Partyflock

Forumonderwerp · 632015
Help, iemand waarmee ik sommige dingen heb gedaan dreigt nu ineens alles openbaar te maken hier op pf..

Dat kan echt niet gebeuren!

pfffff Door die putsmell krijg je automatisch een druiper!

Wat was trouwens dat ransige witte spul dat uit je doos kwam druipen voordat we het nog gedaan hadden! :S
Jezus hee, korsakov? Je had me daarvoor al 3 keer genomen!
dat heet vloeibare smegma..

:X :X :kots:

Artiest OLdStyLe
tering hej hupka wat schiet je nou op met het hier op in gaan .Je heb wat gedaan lekker belangerijk en anal op ze tijd is ook wel eens geinig maar om hier nou op Party Flock een party topic over te openen :S 22 en 25 zitten ruzie te maken op een site

Sluiten dit topic als het even kan
Bemoei je er niet mee, anders doen we over jou ook even een boekje open.

En nou niet net doen of je niet weet waar ik het over heb, sloerie!

Neeeeeeh! Iedereen moet weten dat zij een stinkkut heeft!

de Slet! >:(
laatste aanpassing
Ik heb je erg gekwetst he?
Hee klootzak, vertel dan wel de waarheid!

Ik wilde wel dat je me in mijn kont nam, maar je kreeg hem weer eens niet omhoog!

HAHA, PAK AAN!

Hupkasee, meissie toch! Pak ze!

ja tuurlijk! Mag niet eens meer in je kont omdat anders je vriend het merkt!

Vanavond is dit al in RLT boulevard

hij wil ook nl. ff ze graantje meepikken
laatste aanpassing
Nee, maar je hebt zo'n grote piemel.. ik ben gewoon een paar dagen uitgerekt. Dat merkt ie!

Bulletproof: Pakken doet ze zeker ;p

de Slet:/

Ga je hem nu ook gelijk naaien?
Nee, hij heeft me afgewezen :cry:

Je had zeker je broek uitgedaan hè! :devil:
Hou toch op ja! Ik heb het er heel erg moeilijk mee, de dokters zijn ook outgegaan, dus die konden me niet helpen..

Ja, maar om nou gelijk die dokter te penetreren met een bezem vind ik weer een beetje overdreven :S
Naja op dat moment leek het me wel heel geinig, wist ik veel dattie meteen wakker zou worden?
Ja, eeh, sorry West.. *bloos*
haha! Ik had de hele praktijk al geveegd. Toen had ik het pas door van die bezem...
Het was toch niet onprettig?
ach, onprettig is ook zo'n woord. Over onprettig gesproken, was je in slaap gevallen onder mijn bureau?
Ja, jij ging voetballen he..

Was niet echt onprettig hoor, zit ik meteen klaar als je weer terugkomt.
Nee GRAPJE! (Voor weer iemand me wil chanteren...)
Zeg! Wil jij NIET met volle mond praten! Of in elk geval even geen woorden met een harde t uitspreken, dank je.

:jaja:
laatste aanpassing

Is hier nog wat spannends aan de gang? :gaap:

spannend?? neej :gaap:
Ojawel hoor, maar jullie mogen gewoon niet meedoen. :9

hehe wille we dat dan wel?? lol

maar eh hupka veel plezier he :hug:

Met hupka is dat niet zo moeilijk.. helga! (uitgesproken in het allo allo dialect)
Hihihi, dankjewel. Je bent heus wel jaloers dat jij geen bezems in Bullet stopt.

hahaha bezem in bullet stoppe??? hehe stop liever andere dingen ergens in eigenlijk!! hehe (k)

allo allo dialect lol khad al hekel aan me naam word er niet beter op zo he!! bedankt hoor ;-)