heb ook wel ns die Qi Qlimax op en ik voelde me redelijk energiek
maar je krijgt er nou niet echt bepaald een lekker gevoel van..
ik krijg altijd zoon mega buikpijn van dat spul joh!
kheb 1 keer een 1.5 fles van zoon nep soort red-bull op zeg maar.
toen merkte ik eigenlijk nog niks, behalve dat ik misselijk was.
heb ook wel es een 1,5 liter fles kremlin gehad ma dat egt geen aanrader zat daar hyperactief in de les moest dehele tijd pissen
en dana hielp het bij mij niet meer heb ik gvoel
kremlin..juisttum, dat bedoel ik!
Waar Ken je dat Kremlin Halen??? hoe duur is zon flesie
ik kom meestal niet verder dan 3 red bull en dan heb k er wel genoeg van gehad..
voor mn gevoel kunnen mn tanden dan ieder ogenblik uit mn mond rollen..
kremlin, dat ken je gewoon in de supermarkt halen hoor..
in ieder geval zeker bij d aldi, daar haalde wij het altijd.
toch best prijzig zoon flessie.
kdacht iets van 3.10
kwa smaak haalt kremlin het ook niet bij de echte red bull vind ik kun je beter van die golden power blikjes halen of 1,5 flessen red oktober bij de slijter ma die zijn ook fuckin duur
alles kan als je het maar lekker vind en erwat van voelt anders gaan de bonnen zo hard er doorheen en dat is zonde
nee ik drink me meestal suf aan red bull met het gevolg dat ik om de haverklap naar de wc moet dan is pissen echt een opluchting
Bullit staat meestal naast de red-bull in de supermarkt even zoeken en je vind het wel....
Wat ook lekker is gewoon 2 re-bull bestellen een glaasje wodka erbij nu drink je uit elk blikje een slok red-bull en dit vul je weer aan met de wodka ......
Probeer dit maar eens uit na 4 blikjes weet je niet meer hoe je stil moet staan ......
Bestel niet zo red-bull met wodka want daar gooien ze te weinig wodka in ......
Of je moet zelf menegen of zeker weten dat ze er genoeg ingooien dit gebeurt meestal wel op kleine feesten waar ze geen officiele bar hebben....
hebbut ook hoor dat ik begin te trille maarjah..
die bullit kun je iig bij de c1000 hale 37 cent ofzow dus ech stukke goedkoper en vinnik zelf nog lekkerder ook..
maar hoeveel ik er van drink ik blijf moe...dus drink het alleen af en toe vor de smaaak