Partyflock

Forumonderwerp · 631712

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
GODVERDOMME!

Weer wat aan het rondklikken hier, en wat krijg ik nou weer? :kots:

[img]http://www.msnusers.com/mypicture?user=4263~5AA0AAAAAC8M*6gLDZEE9QqLChsY3N0jT8uCRZjDg7ttge*ee2XUWwhA$$~5AA1AAAAAGNQnW38BGPNE8DVgatz4YnQRoxNLwIczxvlA$[/img]

Het is de vriend van dit mokkel :bounce:LonshooliNL

Die gozer moet ik niet tegenkomen, want hij is van mij! Ik laat hem dat hakenkruisbandje uitkotsen, vieze teringmongool dat ie er rondloopt! Wat bezielt die achterlijke gladiool?

:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gauzy verveelt zich?
Waarschuw beheerder
Neej, ik was wat aan het rondklikken bij luitjes op PF, ik heb toch nog niet geslapen sinds gisteren, en dan kom je weer zo'n sick fuck tegen, brrrr ben weer klaarwakker :@

Waarschuw beheerder
niet geslapen :9

haico vuile snuiver :p
Waarschuw beheerder
donateur
je bent wel lekker op dreef gauzy ;)

die dinge kom ikj echter dagelijks tegen.. envelopje klaar .. ga me er niet eens meer druk over maken

Waarschuw beheerder
donateur
check dit dan :S

DoS attack op http://groups.msn.com/terrordenhelder

Wat een trieste gasten!!!!

:kots: :kots: :kots:

(n)

kijk die ketting die hij omheeft :vaag:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgDYAq0VUA!GgCFe7aCU4Ld5TMYiOOyBy6N!7mHXX2IF!m7m*p9IIO*ktjq45cgBKfs37xWoJwkmHxhclSYfzCSokmFxkB66M9l2n9VepBeBCcQe*oE2fw/000_0082.JPG?dc=4675437560423870646[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
dosattack op ms lijkt me nie zo verstanddig hehe :P

maargoed tis wel triest diep triest!

Waarschuw beheerder
ik vraag me ook af waar ze die troep kopen..
Waarschuw beheerder
donateur
internet/veilingen lijkt mij

Waarschuw beheerder
dat soort spul dragen ze ook alleen op hun slaapkamertje denk ik, moet je in de bijlmer doen..

een grote bek achter het hek, laten we het daar maar op houden..
Waarschuw beheerder
Je wil zo'n figuur toch niet als kind hebben???
Hoe zullen die ouwelui wel niet zijn???

Teringmongolen zijn t, pleur al die foto's maar in de openbaarheid, verspreiden die handel en hopen dat ze n keer een fout persoontje tegenkomen.
Tegen hun is geweld niet zinloos maar zinvol.
Waarschuw beheerder
donateur
omg... die foto... sjezus!? misschien een leuk idee om met dat soort mensen een tripje naar westerbork te maken, en dan overlevenden hun verhaal laten doen...

Waarschuw beheerder
donateur
In de oorlog schoren de nazi's de untermenshen kaal...Dus alle skinheads zijn volgens de nazi's untermenshen :D
Waarschuw beheerder
donateur
als jij dat zo wil zien?

skinheads zijn van oorsprong links, en ook nu zijn lang niet alle skins rechts
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lezen triple, de nazi's schoren alle untermenshen kaal in de kampen,en met skinheads bedoel ik uiteraard de naziskins of hoe je dit volk ook wilt noemen...

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer dat geen enkele link et doet........maar die gasten sporen dus echt niet :bah:
Waarschuw beheerder
Tis idd een beetje een jammere gozer op die foto van -KRZA-. Tis wel een beetje te erg dat die gasten (die niet eens weten waar het over gaat) zulke kleding gaan dragen....

Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand niet voor mij een paar van die foto's photosoepen??? :P

Waarschuw beheerder
ja ze denken dat ze heel wat zijn maar eigenlijk zijn het maar een stel gekke idioten,toch?
The history of LONSDALE

Ongeveer 50 jaar geleden was er een neger die het merk Lonsdale naar Nederland importeerde. Hij nam het mee uit Londen waar het nu nog steeds een beroemd box-merk is.

Deze Neger heeft toen in Nederland niet veel van deze kleding verkocht. Omdat niemand dit wou kopen besloot er een skinhead om als enige deze kleding te gaan dragen. Hij wou speciaal zijn. Veel skinheads van deze groep gingen dit ook kopen. Het merk werdt hierdoor bekender en iedereen ging er in lopen. Zelf negers.

Dit vonden de skinheads niet zo leuk en besloten en wat aan te doen. Ze verzonnen op elke letter van Lonsdale een woord en maakte er een lopende zin van. Deze is:

Laat Ons Nederlandse Skinheads De Allochtonen Langzaam Elimineren

de negers en andere zwarten gaven hier geen gehoor aan en de skinheads gingen de zin tot werkelijkheid toepassen. Ze gingen daadwerkelijk de Zwarten opruimen uit Nederland. Hierdoor werdt dit merk meer berucht als bekend.

Veel Skinheads/Gabbers weten dit verhaal niet en lopen maar een beetje mee met het merk. Ze weten waar het voor staat maar meer niet. Als ze een beetje gaan zoeken op internet om te kijken hoe dit merk zo geworden is weet je al veel meer. Dan weet je ook waar je voor staat.

...tja zo staat dit dus op internet als uitleg...beetje vaag alemaal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lons komt van de skins in londen en dan bedoel ik skins echte skins die naar ska luistere en lelijke bakkebaarde hebbe en meestal links maar ook steeds vaker rechts georienteerd zijn en stomme butons op hebbe en idd het is een boksmerk volgens mij heb mohamed ali er nog in gebokst
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
verzin nog is n verhaaltje dan the cr@zy nikit@..aah please?
Waarschuw beheerder
snap niet wat dat lonsdale verhaaltje nau weer in dit topic moet hoor

Waarschuw beheerder
slaat allemaal nergens op!
ze moge denke wa ze denke wille!
ma laat ze het voor zich houde!
ma her zijn geen NAZI`S!
hier zijn alleen ma MEELOPERS!
zielige mense!
heb meedelijde met ze!

Waarschuw beheerder
en nog steeds zijn er sukkels die niet weten wat skinhead zijn inhoud, en die menen te weten hoe en wat betreffende lonsdale...

verdiep je nou eerst een ergens in en trek dan dan die domme beerputten open... :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja en de nazis vannu zijn trots op nederland nou als jij nazi ben heb je juist schijt aan nederland en alles wat voor ons heb gevochte in de oorlog dus ook je eige opa en oma dus denk na met je botte hersens voor je je rechter arm de lucht in gooit je vbelidigt je eige volk dus wat ben je dan een NSBer en wat is dat EEN GORE LANDVERRADER
Waarschuw beheerder
Neej nutty jij trekt volle zalen :S

Snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt :s Beetje doelloos en hou je met wat nuttigs bezig. Jullie kennen wel zoooveel topics maken hierover, maar wat bereik je dr mee? Niks toch je ken mensen nie veranderen en al helemaal niet over i-net, want al die zogenaamde i-net hooli's die overal commentaar op hebben durven dat alleen op i-net :) Dus bereik je veel mee ;) Ga zo door doelloze mensen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Pogodwergje,je hoeft je vriendjes niet te verdedigen hoor,wees maar trots op je kisten met witte vetertjes:)Zolang je maar weet waar je voor staat,maar waarschijnlijk was je oma een moffenmeisje,anders zou je er ook niet zo bij gaan lopen.
Maar maak je vooral niet druk(Y)
nou ja...ik haalde gewoon dit stukkie van internet af...omdat hier vaak het merk longsdale is gevallen en niet omdat het iets over mij wil zeggen... of dat ik iemand wil veroordelen!Vind het gewoon jammer dat zulke dingen gebeuren.. wil er verder niks mee zeggen...pff kunnen mensen opgefokt reageren zeg...;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou he gezeik over een stukkie kleding laat za maar naar utreg kome en kijk waar de marrokanen in lope zijn zeker ook nazis waar de opas en omas moffemeisje van zijn geweest

Waarschuw beheerder
Wat een triest volk loopt er toh rond, erg stoer hoor die fotos :S

Mun ouders zouden me afschieten alsik er zo bij liep, en terecht...

Waarschuw beheerder
pogodwergje: wat een fantastische meesterlijke reactie van je :D chapo!! goed gedaan meisje... :S
heb je daar lang over moeten nadenken??

:Z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij dragen marokkanen geen skinhead/nazi outfit:s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee hier in utreg wel hoor marokane en turke dus jullie lulle gewoon om te lulle en negers lope er hier in antiliaane alles eigelijk dus hou je vooroordele bij je en zeur niet zo

Waarschuw beheerder
Die gasten hebben gewoon dingen meegemaakt met allochtonen en doen dit om hun haat te uiten. Heb ik ook een beetje last van maar ik uit het niet met hakenkruizen en zo. WO II is meer dan 50 jaar geleden en toen zag nederland er heel anders uit als je naar de samenstelling van de bevolking dus de situatie is nu heel anders, verder zijn er toen veel te erge dingen gebeurd en zal ik nooit voor een ander land dan NL kiezen.

Waarschuw beheerder
pagina is ondertussen al verwijdert

Waarschuw beheerder
:bah: walgelijke mensen
Waarschuw beheerder
Mauzz --> Nee maak me zeker niet zo druk zoals ze meeste mensen hier. Is niet goed voor me hart :)

Nutty --> Nee hoefde dr niet lang over na te denken, want bij simpele mensen zoals jij hoort een simpel en korte reactie :)
Waarschuw beheerder
Pogodwergje>> Ga nou maar met je handbalvrienden spelen, dit is een serieus onderwerp...
Waarschuw beheerder
Nou nou serieus :S Dr zijn al 100 topics hierover, dus neem het niet echt serieus meer...

Waarschuw beheerder
Waarom Pogodwergje, neem je toch steeds de moeite om te reageren als JIJ het niet serieus neemt?

Inge
Waarschuw beheerder
Kom op zeg inge alsof ik dit hele partyflock gebeuren serieus moet nemen? Tis i-net halloooooo ;) Dan moet je bijna niks serieus nemen. Kijk in het echte leven dan praten we over wat anders, maar op i-net issut andere koek he ;)
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
*kijkt weer hier es rond*

Het is wel grappig dat ik reacties lees van iemand die het cool vond dat d`r vriendjes me op het station van Zwolle met een GROEP me voor kanker zwarte uitmaakte.

Ik was witter dan 2 van die dudes :)

(ik was een kanker zwarte omdat ik een vlecht heb, spikes op m`n kop en omdat m`n ma een Molukse is...je weet wel: dat volk dat in WOII voor Nederland tegen de Jappen vocht...Bepaalde "Nederlanders" waren in die tijd niet zo vaderlandslievend :))

Hele PF moet je idd. niet serieus nemen.
Maar bij bepaalde mensen hoef je dat in het dagelijks leven ook niet te doen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Molukkers en indo's en chinezen enzo zijn bijna allemaal (Y)

Waarschuw beheerder
beeetje sneu
Waarschuw beheerder
donateur
http://be.msnusers.com/RotterdamGabberCorps/

Lees deze site dan, 't is nog een f*cking populaire community ook. Er is een engelstalige versie van Mein Kampf te lezen. Maar deze site is iig niet lang meer online.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat kansloze volk staat daar met hun hitlergroet en dan maar zeggen dat ze voor holland zijn,gare landveraders....