je voeten gigantisch groot en vaak hebben ze ook nog zo'n belachelijk klein hakje!
Echt afgrijselijk!
Ik weet bijna zeker dat mensen die ze dragen alleen maar met de mode meelopen want mooi kan je die dingen toch niet vinden?!?!?!
Wat vinden jullie?

Waarschuw beheerder
kralen ketting vind ik dan wel weer leuk:)

Waarschuw beheerder
heh bedankt houspuazinnetje...het gaat weer stukken beter.;)
Nee puntschoenen vind ik nietzo meer..
Waarschuw beheerder
Jah ik vind ze zelf dus super..:)

Maar om now te zeggen als ik ze niej mooi vind dat ik ze wel koop om er "sexy" bij te lopen, kan ik nog steeds niet bevatten..

Waarschuw beheerder
donateur
licht er aan welke vrouw ze aan heeft en wat de vrouw aan kleeren aan heeft getrokken is mooi te kombieneeren zo jammer dat er nog steets vrouwen zijn die dat niet kunnen :P
Waarschuw beheerder
Ik probeer als een tijdje leuke laarzen te kopen, maar overal zit zo´n punt aan!
Een beetje vind ik wel leuk, maar sommige zijn zo erg, als je ze aandoet lijk je wel een elf.
En ze zitten ook niet lekker.
Waarschuw beheerder
puntschoenen? :bah:

enige voordeel van die krengen is dat je zo mooi "perongeluk" der op kunt gaan staan met je kisten... :devil:

zouden verboden moeten worden, dingen ontsieren het straatbeeld oid...
Waarschuw beheerder
Ik vind puntschoenen wel mooi hoor! Maar t ligt dr aan welke! Ze moeten niet een té overdreven punt hebben! Maar die ballerina schoentjes die nu weer helemaal in zijn, zien dr echt NIET uit!!!!!!! K heb dr al veel mensen mee zien lopen! Nou je ken mij niet vertellen dat ze ze mooi vinden, ze trekken ze alleen maar aan omdat het in de mode is!! Dat vind ik nou echt triest!!!

Waarschuw beheerder
hahaha idd!! :D
Om er sexy bij te lopen mocht ik ze OOIT nog een keer aandoen! Wat een PIEPschoenen zeg, hele voetjes liggen open, maar goed. We lopen ze wel uit.. in huis.
EN mocht ik dan een keer uiteten gaan, of een spannend Date krijgen (hahaha) danne verleid ik ze met me puntschoenen :D
Waarschuw beheerder
ik vin die krengen eerder een afknapper dan verleidelijk...

Waarschuw beheerder
naa dan heb je die van mijn nog nie gezien! Het zijn geen joekelschoenen, met een joekelpunt, ze zijn open, zit een ritsje aan de achterkant van me hiel, en dan een bandje aan me enkel vast...

Ik heb OOK liever kisten aan me voetjes hoor! laat dat even duidelijk zijn maare af en toe een beetje sexy mag bezt!
Waarschuw beheerder
[citeer]ze zijn open, zit een ritsje aan de achterkant van me hiel, en dan een bandje aan me enkel vast... [/citeer]

:kwijl: Ja, die ken ik, en die zijn echt botergeil!!!!!!!!! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgende stelling:
"vind jij puntschoenen/laarsen GEIL???"

Soms..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind ze afschuwelijk en tuttig

zou ze nooit zelf kopuh

Waarschuw beheerder
donateur
Puntschoenen zijn lelijk :)

Waarschuw beheerder
idd! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vandaag 3 paar schoenen gekocht, met 50% korting (personeelsavond), maar geen van al puntschoenen (ik heb wel een schouderklopje verdiend, vind ik zo)
Waarschuw beheerder
Een 'schouderklopje'?!?!?! :|

EEN DIKKE VETTE SMACKKKKKK zal je bedoelen :[
Waarschuw beheerder
nah k draag wat k wil draguh......heb puntschoenen in me kast staan en kistuh......heluhmaal geen meeloprig gedoe als k op muh puntschoenuh wil lopuh mot k dat tog zelf wete :@
Waarschuw beheerder
ik zal geen DUBBEL roepen maar vind ze toch weer superfout GVD ik word al para als ik aan die leipe schoenen denk brrrr :bah:

ja waarrom begin je er nou weer over moet ik weer :bah:

nou hou ik op anders blijf :bah: ik :bah: :bah: :p

Waarschuw beheerder
euuh ik vind ze zo lelijk!
Moet dan denken aan een clown

Waarschuw beheerder
Ik draag alleen puntmutsen!

Waarschuw beheerder
hahahaha :(

Waarschuw beheerder
was gister een berichtje bij gordon noordzee dat er een wijffie met dr eerste rijles de sloot ingereden was.... achteraf bleek dat ze de beroemde popu puntschoenen aanhad dus KON ze nie eens remmen...

moraal... die puntschoenen zijn nie alleen verrekes lelijk... ook nog es gewoon gevaarlijk!
Waarschuw beheerder
anti puntschoen!!! :@

het ziet er niet uit:kots:
het loopt voor geen meter:s
juh blijft achter traptredes hangen:/
juh zit tussen de stoeptegels:/
2x dragen en ze zijn kapot:|
juh poten vergroeien

echt clubkutten schoennen!!!!

nog erger is als een jongen ze aan heeft :kots:
jongens horen toch stoer over te komen ???? dacht ik ???? nie als een travo????

ik hou van stevige stoere ,maar wel vrouwelijke schoennen :D !!

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook echt 3 x niks.
Waarschuw beheerder
Ik vind het ckr wel relaxx en mooi staan bij een vrouw.

Waarschuw beheerder
ik vind ze super heb alle kleuren thuis liggen

Waarschuw beheerder
die dingen zijn toch zo oerlelijk!!
sorry maar das nou mijn mening...

Waarschuw beheerder
Puntschoenen zijn mooi, ze maken de vrouw zeg maar af. Die lelijke dikke kisten met ronde voorkanten zien er trouwens ook charmant uit hoor, staat ook mooi bij je kapsel
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VAAaAycaqFgOl9iiFVQznA17m09Cq*eeMVmTzWG!PQNbWPHNhfkmYsAW!BVpamQ0ugiLTqcFBCYlwS4udKvC2fMVc5nbgd76cRMNfAaGSar*fZHjBzledsAKwoJnEKzx/Foto%2013.JPG?dc=4675454563937132082[/img]
laatste aanpassing
Grappig dat jij net nog in een ander topic zei dat je de profielen van de draagsters van dit soort schoenen had bekenen en dat ze allemaal lelijk zijn....
Heb het idee dat je jezelf een beetje tegenspreekt zo...
Waarschuw beheerder
vind ze echt vreselijk je zal er maar een trap mee krijgen heb je zo punt in je kont zitten

Waarschuw beheerder
LELIJK k haat puntschoenen!!!!! en drugbaron isz die foto sarcastish bedoeld???

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind ze geweldig!!!!

Waarschuw beheerder
:gaap: koop een taart en vier et (Y)
K vind dat iedereen lekker zelf moet weten waar die mee loopt maar ik persoonlijk ben egt anti puntschoen. Vind t egt geen pan en al helemaal niej op n hardcorefeest!! Daar kom je tog om te beuken en dan sta je daar met je nette puntschoentjes aan!! Whahahaaaa!! :kots:
Waarschuw beheerder
mag ik even braken die punt schoen echt te erg om te zien het lijken wel aladin schoenen ze moeten alleen nog een vliegend tapijt hebben en het aladin outfit is compleet
Waarschuw beheerder
MAg ik ook braken, het lijkt of alle halfkale gabberinnen hun middelvinger opsteken en een scheve bek trekken :/

Waarschuw beheerder
Ik vind ze wel leuk als net paar schoenen!!

HardcoreTess aka HakkuhWijffie-NL
K vind dat iedereen lekker zelf moet weten waar die mee loopt maar ik persoonlijk ben egt anti puntschoen. Vind t egt geen pan en al helemaal niej op n hardcorefeest!! Daar kom je tog om te beuken en dan sta je daar met je nette puntschoentjes aan!! Whahahaaaa!!

Wie zegt dat die schoenen zijn om te stampen???
je heb toch ook een net paar schoenen nodig neem ik aan????

Waarschuw beheerder
Ik heb één paar zwarte. Voor netjes, maar ben er nog steeds niet weg van.
Ach ja moet toch wat als er nergens iets fatsoenlijks te koop is.

Die ballerinas van nu vind ik wel leuk trouwens :)

Weg met de puntschoen :devil:
Waarschuw beheerder
Ik vind puntschoenen wel mooi!

Alleen ik zou ze NOOOOIT naar een feest aantrekken, t zijn niet bepaald stampschoenen..:S
Mijn vriendin had ze vorige x aangetrokken en die heeft de halve terugweg op d'r sokken gelopen, d'r tenen zaten bekneld :P

Waarschuw beheerder
Ik vind ze verschrikkelijk...
Kisszz_Maris, je hep helemaal gelijk hoor! Maar aangezien er in andere forum onderwerp nogal ns wat meiden zijn die er helemaal tegeningaan en zegge dat ze beter als iedereen kunne feesten op hun punters dan bijv anderen op gympies en dat vind ik niej egt kloppen snappie?

Waarschuw beheerder
WEN-DIEJ heeft een lelijk hoofd :yes:

Waarschuw beheerder
Punt schoenen zijn totally cool B)
en zitten ook helemaal (y)
Nijverdal Terror,

Je reactie laat wel zien hoe intelligent je bent he?!
Het ging hier over puntschoenen, niet over mijn hoofd.
Maar misschien is het inderdaad leuk om een topic te openen over iedere PF-member.... :S