Goed zo Joyce, ik ook. Gaan er weer een grandiose bende van maken.
van stef over lowlands?
Hoi chick vanavond iets doen? Kan ik die leuke verhalen horen. Kus
Hey meisie.. ja ik voel me nog niet goed.ben nog steeds verkouden..maar ik moet zo gewoon werken van 3 tot 10..maar het was idd een hele leuke dag he moppie. ik heb echt veel lol gehad met je!Ik hou van je schatje!dikke kus
van me lieve dinnetje!
Je zal maar knetternat zijn. Nat natter natst! Oehhh wat ben ik nat... Dit verzopen poesje kijkt nat uit dr ogen. KUTREGEN! Ik heb wel mooi van je gewonnen! X je wijf!
Ruzie hoezo? ik vind jou denk ik leuker..wat ga je in vroomshoop doen dan lief? kmoet trainen daarna weet ik nog niet, wie had ooit ged8 dat k met jou zou smse! kus
Hey ik ga vanavond niet na Sneek moet Jan H zijn feest vanvond inhalen kuzz
donateur
biertje happen in de stad?
Julien heeft het heel de tijd over je. Je hebt wel indruk op hem gemaakt hoor. NOG EEN GOZER ACHTER JE AAN *hehe* Hoe ist verder? En met jeweetwel? KUT
ga gewoon mee! niet zo ouwehoeren JIJ gaat mee punt uit! zie je straks en je komt echt!
*hug* Meis hij is t niet waard! Hij heeft dat heus niet net allemaal pas besloten hoor! Tis een gladzak en een klootjanus! Laat hem lekker! Alstie echt van je houdt haddie heus wel anders gedaan!
Ik vergeet je niet hoor nu ik hier ben. loveyou xx
Ik vond het met jullie voor het eerst sinds tijden weer onwijs gezellig met uitgaan moeten we vaker doen als jullie dat ook vinden dan! Slaap lekker dikke kus
Wat Ga Je Doen Vanaaf? Zin Om Een Film Te Kijke Bij Mij?
--xxx-- Je Schat
Niet m'n laatste wel m'n leukste
Aduh nona nakal kamu
terima kasi, sampai ketemu lagi, x x
wha ja ik geloof je ...
Krijg ik niet op m'n flikker?
Jij bent ook een mooie..
Kom ik ook niet langs..
Kus
Haha grapje zeker dacht nog wel dat ik zo uniek was gehe.. 7 uur vanavond? xxx
laatste aanpassing
donateur
60
Oeeeeeeh sexieeeee!!! Wanneer kommie bij me slapen dan? Kuttie! Mis je! Volgend jaar ga je mee in mn koffer! Kut!
donateur
whahahaahah ja is goed!!
doen we snel nog is wijffie, kheb echt gelachen xXx