Gvd ga ik eerder weg gaat de stadsbus eerder weg nu moet ik dik 20 min wachten op volgende bus dan is het maar hopen dat ik 20 over bus na Dronrijp haal grr
Uur of 7 kwart over 7! Msn viel uit.. ik kom zo weer!
Ciao bella vorresti venire alla casa die Crystal perché facciamo una torta per il compleanno di Tony. Ci vediamo! baci
Ey wijfie,alles goed? K heb n vervelende mededeling! Mijn ma wil n weekendje weg dus ze wilt graag dat k mee ga Helaas kan ik dus niet mee schat! Sorry! X
Haha.. Iets teveel gedronken?..
Vanavond nog wel toch?..X
Hij had idd een breukje.. En er zit nu een gipsspalk om voor de komende 3 weken dus dat word geen zwemmen..
Ja dat vind ik ook maar het is een mooie dwarskop hij heeft er af en toe best last van probeerd gewoon het gips kapot te slaan en kan zijn duim er al uit halen.. Ha ha ha boef! Maar ach het komt wel goed.. Ga nu slapen.. Tot morgen!
beste vriend stoned:
hierbij antwoorden we in reactie op uw open sollicitatie naar het lidmaatschap van de josti..band
helaas hebben we geen functie voor u
we zijn dan wel mogolen,maar zelfs wij hebben grenzen
Hey Patje zo beter hoor dat Feyenoord heeft gewonne haha! ja t ga wel hoor, ga maar lekker slapen straks oke, dan spreek ik je morgen wel weer, xxx maria
hey lekker ding, we zijn goed aangekomen en zitten in onze kamer. aardig weer hier nog niet echt super, maar komt nog wel. liefs en boel xxx vind je lief.
hey lekker ding, we zijn goed aangekomen en zitten in onze kamer. aardig weer hier nog niet echt super, maar komt nog wel. liefs en boel xxx vind je lief.
Dag meis, volgende week do.middag, kun je dan? En heb je iets in gedcahten dat je wilt doen, of..? kGeef ook veel om jou, je blyft mn 'dinnie! Weltruste,, hvj
Gefeliciteerd!! U krijgt van de ANWB een gratis mobiele telefoon. U bent hiervoor in aanmerking gekomen omdat uw DIKKE KOP niet tussen de praatpaal past!!