Partyflock

Forumonderwerp · 631338

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
wie heeft er een mening over en is er een max,
heb vriendin gehad van 18 jaar, mensen vonden dit al raar ... was zelf wel zwaar verliefd, dusss ...
zij vond mij later te oud.

Waarschuw beheerder
max. 10 tot 15 moet de jongste wel boven de leeftijd van 21 zijn...

Waarschuw beheerder
Hangt helemaal van je gedrag af!
Je moet niet naar de leeftijd kijken,
maar naar iemands IQ en EQ...

Waarschuw beheerder
En of zij niet zo zeurt en preuts doet natuurlijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hellemaal mee eens als het in het koppie maar goed zit... mijn weekend is begonnen ik ga doei!

Waarschuw beheerder
ja dat is effe rekenen he :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind dat je huidige leeftijd er ook mee te maken heeft, bedoel.

11 en 23 is ff iets anders dan 26 en 38 bijv.

Waarschuw beheerder
In principe moet het niks uitmaken...je moet alleen oppassen dat op een gegeven moment niet te verschillend bent...ik bedoel kijk maar een paar jaar later...Dan heeft de ene geen zin meer om uit te gaan en leuke dingen te doen, terwijl die andere nog jong is en dat nog wel wil.
Maar die man van 33 met dat meisje van 18...tja ik vind dat ook een beetje te ver gaan :S

Waarschuw beheerder
donateur
Het "ideale-leeftijdsverschil-van-de-jongen-twee-tot-zes-jaar-ouder-dan-het-meisje" is iets dat je eigenlijk alleen maar in West Europa en Noord Amerika vindt, en dan alleen nog gedurende de laatste 150-200 jaar.

Biologisch en psychologisch slaan die 2 tot 6 jaar namelijk helemaal nergens op en is het 'ideale verschil' een heel stuk groter... maar ja, de meeste mensen laten zich liever leiden door wat "men" acceptabel vindt en niet door wat de natuur je ingeeft. (Het is dan ook helemaal geen toeval dat juist in DIE gebieden huwelijken het minst lang standhouden.)

Puur biologisch/psycholog­isch (en dat is geen MENING maar een FEIT) is de ideale leeftijd voor een vrouw om een gezin te beginnen tussen de 18 en de 25... en voor een man tussen de 40 en de 50 :O

En dan kun je fijn allemaal 'boe' gaan roepen en 'gadverdamme ik moet er niet aan denken' en lekker mensen aanvallen die zich laten leiden door hun instinct en niet door de VIVA en zo... het FEIT verandert er tóch niet door :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind het allemaal onzin dat leeftijds gezeik maar dat kan aan mij liggen!

Als je nou allebei je helemaal top voelt met elkaar dan laat je daar anderen toch niet tussen komen!

FUCK 'M!!!!!!!
Waarschuw beheerder
en mocht er gezeik van komen....

http://pedopas.iiivx.net/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Liefde kent geen leeftijd ;) , lekker nouw dan komje gauw

Waarschuw beheerder
Rekt het niet dan scheurt het wel!

Maar hier doe ik niet aan hoor O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het allemaal onzin dat leeftijds gezeik maar dat kan aan mij liggen!

t is ook gezeik, gewoon "de maatschappij die op dit moment iets niet passend vindt"... t ligt dus niet aan jou! :D
Waarschuw beheerder
Leeftijdsverschil hoeft niks uit te maken. Er zullen altijd wel verschillen komen over hoe je denkt over bepaalde zaken (de een wil samenwonen en een huis kopen en de ander is daar nog helemaal niet aan toe), maar daar moet uit te komen zijn. Als je bij elkaar past tenminste.
Waarschuw beheerder
Leeftijds gezeik bah ! Kleding die je niet meer zou kunnen dragen, feesten mag ook al niet meer en nu weer een max. aan het leeftijdsverschil van je partner.....mijn vriendje en ik schelen 22 jaar en hij is gewoon de liefste en leukste die ik ken! We hebben zelf bedenkingen gehad, commentaar aangehoord en meewarige blikken gekregen, je moet elkaar dan ECHT wel leuk vinden omdat allemaal te trotseren. Van mij mogen ze 'leeftijden' afschaffen.

Waarschuw beheerder
donateur
k heb een heeeeeeeele tijd geleden eens een (Engelse?) hoogleraar sociologie op TV horen zeggen dat er een wet zou moeten komen waardoor t verboden is elkaars leeftijd te weten :P
Waarschuw beheerder
donateur
leeftijd zegt helemaal niks.... gaat allemaal om innerlijk van iemand...

Waarschuw beheerder
Zolang het maar niet pedofiele neigingen krijgt: 15 en 30 jaar of 12 en 20 ofzo. Bah.

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
bij 15 heb je t eigenlijk niet meer over pedofilie (BrReZaHfilie misschien?)