Niet echt boeiend,maar ja ik zet het niet voor niks bij onzin neer.....
donateur
oh dat over je vader is niet leuk! En je kan wel blijven slapen alleen weinig slaap denk ik dan , hahaha,vroeg weer op! Sterkte met je vader liefs mij
donateur
je krijgt nieuwe telefoon van me mattie, sorry dat ik je dag naar de klote heb geholpen, we zijn beste matties en ik ben er verantwoordelijk voor dus ik zorg dat het goed komt!
donateur
Is goed meis, ik doe vandaag wel ff een vest aan!! En zie je vanmiddag xje
Vodafone voicemail. U heeft 1 nieuw bericht van een onbekende beller. Bel 1233.U kunt ook 0654501233 bellen.
nog niet, t gaat om het plannen. maar ja ik zie't allemaal wel. ik baal er gewoon een beetje van, maar ja komt wel goed. liefs xxx hoe gaat het daar? xxx
Ik zie je dus nooit meer? X
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 09:08:
ATTENTIE! Als je boodschappen gaat doen bij de lidl kijk dan uit. er lopen 2 18 jarige oosteuropesche dames in strakke minirokjes. ze willen je auto wassen in ruil voor een lift, onderweg gaan ze samen te keer op de achterbank. na een paar minuten komt er 1 naar voren om je te pijpen en de ander jat je portomenee! Dit is mij vorige week, woensdag donderdag vrijdag en zaterdag overkomen.
laatste aanpassing
ff piesen
schat lag jij nu maar naast me !!! I Love You so!! als ik je kwij zou raken weet ik niet meer waar ik voor leef jij bent gewoon me alles..!!
hoihoi! Dank je wel! Heb er zin in! Ben vandaag naar Zutphen gelopen en weer terug, trainen voor de 4daagse. Heukestr. alvast bekeken, mijn zus vond niet mooi xxx