Partyflock
 
Forumonderwerp · 632065
Lieve mensen...

Nu moet er me echt wat van het hart. Ik kreeg net de (zelfs nog niet volledige) line-up van The Kick Off onder ogen...

Ben blij dat mijn ogen er nog inzitten, want dit is wel heel erg gruwelijk.

De meeste mensen zullen zich de vorige nog wel kunnen herinneren en zullen het dan ook met me eens zijn dat hier haast wel een vervolg op MOEST komen!

De voorlopige line-up, zet u schrap:
Champ-e-on
Da Maze
Da Pauli
Fonzie
Franky SL
Laroesja
M.O.D.
Masochist
MorienteZ
Nemo
Outblast
Phat Wax
Ree
Sandman
Simon Underground
Trilok
Uudzuu
UZI
Wietze Young
Chiren
The Viper
Vince
Roaric
Nosferatu


Het zal weer plaatsvinden op het Ruiterskwartier in Leeuwarden! Zeker weten niet zo warm meer!!!

Als je Friesland een warm hart toedraagt en blij bent dat All Dance Events Leeuwarden steeds meer op de partykaart zet, mag je dit niet missen!!!

Er komen nog namen bij, dit is de voorlopige line-up, dus berg je maar :[

Kaarten kosten in de voorverkoop 18 euro en aan de deur 20, maar als je er de vorige keer bij was, weet je dat je daar beter niet op kunt gokken :D

Linda is gelukkig :yes:
Lijkt me een goeie datum om L'warden weer even onveilig te gaan maken en een bezoekje te brengen! Wel een stukje rijden, maar heb het er ZEKER wel voor over, voor die gruwlijk vette line-up!!
 
Zo hoort 't ook... gewoon goed kijken, of er die datum geen grote feesten gepland zijn door ID&T, Q-Dance, UDC etc... en zo nee... dan zelf 'n goed feestje geven!! Net zoals de eerste Kick Off!!
HEB ER NU AL zin in... :P:P
jaaaah ben owk weer van de party want vier dan owk me verjaardag ben 12dec jarug dusz whiii :bounce:
 
OK ik zal ook wel weer mee moeten ;p;p


(y) line up :jaja:
Deze word beter, harder, strakker, onguurder, vetter, ....... Nou ja.... see and hear it.....

Plankgas........

Yyiiieeehhhhaaaaaaaa­aa
Ik ben ook zeker weer van de partij, hef dr zin an!!!
:D hardly can't wait :)
:respect: :bounce:
kheb dr weer zin aan.. kick off 1 was al super en nu met minder hitte en een NOG beter geluid :D
Simon Underground, outblast, nosferatu, the viper...! word echt TOP:yes:
laatste aanpassing
Altijd straks Kickoff en totale gekte!! had nooit verw8 dat er nog zoiets gehouden kon worden op et Ruiterskwartier ;) BEN DR WEER BIJ!!

Echt top mensen wat jullie doen!! :D
"Zieke Marieke" gaat net als de vorige keer zwaar los.. :bounce: :bounce:
Geen twijfel aan.Vorige jammer genoeg gemist i.v.m. vakantie deze ga ik ckur NIET missen :bounce:
 
LEUKE RARE KERST en met oud en nieuw na maastricht of a dam

mooi het nieuwe jaar in
 
of in leeuwarden:P:P
ja.. hope dat we 2004 halen.. met zon weekend .. :P
Paul dat halen wij wel :yes:
Dat kan niet anders!
Geen twijfel mogelijk ;)
 
op aandringen van mijn dokter besloten dit feest niet te bezoeken! Ik zou volgens hem mijn gehoor kunnen verliezen, en een overdosis gezelligheid door mijn drinken gegooid krijgen! en als dat nog niet genoeg is zou ik hier blaren op mijn voeten krijgen door het vele lopen van top dj naar top dj.... dus sorry ik kom niet!
laatste aanpassing
 
Hier ben k zeker weten oowk bij!.. :D

:bounce:
IK vind ut zielig voor ronald:S:S
haha Jeltse je heb gelijk... Tis erg sneu voor ronald.. Maar wij zijn wel van de partij....
 
Aangezien ik tegenwoordig mn dagen in Lwd slijt, kan ik net zo goed ff komen kijken, dacht ik zo.. :)

PS: Ronald: Zoek een andere dokter
laatste aanpassing
klinkt gewoon alweer gruwlijk!
we komen hopelijk weer:D
vorige was super...
 
Heb de eerste moeten missen :S :cry:

maar deze keer zijn we zeker van de partij!! :bounce: :bounce:

oh yeah!!! :D
Jel, we rekenen op jou!!
Heb ook per ongeluk de eerste moeten missen...

Nu moet ik maar ook is gaan kijken daar in het buitenland;)
vergeet je je paspoort niet :P
 
Toch wel jelmer?? :D
Uhm... zo warm... zo veel zweten... khad serieus walnootvingers, me telefoon die ik vasthield wou niet meer aan en me peuken waren een soort van papiermache iets... niet tot ab normaal

nee dank je... Ruiterkwartier is niet echt chill locatie.
Geef het nog een tweede kans, deze wordt nog beter dan de vorige, ik beloof het je !
Dan moeten ze echt wel serieus wat aan de ventilatie een cirulatie van de lucht doen. 58 graden is niet alleen warm, maar ook niet echt veilig met al die :bounce:ende mensen
Dat doen ze ook echt, daar komt bij dat het nu niet in de zomer is, dat scheelt ook! Ventilatie is nu zeer goed geregeld :yes:
Hmmm... dan loont 't misschien nog de moeite. Muziek was wel relaxt (voor de bass geen bass meer was dat is). Weet je wat, ik zet 'm voorlopig alvast ff in me agenda... denk ik er later nog ff over na ;)

... maar eerst naar bed :z... 't weekend staat voor de deur! :D
 
we gaan zien, wordt zeker knallen!
greetz respect for you alldance!
laatste aanpassing
 
Thanx :YES:
laatste aanpassing
is niet voor nix een voorlopige line up :jaja: as die compleet is net zo geil als voruge keer :jaja: :P
Ik ben er ook !
Lekker 3 uur in de trein en dan los! :bounce:
(Y) bezug
schrijf je in voor de prijsvraag :yes:
 
wat ken ik winnen enkele reis israel?
 
mis er 2 (BIONIC &JUSTINO ) voor de rest lekkerrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rr
 
Als er serieus wat aan de hitte gedaan wordt, geef ik het zeker nog wel een 2e kans !!!
Alldance zijn zeker weten wel de beste stuurlui :yes:

zal er zeker weer zijn!!
De line-up is nog niet compleet, dus wie weet :)
 
Zal mij benieuwen wie daar bij komen :jaja: :)
 
Eerst zaterdag maar & de 18e & de eerste 3 zaterdagen van november :D