mop ik bel je al een paar dagen neem eens op wil je spreken luf you dikke kus
donateur
Heey, ben klaar, pak nog ff een terrasje. Als je nix te doen hebt kun je nog ff een biertje komen halen...
dat maakt niet uit..
dit soort lange dagen houden de krijn eigus van de straat. een positieve benadering scheelt toch best wel een hoop in deze donkere dagen. oh kut file ach boeien allemaal overuren. heb alleen ontzettend zin in een biertje. die biertjes zitten al de hele dag te wachten tot ik thuiskom das ook niet leuk voor ze.ze zullen het wel koud hebben in die koelkast van me.ben blij dat ik geen biertje ben. X
lekker toch die ontspanning heb je zekers verdiend jonge!respect!jij hebt op dit moment wou effe kijken hoevel berichten je had maar tis weer hetzelfde hier kk internetligt weer plat godver OFNIE hoest now echt heel lekker lekker poeh poeh hahaa xxx
Hi schatz ich habe morgen frei und fahre so um 11 uhr hier los weredann so um 14
uhr bei dir hoffe du bis dann auch da.Schatz bis
morgen dann ich liebe dich mein Engel
wat erg! wat erg! waarom nou... zulke lieve mensen!
Hej wijffiej,, hoe is het met jou?? ik ben brak,, lig nog steeds op bed .. was gezellig gister!! vind jj het leuk om x filmpjj te komen kijken met pieter bij mij thuis?? en neem dan leuke vrijgezelle gozer voor mij mee ..
kusjj,, HouVanJou!!
goedemorgen schatje, je zal nog wel lekker liggen te slapen.
Vond het leuk je stem ff te horen. al was ik niet eg wakker.
nou slaap lekker nog ff.knuffel mij
K stalk je nu maar ff met deze superlate smsje hahaha k zie je mrge dame xxx slaap lkkr alvasj als je ng op bent xxx levis
ik heb het ook heel druk vandaag gehad, hoop dat het bij jou ook aardig goed is gegaan.
zo naar huis maar moet nog wat voor de3 bruiloft morgen doen.
liefs en xxx