Partyflock

Forumonderwerp · 631463
14 volgers · 123625x bekeken

Waarschuw beheerder
-3
donateur
Niet echt boeiend,maar ja ik zet het niet voor niks bij onzin neer.....
Waarschuw beheerder
donateur
Hey man, sorry ik ben aan het werk. Zou jij morgen nog willen werken? Dan is dat geregeld. Gr. sander
Waarschuw beheerder
nee schaap
Waarschuw beheerder
Achja, jij mag ook wel een keertje toch? Gewoon lekker doen, wat kan jou het schelen. Ik vind het normaal hoor...

Waarschuw beheerder
nee ben nou ff bij de sporthal.. maar ga zo naar huis en douche enzo.. bel je zo ff xxxxxxxxxxxx hvj

Waarschuw beheerder
hahaha ze heeft t gewoon opgegeten!!dit is te ernstig wat een vies wijf!nou tot morge mop xxxx Donatella

Waarschuw beheerder
Hoe was t eig by de slager... ? Heeft ie m getrokken... ? Helemaal vergeten te vragen... Sorry...

:S:aai:

Waarschuw beheerder
haha.. ik d8 ook al.. wat voor aap zit daar nu weer i.d. auto dan! :P geintje.. ja, ga naar bill.. met volk uit Mander mee! ;) jij? prettig weekend alvast! :P lievs mjel..

Waarschuw beheerder
donateur
hej roon! heb je zin om zaterdag mee te shoppen in veenendaal? of heb je al wat anders. ik hoor het wel. kusje
Waarschuw beheerder
donateur
hey meis succes morgen komt allemaal wel goed. kusje

Waarschuw beheerder
Dikke knuf! Ik was je nier vergeten hoor. Feli nog! We missen je hier. Bijna 30 alweer :p kus

Waarschuw beheerder
Diner 4 2?
Waarschuw beheerder
donateur
heey moppie hoezo foute gedachten dan??? Kus ...(censuur voor eigen bestwil)

Waarschuw beheerder
ben om 2 uur bij je hoor....
Waarschuw beheerder
Ben je nog wakker???
Waarschuw beheerder
Sterkte straks meis, en niet al te veel genieten van het pijn lijden, zal die vent raar kijken zeg als jij kreunend op die stoel zit ;) Just kidding, Goodluck!!!

Waarschuw beheerder
Nog niets! Zal strax wel wat horen. Kusliksmaklebber.

Waarschuw beheerder
hoi ik ben mijn vachtje kwijt weet jij waar k hem kan vinden?xxx caviaatje

:D
Waarschuw beheerder
donateur
hey domme trut ga je nog mee vanavond? en is het nog gelukt met je geld? groetjes

Waarschuw beheerder
maar mijn auto wil snel. kus

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan zeggen wat je wilt over jou, maar je bent wel een tof wijf! Vanavond vrijgezellenavond haha! X
Waarschuw beheerder
donateur
loussie! Wanneer gaan we nou naar de bios??? maandag hoor ik je zeggen?? ;)xx
Waarschuw beheerder
haha.. ik bel je zeker.. Kmoet toch weer hijgen aan de telefoon.. haha.. maarre eet nog lekker verder dan.. ik spreek je dan straks.. hou van jou.. liefs kus mij

Waarschuw beheerder
heey moppie heb t al gehad voor vandaag hier wil naar huis.. maar ja nog paar uurtjes hvj tot vanavond! xxxxxx

Waarschuw beheerder
hi lieverd!!!

wanneer zie ik je weer....

kusje

Waarschuw beheerder
donateur
ja

:vaag: kort maar duidelijk toch?

Waarschuw beheerder
donateur
hey urkel ga je nog naar angerfist of nie

Waarschuw beheerder
Sorry kimmie, kwas aan t pokeren, maar was snel af. Dacht ff leuk met jou bellen. slaap lekker kim! Kus
Waarschuw beheerder
donateur
hey lekker wijf word eens wakker slaapkop haha zie je morgen kussie
Waarschuw beheerder
donateur
ja
Waarschuw beheerder
donateur
we gaan zo weg maar ze gaan me op oostvaarders afzetten! ik bel je als we in de auto zitten kus

Waarschuw beheerder
hey schatje roy brengt me nou naar huis ik heb een lekke band.. wat is jij aan t doen? xxxxxx

Waarschuw beheerder
Geweldige avond! Thxxxx

Waarschuw beheerder
ik ben thuis joepie
Waarschuw beheerder
donateur
Jooo loop jij zo nog ff een rondje foto's? Ik heb net een rondje gemaakt, als jij nog een keer gaat dan hebben we genoeg
Waarschuw beheerder
kun je me bellen als je wakker bent je neemt nu niet op (A) kusje

Waarschuw beheerder
oke poepie ik kom als k klaar ben met werke meteen na jou..hou van jou schatje xxxx

Waarschuw beheerder
donateur
heej party apie!! gefeliciteerd met je 22e verjaardag..!! :D enjoy your life! weer een jaartje erbij!spreek ik je snel? kus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Haha leuke reclame deronder.. wat te doen voor perfecte lippen haha..Hmm ben heel benieuwd naar het evrhaal van Constant! hihi tot gauw meisje

Waarschuw beheerder
Ja morgen ff naar five pocket goed?Kan je gelijk dat jasje kopen en ik die broek...zie je morge meissie xxxx renee

Waarschuw beheerder
hey Nick kan jij ff frambozen pudding meenemen en een milka reep? xx- je liefste nichtje bianca
Waarschuw beheerder
Hee schatje ik ben al thuis kom over een half uurtje naar je toe oké?

Oehhhh :9 :kwijl: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
dat zal toch wel?
Waarschuw beheerder
suc6 vandaag.. laat ff weten of je geslaagd bent.. xxx

Waarschuw beheerder
als je woensdag moet beginnen ga je met mij mee gr sjaak
Waarschuw beheerder
trutje.. kom je anders wel halen .. eten we ook meteen wat dan ???
Waarschuw beheerder
donateur
zin om mee te gaan vanavond dan?
Waarschuw beheerder
hey schatje ik mis je. lekker geslapen? hoop dat het snel weer vrijdag is dan kan ik weer tegen je aan kruipen. xxx je ventje hvj