Partyflock

Forumonderwerp · 631326

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Veel mensen die ik ken, including me, gebruiken steeds vaker Stackers op feesten. Dit omdat je er energie van krijgt die bijna niet uit te putten is. Daarbij val je ook nog eens lekker af en heb je weinig honger. IDEAAL, dacht ik steeds.

Ik gebruik ze eigenlijk 1x per week maar, en dan ook maar 1 capsule. Ik had eigenlijk verwacht dat dit nog gezond was en niet erg.

Tijdens een gesprek met een jongen die ik ken, hij doet 5 dagen per week aan fitness oa, blijkt dus dat het best heel erg slecht is. Zie onderstaand stukje over de stacker in zijn lichtste vorm:

'Positief'
Efedrine heeft grote invloed op het centrale zenuwstelsel, waardoor sommige lichaamsprocessen anders gaan werken. Zo zal de hartslag (en dus de bloeddruk) stijgen waardoor de kachel van het lichaam ook hoger wordt gezet. Hierdoor ga je meer calorieën verbranden zodat je in relatief korte tijd minder kilo's zult gaan wegen. Hiernaast zal je ook minder zin in eten krijgen wat dus zorgt voor nog minder kilo's vet op de heupen. Toch zul je je vol energie wanen waardoor je in het begin als een speer kan trainen, en doordat je ook niet snel moe wordt (althans, dat denk je) kun je ook nog langer doortrainen. Belangrijk is echter te weten dat het evenwicht in het lichaam verstoord is en dat zal niet ongemerkt voorbij gaan.

'Negatief'
Na verloop van tijd krijg je te maken met beverigheid, angstgevoelens en slapeloosheid. Je voelt je gewoon 'speedy' en gaat maar door en door … Bovendien zul je ook een aanhoudend gevoel van dorst hebben aangezien je door overmatig zweten teveel vocht gaat verliezen. Hartkloppingen, hoofdpijn, misselijkheid, duizeligheid zijn allemaal verschijnselen die duiden op overmatig gebruik.

En nu ben ik dus opeens wakker. Het is me namelijk al vaker voorgekomen (ook gisteren op Unique) dat ik tijdens het :bounce: ff dacht: 'pfff mn energie is bijna op want ik val dadelijk om... ff rustig ademen'. Mn hartslag is dan uitermate hoog (je ziet mn nekader op en neer gaan) en ik word misselijk en duizelig. Dit staat dus voor een overschot van deze stackers... dat terwijl ik er maar 1 inneem.

Op die site waarschuwen ze eigenlijk iedereen om deze dingen niet te negeren, dit omdat er mensen zijn die het al te lang genegeert hebben en dus tot overlijden komen.

Ik plaats het dus eigenlijk hier omdat ik zelf eigenlijk niet eens wist dat het slecht was wat ik voel en dat mn lijf dus aan wil geven: kap ermee.
Ik ben allang blij dat iemand me ff de feiten onder de neus heeft geschoven.... Ik gebruik t 1x in de week, wil niet weten wat het met me doet als ik het vaker gebruik.

Suc6 allemaal... en zo zie je maar dat natuurlijk lang niet goed voor je is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik gebruik ze ook maar echt niet 1 keer per week, meestal als ik een nacht door moet werken achter de bar, en hartkloppingen heb ik ook maar ik voel me altijd wel heerlijk hyper :)
Echt goed is het niet nee, maar je kunt ook stackers 5 kopen die zijn iets minder sterk..
Of gewoon flink aan de Redbull gaan :S

Waarschuw beheerder
dit stukje zou dus gaan over de lichtste vorm van de stackers... dus ik denk dat als 5 de lichtste is... dat dit over 5 zal gaan
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb er alleen de eerste dag last van

Maar ik gebruik ze nie op een feest..
Ik gebruik ze een maandje en dan stop ik er 2 weken mee.. en zo verder:P
Waarschuw beheerder
Zelf gebruik ik geen stackers maar van die smartshop dingen.
En ik herken toch wel wat stukjes uit je tekst.
Eerst hield ik het altijd op max 3 van die dingen. Maar nu is soms 1 al teveel.
Ik blijf er maar eens vanaf. IS ook soms nog veel leuker :D

Waarschuw beheerder
ik uhm... stop er ook deels mee hahaha vrijdag iig geen naar binnen als ik naar headliners ga....

maaruhm jah... wel kut

Waarschuw beheerder
ik wist het idd ook pas,hoorde het maar gebruik het nooit!!

ik zou zeggen plaats dit ook ff in het drugs topic,want veel mensen denken nog steeds dat het niet slecht is volgens mij!!

Waarschuw beheerder
uhm misschien kan een admin dat dan doen want anders is het een dubbel topicje
Waarschuw beheerder
donateur
gebruikte t 1x in de week, als je nachtje overgeslagen hebt, of gewoon moe bent en tis je laatste werkdag... maar wel irritant, remt je eetlust, maakt meer adrenaline aan, dan moet ik eerst blowen wil ik wat kunnen eten en wat rustiger worden lolz...
Waarschuw beheerder
donateur
superstackers (die gele) zijn sterk, maar werken tenminste wel goed :jaja:

Waarschuw beheerder
ja en zijn ook HEEL SLECHT :s
Waarschuw beheerder
donateur
dr is wel meer slecht :jaja:

en ik gebruik ze nu niet meer, geen behoefte meer aan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en ze zijn best toch misschien wel verslavend.... :$
Waarschuw beheerder
donateur
als ik ga feesten neem ik er drie ofzo :$

Waarschuw beheerder
dan ben je sowieso al behoorlijk niet slim bezig aangezien dit al word afgeraden op t potje.....

je mag t wel opbouwen (1 week lang)... 1ste 2 dagen 1... daarna 1 extra... zodra je ergens last van krijgt weer terug naar normale dosering... dus zo goed doe je t niet mannetje

hoop eigenlijk dat je nu een beetje na gaat denken over het gebruik er van... het is veel schadelijker als je denkt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
I know, maar ja altijd beter als xtc

Waarschuw beheerder
als jij dat denkt... dan moet je gewoon doorgaan...

maar probeer us met 1 (is 3x beter iig :))
Waarschuw beheerder
donateur
owkeej zal het is proberen dan :kusje: (F) thnx

Waarschuw beheerder
dat gaat over stacker I of II, stacker IV en V is aangepast en hebben die nadelige bijwerkingen niet meer. Dat komt omdat de ephedra in de capsule is gedaald tot onder de 30 Mg.
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik weet niet precies welke dat zijn maar weet wel dat het een van de zwaarste zijn die ik heb.
die blauw/rode. lijkt me ook illegaal met die speed erin:P
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279}
Waarschuw beheerder
donateur
idd: acid

staat op de verpakking ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
edit :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het ook een tijd gebruikt om aftevallen, maar het is echt troep!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Waar kan je die meuk dan halen??

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt nu iets nieuws, bio slimmer, dat is het zelfde idee als stackers alleen zijn deze 100% natuurlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Stackers bevatten chemische rommel!!

in de sportzaak zelf zeggen ze dat het onmogelijk
zoveel natuurlijke energie kruiden in zo´n klein
pilletje te stoppen!

Ik pak ze wel regelmatig maar het is wel heel slecht!
Ephedra´s zijn nog slechter trouwens, die je bij de smart shop kunt halen, Die slaan ook nog eens op je maag wand!!
Ik heb nog nooit hoeven :kots: van echt shit maar van Ephedra wel!!

Waarschuw beheerder
donateur
stackers :bah:
ik vind ze echt niet relaxt. krijg er echt een kutgevoel van, en ik kan nog beter slapen met pep op dan met stackers :s
voor mijn geen stackers meer!

Waarschuw beheerder
Nancy... van stackers kan je idd niet slapen :) maar daarvoor moet je dan ook de beschrijving eerst lezen voor je ze inneemt.

en Frikandelletje... ik heb ff nagevraagd van die pilletjes die jij hier omschrijft. Volgens de sportschool is dat net zo'n grote rommel aangezien lichte Stackers ook 100% natuurlijk zijn...

Natuurlijk is lang niet altijd goed!

Waarschuw beheerder
donateur
heidi: nee ok, maar bij stackers lig ik wel extreem lang wakker! btje bizar dat ik van zo'n herbal de hele zondag niet kan slapen, en met de chemische variant zonder al te veel moeite in dromenland ben. Ik vind stackers ook enger: hartkloppingen, trillen, en dat soort shit.. :S
zeg nooit nooit, maar ik vind het echt rotspul.

Waarschuw beheerder
nah uhm... ik slaap er ongeveer 36 uur niet van... maar dat was me allang duidelijk gemaakt dat dat niet zou lukken ook al ben je eigenlijk heel erg moe.

de hartkloppingen en dergelijke krijg je bij langdurig gebruik of bij een overschot (teveel in 1x)....

als je er VERSTANDIG mee omgaat, zou je er geen last van moeten krijgen (tenzij je gevoelig bent voor een van de stoffen, maar ook dit staat in de beschrijving dat je ze dan niet mag gebruiken)...

je kan ze trouwens via internet oa legaal aanschaffen
Waarschuw beheerder
Jah laatste tijd zit ik ook aan die dingen omdat ik de kletsertjes van tegenwoordig te gevaarlijk vindt...

Maar idd ik heb ook altijd last van maag krampen en duizelig ieeell echt niet leuk :(
Maar meestal neem ik een combo van 3 kriptonites ( groene cabs btje mdma richting qua gevoel) en 4 a 5 ephedra's... De avond zelf ga je perfect... Je blijft maar door gaan en heb bijna hetzelfde gevoel als ik strak sta... Maar de buikpijn en vervelende gevoelens in me kop e.d. wegen zwaarder dan de leuke avond ervoor... Die avond slaap je ook maar iets van 3 uurtjes ofzo :(

maar jah wat zit er in dat zow schadelijk is dan? Want het is dus wel legaal... d8 ik toch? Gewoon gekocht bij de smartshop...

Waarschuw beheerder
je hebt toch ook verschillende...1 2 en 3 ofzo geloof ik?
in een vakantie elke dag geslikt om maar door te kunnen 1e 2/3 dagen voel jeje hart snel gaan maar daarna nergens last meer van..
gewoon wennen dus

ik had trouwens niet de meest sterke
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het bende, m'n hart draait overuren met die krengen!

Waarschuw beheerder
zowieso normaal toch ook al ;)

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
True, true... ;)

(K)
Waarschuw beheerder
Alles waar efedrine in zit is kutzooi. Ze kunnen die smartshops maar beter sluiten want overal zit die scheiss geloof ik wel in. Overigens gaat efedrine verboden worden dus die stackers zullen wel geen lang leven beschoren zijn. Smartdrugs of andere preparaten die efedrine bevatten hebben al voor een aantal doden gezorgd. Ik weet niet zeker of de plenaire behandeling in de tweede kamer al is geweest, maar ik weet wel dat ze er mee bezig zijn het op 1 van de opiumlijsten te krijgen (ik neem aan lijst II).

Wanneer je kijkt naar de chemische verbindingen van efedrine (jeweetwel, die rare kralenketting-achtige dingen) lijkt die ontzettend veel op de chemische verbindingen van amfetamine.

Het werkt overbelastend voor je hart, de doden die door die shit zijn gevallen zijn ook allemaal door hartstilstand.

Efedrine sucks.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
conclusie: hou het gewoon lekker bij de echte
chemische-zooi!

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook gekapt met Stackers (4)...
Begin november is het effe flink verkeerd gegaan hierro, me hart is in jaren tijd niet zo extreem tekeer gegaan. Voelde me ook echt zwaar vertieft, buiten adem en alsof ik van me stokkie kon gaan... Was echt geen prettig gevoel kan ik je zeggen.

Weekje of 2 geleden ben ik toch weer zo stupid geweest om er weer eentje te nemen, aangezien het die keer in november ook kon liggen aan allerlei andere dingen, stress aan me kop, drukke week enz. Het ging wel wat beter als die keer daarvoor, maar ik voel me er toch niet meer lekker bij... Je voelt je gewoon zo ontiechelijk opgefokt.

Wel moet ik erbij zeggen dat de roes in het begin wel lekker is :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb stacker 2 gebruikt 1 per dag de 1ste dagen wel last er van gehad maar daarna niet meer en als ik uit ging nam ik er 2 en na al die verhalen over stackers ben ik r mee gekapt

Waarschuw beheerder
Ik heb het een aantal keer gedaan op feestjes.
Elke keer ging het weer mis.
Vooral aan het einde. Hele erge hoofdpijn. Soort migraine en alleen maar kotsen. En helemaal te liggen trillen als je in bed ligt. Nee voor mij nooit meer stackers.
Waarschuw beheerder
donateur
heb ze ook een half jaar gebruikt,elke dag 1 of 2 op een gegeven moment was ik 10 kilo afgevallen maar kreeg steeds meer bijwerkingen zoals slapeloosheid en hartklopppingen toen ben ik er mee gestopt.

Waarschuw beheerder
Op de poli van dijkzicht zijn er een paar mensen dood gegaan na stackers gebruik dit jaar.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 x zo'n ding gebruikt, gewoon voor de gein, maar ik merk er geen moer van...

Maar Stackers vind ik dan ook geen echte drugs :).

Waarschuw beheerder
Wat ik mij afvraag wat de reden is waarom je stackers gebruikt...

dusse mensen vertel me,

wat is de main reason dat je stackers slikt?

Waarschuw beheerder
donateur
Om gewicht te verliezen...
Ik kom namelijk nauwelijks aan trainen toe, omdat ik het dagelijks behoorlijk druk heb.
Waarschuw beheerder
ik word echt verneukt van die stackers na een tijdje geen zin om te eten wazig gevoel in mn kop enzo nee doe mij maar af en toe een ''echt'' pilletje

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
ik gebruik ze 4 weken achter elkaar elke dag en dan 4 weken niet.
ivm gewenning.
ik heb dan stack 2 en dat helpt wel aardig hoor en op me werk ben ik dan ook beter gemotiveerd.

Waarschuw beheerder
donateur
Is Stackers 2 nog gek veel anders dan 4?
Waarschuw beheerder
donateur
Heb zelf helemaal geen slechte ervaringen mee eigenlijk.. Als ik het goed doseer kan ik er de hele avond op dansen en val ik ook zo in slaap als ik thuis ben..
Waarschuw beheerder
heb je die ervaringen sinds dat die jongen het je heeft verteld?

kijk ik was vroeger ook overal bang voor als ik het hoorde.. en ik heb vaak genoeg voor de spiegel gestaan dat ik het niet meer trok..

dat je stackers niet moet gebruiken voor de energie dat is wel duidelijk.. neem gewoon een redbull.. :)

stackers zijn voor mensen die willen afvallen en willen sporten die die energie ook positief omzetten..

bij 1 keer in de week hoef jij je geen zorgen te maken hoor.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
voor mij ook nooit meer stackers
heb 1 keer eentje gehad en kon een week niet eten, k had zo'n erge last van mijn maag ervan en hartkloppingen en een heel eng gevoel!! Ik vond t maar helemaal niks
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja er zijn wel meerdere dingen slecht voor je, maar ik heb wel`s dat ik perse een jurkje zaterag aan wil, maar als die dan net nog ff te strak zit, dan neem ik ff een weekje elke dag na me eten een stacker, en weg die kilo`s

Waarschuw beheerder
Heb ze wel eens gebruikt tijdens het sporten (fitness)en dus om af te vallen.
Wordt ontieglijk strak en lijp van die dingen zeg!
En zweten tijdens het sporten, niet normaal meer, maar wel veeeeeel energie! ze hebben we wel es gevraagt of t wel goed met me ging haha
Wat een rotzooi zeg, je hart gaat hier nog sneller van slaan als van chemische drugs

Waarschuw beheerder
overdrijven is ok een vak hoor..!!
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
gebruik ze alleen op feesten om iets langer door te kunnen hakken ;)

dnek niet dat je ze wekelijks moet gebruiken (net als met alle drugs)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm had ik al gehoord ja..

al die capsule-zooi uit smartshops enzo zijn niks..

net als die ephedra, das ook kut..

beter nuchter of gewone drugs;P
Waarschuw beheerder
ik gebruik ze tegenwoordig elke week dan
neem ik er 5 oneveer lekker energie enzo
kan de hele avond me helemaal kapot stampe

maar ik heb nog geen enkel bij-effect gehad....

vanavond weer duzz.. :D
Waarschuw beheerder
"je kan ze trouwens via internet oa legaal aanschaffen."

Via internet kan je ALLES legaal aanschaffen skaddie :vaag:
Waarschuw beheerder
Eerst heb ik stackers gehad waarbij ik al de bovengenoemde bijwerkingen kreeg en ben daar toen mee gestopt. Nu heb ik betere, geen bijwerkingen alleen geen honger.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach op een doosie asperientjes staat owk zoveel bullshit en je krijgt de helft toch niet met bij werkingen overal zit bij werkingen aan vast :S

Waarschuw beheerder
ik heb ook een tijdje stackers gebruikt voor het sporten maar was egt niet goed.. werd der steeds duizelig van en ben een paar keer bijna door flauw gevallen:s

was gewoon geen lekker spul.. ephedra is veel beter(Y)
Waarschuw beheerder
die bio smimmers heeft iemand die welles gebruikt??zit ff op hun site te kijken en ziet er nie verkeerd uit
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb Yellow subs gaat prima heb wel een tijd iedere dag 2 gebruikt en dan werken van 08.30 tot 21.15 en maar doorgaan en dan leven op crackers :/ maar t resultaat was goed alleen als je t niet bijhoud kom je weer aan :s

Waarschuw beheerder
2 heidimeisje: kap es met je wijze raad :P
Waarschuw beheerder
hallo, ik gebruik stack 2 doordeweeks voor op muh werk (supermarkt cassiere) eerst 1 per dag en nu 2 en soms wel 3 per dag.
en soms 1 in ut weekend.
zit er nu zo´n 3 maanden aan zonder pauzes ofzo, maar weet pas sinds deze week dat het heel slecht voor je is..
maar mijn probleem is dus dat ik niet meer zonder kan, het is verslavend heel duidelijk.
heb ik net ook nog es geleze dat er amfetamine inzit ofterwijl SPEED!!
gewoon drugs dus idd verslavend.
wie heeft er tips voor me om er vanaf te komen want het lijkt wel of me lichaam deze pille nodig heeft, als ik ermee stop word ik vreselijk vermoeid en duf.
heb wel een hoop bijwerkingen ervaren ervan
o.a. hardkloppingen, gevoel van bijna, maar net niet flauwvallen, rare rode vlekken in me gezicht meestal s´avonds.
en ben 15 kilo lichter dan eerst.

wie helpt me en zijn er meer mensen met hetzelfde probllem als ik???
Waarschuw beheerder
ik heb stackers 3 gebruikt degene die nu uit de handel zijn gehaald
maar dan wel voor ut trainen
was in 2 weken tijd 8 kilo kwijt
maar wel last van hartritme stoornissen
en twee weken bijna nie geslapen
kortom werkt wel
maar ut is teringzooi
Waarschuw beheerder
HEy

Ja ik gebruik ze ook regelmatig. Sowieso met het op stap gaan. Ik heb SuperStackers, Stacker 3 en FAtBurners gehad. Maar je voelt je er idd vaak wazig door. Als ik die Stacker3 pak dan lig ik de hele nacht (als ik probeer te slapen) te zweten als een gek :S :S. Maar die fatburners ( van de markt gehaald) Waren echt wel dik in orde. Daar kon ik er makkelijk 3 of 4 van pakken op een nacht en dan ging als een trein :xtc:
Heb der een keer twee tegelijk gepakt maar dat gaat echt wel lekker. :bounce: :bounce: :bounce:
Maar je gaat er idd soms van trillen op je benen enzo. En de hele nacht dorst!!!
Maja ik vind het beter dan dat je aan al die andere rotzooi zit.
Waarschuw beheerder
ik gebruik af en toe STACK 2 (meestal zaterdags 1x per week)

ik blijf er lekker wakker van (duh) maar heb gemerkt dat ik veeeel meer alcohol aankan (langzamer dronken wordt) en ik rook mezelf helemaal de ****** ...voordeel vindt ik (eigen ervaring) dat ik NOOIT een kater heb!!

ik heb geen last met slapen of trillen of hartritmestoornissen (gelukkig)

laterzz chris
Waarschuw beheerder
donateur
ik gebrukte altijd deze
[img cacheid=00000038000dcb425b691aaf1a0036a660]http://www.partytoys.nl/images/43.jpg[/img]
ga binnenkort denk weer effe een pot halen
heb het een beetje gehad met de echte pillen en andere zooi

en dit met een beetje hasj erbij is ook erg lekker hoor

Waarschuw beheerder
Ik heb net mijn toets over doping achter de rug. En daar heb ik ook alles over ephedra geleerd, (bijna alles dan).

Wat die jongen zegt klopt idd. Het verhoogd je bloeddruk, zorgt voor een snellere hartslag etc. Ook kan het op lange termijn schade geven aan de hartkleppen!!!!!!!!!
Ik heb ze zelf ook weleens gebruikt. Ik gebruikte STACK2 van M double you. Ik werd er erg agressief van en onrustig. Als er maar iemand tegen mij aanduwde, wilde ik die diegene al een stoot geven.

Het ligt eraan welk merk je van Stackers je gebruikt. Als je meer energie wilt voor een feest, kun je volgens mij beter Herbels gebruiken. Daar zit hetzelfde in, het is even slecht voor je maar je wordt er minder agressief van.
Stackers zijn voor even leuk, maar na een tijdje ben je helemaal gebroken door het gebruik ervan!!!
Waarschuw beheerder
Stackers zijn kut.Zware rotzooi.Als je ze te lang gebruikt krijg je idd hartkloppingen en erger nog een hartstilstand.Al die dinge waar ephedra of mauang inzit moet je niet pakke. Is altijd rotzooi.
Dus let op die twee dinge als je iets van stackers koopt.
Laterss en bedankt

Waarschuw beheerder
die dingen kun je gewoon bij d esportschool kopen hoor
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf wel eens stackers 2 gehad..
van die roze/paarse dingen
ik vind echt goed spul..
geen bijwerkingen alleen je voelt niet dat je moe word.. is lekker voor een feesje
ook heb ik 2x Liquid E gehad, maar das ongelooflijk rotspul.. is sowieso ongelooflijk ranzig en moet er altijd van kotsen.. alleen de tintelingen zijn te ongelooflijk vet.. niet normaal als je dan over je huid wrijft..

dus ik vind stacker goed.. denk beter dan echt zooi

Waarschuw beheerder
Ik snap echt wel dat mensen willen afvallen, maar volgens mij doen de meesten het hier zeer onverantwoord! Je moet je eigen gezondheid toch niet naar de klote helpen??
Vind het echt zielig als ik deze verhalen lees!
Is jullie karakter zo zwak?????

En voor de mensen die hieraan verslaafd zijn geraakt wees zo slim om hulp te gaan zoeken!

Ik zelf heb geen ervaring met stackers maar wel met ephedra wat ik echt een grote tering troep vind! zodra ik ergens hartkloppingen van krijg zou ik al gelijk kappen met die troep!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Stackers vind ik veel te duur en je moet er aardig wat van op hebben wil je echt die energie voelen, tenminste bij mij dan :s
En ik krijg er altijd ranzige boertjes van, vraag me niet waarom, alsof dat spul voor gassen zorgt ofzo dat t boertjes veroorzaakt :s en dat is dan vet ranzig, want wel es zo'n stacker door midden gebeten? Dan ga je echt van :bah: Ranzig spul gewoon.
Voor feesten neem ik gewoon :xtc: en voor het afvallen doe ik geen moeite :p Afvallen met Stackers is wel 1 van de meest onverantwoordelijke manieren (n)
Waarschuw beheerder
das waar.. de volgende dag laat je heerlijke scheten :D
Waarschuw beheerder
Stackers zijn idd niet goed voor je.
Zeker niet als je ze dagelijks gaat gebruiken om af te vallen.

Maar als je ze soms eens gebruikt bij het sporten voor de NRG of je gebruikt er eens een paar op stap dan hoef jeje echt geen zorgen te maken hoor!

grz ICE

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
alle begin is moeilijk, ook met stackers zijn de eerste dagen slapeloos, maar daarna valt het mee, je krijgt het tering warrum alleen o feessies, maar daar heb je dan weer water voor...
Waarschuw beheerder
donateur
maar daar heb je dan weer water voor...

Dat zie ik jou of feessies nooit drinken ouwe... ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
hahahahaha, eg wel............. soms ;P
Waarschuw beheerder
donateur
T enige water wat jij op feessies gebruikt, is om je handen mee te wassen... (hoop ik ;p)

Check deze es ff DNS :

DNS, klik hier

Waarschuw beheerder
whahahaha DNS en waterrrr pffff...:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Moet jij zeggen Natzz... :P

Waarschuw beheerder
offtopic:whehehe....­proost and keep on :bounce:ing!!!there aint no party like an alcoholic party!!!

Waarschuw beheerder
donateur
overal waar je te voor zet, is teveel, dus met mate.... Je gaat toch ook niet de gehele dag bier zuipuh.... :D

Waarschuw beheerder
huh?? niet...??!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahaha, jij wel heh :D;P
Waarschuw beheerder
donateur
Nu weet ik waar de uitdrukking Nat(zz)hals vandaan komt! ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha, dat is dan ook weer zo.... In google......
"
Zoek een Studentenclub
Nathals. Naam, Nathals. Stad, Gent. Richting, Onafhankelijk. School, Onafhankelijk.
ClubCafé, t Kafaat in Gent. Taal, Nederlands. Type, enkel vrouwen. Extra Info, Meisjesclub. ...
www.student.be/nl/st­udentenclubs/ finalclub.cfm?clubid­ee=579&school=0 - 9k - Cached - Similar pages "
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
weer ontopic mode nu..... sorry liet me gaan
Waarschuw beheerder
donateur
sorry liet me gaan

Moet je ook nie teveel Stackers vreten DNS... ;-)

Glaasje water nodig? ;p

Waarschuw beheerder
donateur
water ruled ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Water Joe dan Dennis... remember Loveparade...

[img cacheid=000082fb0000e7b0a0d54eb31a00376961]http://www.wellesley.edu/Chemistry/Chem101/caffeine/water-joe.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het gevaar is naar mijn idee dat al die herbals of voedingssupplementen die efedrine-achtige stoffen bevatten dezelfde schade aan je lichaam toebrengen als amfetamine-achtige stoffen maar omdat het "legaal" is en omdat het roeseffect vele malen minder is, mensen er veel meer van gebruiken waardoor de kans op een slechte afloop erg wordt vergroot. Wanneer iets niet op de opiumlijsten staat wil dit nog niet per definitie zeggen dat het maar okee is om het te gebruiken (en dit geldt naar mijn idee ook andersom).

Alle efedra-achtige preparaten zijn vergelijkbaar met amfetamine, in de jaren 60 werd amfetamine nog gewoon voorgeschreven door de huisarts als afvalprodukt, net zoals daar nu stackers e.d. voor worden gebruikt.

Het zal dan ook niet lang meer duren voordat die zooi verboden gaat worden.

Alle drugs is in zekere mate slecht voor je, het gevaar van zulke legale dingen is naar mijn idee dat mensen denken dat ze daar ongelimiteerd van kunnen gebruiken, alleen maar omdat het legaal is.
Waarschuw beheerder
Idd Klein beesje !

Kijk ook maar naar alcohol he ....

Waarschuw beheerder
donateur
Stackers zijn toch ook nog legaal.... :)
Waarschuw beheerder
Wie zegt dan van niet?

Enneh... NOG wel ja!

Waarschuw beheerder
donateur
dat zeg ik, "nog" , trouwes xnap al die ophef eigeluk niet zo, merk er wel iets van, maar tis ook meer psychological.... :P
Waarschuw beheerder
Da's nou juist het probleem, je merkt er idd bijna geen kont van in positieve zin terwijl het wel lichaamsfuncties belast op de wijze dat amfetamine-achtige stoffen dat doen.

Waarschuw beheerder
Na aanleiding hiervan ben ik samen met een aantal mensen begonnen met sites te benaderen die schrijven dat het gebruik van stackers enkel zorgt voor vetverbranding. Dat het razend populair is in Amerika en andere landen van Europa.

Het leuke is dat vele van deze sites agressief begonnen te reageren toen wij met feiten kwamen zoals dat het in Amerika verboden is en ook in Belgie en dat ze er zelfs in Nederland mee bezig zijn. Bij de vraag waarom ze deze informatie achterhielden, kregen we vaak het antwoord dat ze niet verplicht waren om deze informatie ook te verschaffen. Waarop wij het wetsboek opengeslagen hadden. Ze zijn wel verplicht om ook de negatieve kant te belichten. Bij de vraag wie er verantwoordelijk was voor de eventuele bijwerkingen werd er zelfs 1x vermeld: de nederlandse staat omdat zij het in het land toelieten.

Dit is eigenlijk niet zo heel veel bewijzend over dat het gebruik van stackers niet echt verstandig is, maar het laat wel zien dat zelfs de verkopers van stackers niet eens weten wat ze verkopen en wat de gevolgen kunnen zijn....

Als zij het niet plaatsen in hun verkooppraatjes, dan moet je als consument maar toevallig tegen zoiets als dit opbotsen wil je achter de nadelige kant komen.

Iedereen die het wil gebruiken: ga je gang.... ik bedoel het is je eigen keus en het is echt niet mijn opzet het je te weerhouden :) Ik spreek alleen voor mezelf als ik zeg dat ik het niet meer zal gebruiken, puur omdat ik geen zin heb om mijn organen te beschadigen terwijl ik er zelf geen last van ondervindt (pas als het te laat is!)

Waarschuw beheerder
nou vind het kutspul, ja je krijgt er wel lekker veel energie van echt een speedy effect, maar elke keer als ik thuis kwam van het stappen leek het of ik in een hyperventilatie verkeerde en m'n hard sloeg ook nog eens 80x over, iets wat ik met de echte pep nooit gehad heb.
nee ik hoef het niet meer bleh :kots:
Waarschuw beheerder
In principe is het na-effect hetzelfde als xtc, je verbruikt meer energie uit je reserves dan dat je lichaam dat normaal doet. Dat is nooit goed. Ik gebruik ze zelf af en toe, maar je moet bij jezelf nagaan of je ze wel echt nodig hebt. Ik was een keer vergeten een in te nemen, maar wel wel in de onderstelling ervan. Pas aan het eind van de avond vond ik 'm terug in mijn tas en besefte dat ik het niet nodig had gehad. Het is dus ook voor een deel psychisch!

Enneh, Lady Nightshade, uit je naam maak ik op dat je zwanger bent? Gebruik je/heb je gebruikt tijdens je verwachting?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stackers 2 heb ik veel potten van leeggegete onder werktijd lekka snel werke en stappen goeie vervanger van drugs :P
maar ben toen ik na dagelijks gebruik gekapt ben enorm afgetakeld heel moe enzo en paniekaanvallen maar weet niet of t daar te maken had maar t is wel rotzooi veel afvallen wel maar dat zit er na u tijd geen stacks zo weer op hoor:(
erg verslavend dus :P
maar t geeft je hart u opdonder dus niet te veel van die zooi is t beste
Waarschuw beheerder
stackers 2 heb ik veel potten van leeggegete onder werktijd lekka snel werke en stappen goeie vervanger van drugs :P
maar ben toen ik na dagelijks gebruik gekapt ben enorm afgetakeld heel moe enzo en paniekaanvallen maar weet niet of t daar te maken had maar t is wel rotzooi veel afvallen wel maar dat zit er na u tijd geen stacks zo weer op hoor:(
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben vandaag begonnen aan stack 5:D
4 pillen per dag, maar of het helpt?
Geen idee dat zien we in de loop van de tijd wel:D
Waarschuw beheerder
Uhm... Ik ben er stil van..

Ik slik ze nu een jaar lang.. elke dag 1..
Ik drink daarbij 3 liter water per dag..
En train 5 dagen in de week.. cardio..
En ma wo en vr ook echt de fitness..
Ik slik ze niet om af te vallen.. althans.. niet om me figuur.. daarvoor sport ik..
Maar ik heb vocht in me enkels.. en in combi met de stackers 2 en 3 liter water gaat het heel goed.

Ik weet dan ook zeker dat het allemaal reuze mee valt als je genoeg drinkt en gezond eet.
En uh ze als party drugs gebruiken.. hmm no thx.
Maar ja.. ieder zijn ding.. (K)
Waarschuw beheerder
Daarbij val je ook nog eens lekker af en heb je weinig honger. IDEAAL, dacht ik steeds.

Een gozer op taekwondo, die gebruikte ook stackers om af te vallen voor een bep. gewichtsklasse! maar met de wedstrijden was die aangekomen dus een poule zwaarder!
Nouu die baalde als een stacker zeg!! :P

Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar geen positieve verhalen over gehoord!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kheb nog gele super stekkers liggen....... goeie hoor....

Waarschuw beheerder
gewoon eten valt allemaal best mee vaak maak je jezelf gek door dingen te denken! En te veel naar ander luisteren die er geen verstand van hebbe je gaat echt niet zomaar dood! als je ziet wat sommige bodybuilders gebruiken om droog te staan schrik je pas echt! en met jouwn gebruik kun je dan nog wel efuh!! gewoon eten dus en feestuh!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf die gele stackers (2)
De ouwe nog, met veel ephedra.
Meestal neem ik er 2 ofzo, en drink er dan wat drank bij..
Nou werkt perfect! hele avond keihard stampen!
Echt zo veel energie krijg je ervan!
En de volgende dag nergens last van..
Je moet gewoon niet te veel nemen, maar dat is toch met alles zo??
laatste aanpassing