Partyflock

Forumonderwerp · 630626

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

hebben jullie ooit wel is gehad da je lekker lag te sexen met je vriendin/vriend en 1 van je ouders of een vriend kwam binnen lopen....

wat zeg je nou op zo'n moment.... :D
NIET BINNENKOMEN.. te laat.. tja.. kweet ut niet... konden het meestal voorkomen ..

Is gelukkig nog nooit voorgekomen :D
Als ze binnen komen zal er zo iets uitkomen van ROT OP
nog een BrEeZaHtJe pakken!
niks, gewoon verder gaan, als ze het zien gaan ze wel weer weg!!

" spring erbij.. plek genoeg "

:P

nog nooit betrapt.. zou bij zijn ouders dikke :D op me gezicht trekken en doorgaan
bij mijn ouders ehmm ROT OP JAH! en doorgaan
Niks, gewoon doorgaan! Diegene die opeens binnen komt vallen schrikt zich rot en gaat wel weer weg. :)

Meestal zeg ik zoiets als "Hoi meisje, doe je mee ?"

Ik ben wel eens binnen komen wandelen toen mn vriend lag te neuken
maar dat was de vraag niet toch?

topic nr..................­................. pfff, ben de tel kwijt!! :gaap:
nu ex-vriend toch Miss Britt?

NEE............ nog nooit gehad

is het leuk dan?

wel gehad dat mijn dochter binnen kwam.
das minder maar zij snapt het toch nog niet.

gelukkig nog niet :D

ja heb ik wel is gehad,kwam me pa opeens binnen lopen,waren vergeten de deur op slot te doen,en me vriend gelijk:uhmmm...kunt u ff de deur dicht doen,we zijn nog niet klaar,en me vader maar zeggen kennen jullie die deur niet dicht doen bla...bla..bla.. schaamde me best dood *bloos*

een stijve lul is gemaakt om mee te pompen
valderieeeeee
valderaaa

Ja mijn vriend zijn vader mijn broertje meerdere malen mijn moeder :S

Ik ben echt al zo vaak betrapt! Van ouders tot broertjes zusjes tot fietstochten tot wandelaars tot hardlopers! Boeie de geilheid wint altijd!

Artiest NitraM
Ja mijn vriend zijn vader mijn broertje meerdere malen mijn moeder

jaaaa en me pa lulde gewoon door, marye blijf je hier eten of niet? hahaahahaahahhaa
heb de mazzel dat de ma van me mannetje eerst de trap op moet voor ze bij zijn slaapkamer is en die stampt altijd, hoor je meteen! hahahah!

mn ma flikt dat nog weleens..
de laatste tijd niet meer trouwens maar vroeger wel hoor...
en dan schreeuw ik meestal al van neee rot op niet binnenkomen maaa sodemieter op want mn bed staat nog om een hoekie wat ze dus niet meteen kan zien..
dan heb ze t meestal wel door..

Gelukkig nie, lang leve de krakende zoldertrap!

Heb wel een keer van een maat van me gehoord die voorut eerst bij zun vriendin bleef slapen.. savonds wippen...

Komt de volgende ochtend beneden, issut tijdenlang stil aan de ontbijttafel. Zegt haar moeder: "Nou je hebt wel aardig gevoel voor ritme"

tja :D
niks zeggen, ze gaan vanzelf weg..

ik slaap op de zolder dus hoor iedereen die de trap op komt lopen.. gelukkig...
meerdere malen m'n moeder, de ouders van m'n vriendin, m'n broertje :S :)

meedoen :d ;p
heb wel mijn ouders een keer betrapt toen ik nog heel erg klein was :S maar ik had natuurlijk toen nog niets in de gaten en ik vroeg dood leuk: waarom is papa verstoppertje aan het spelen onder de dekens??

en bij mij thuis komt niemand mijn kamer in als mijn vriend blijft pitten......

ja, mijn zusje 1 keer, maar toen lagen we gewoon boven op elkaar onder de dekens, konden meteen ophouden dus en ze had niks in de gaten!! ff gebabelt met er en daarna weer verder gegaan.....
je moet gewoon je vriendin aan leren dat ze zo hard kreunt dat zelf de buren het horen!!!
wedden dat er niemand binnen komt tenzij de rest van je familie ook graag op je vriendin geilt :p
maar dan kan je ze net zo goed mee laten doen...:p

onder het motto:"ik eerst pa mag schuimkloppen"
:respect:
ehh ja.. een paar keer zelfs.. mn moeder ging mn schone kleren in de kast leggen.. ze zei alleen
'ohw sorry ben zo weer weg' :devil:

ik heb een jonger zusje (14 jaar) dus die vind het allemaal superinterresant dus die is wel eens binnen gekome ja :@
1 keer deej m'n ma de deur open maar toen was het gelukkig donker..........

:)
Wat je zeggen moet, komt ie dan:

Ik zo weer verder met me huiswerk hoor!
zo vaak meegemaakt echt irritant
tjah... ik zeg gewoon: zet alvast ff wat koffie ben zo klaar
laatste aanpassing
1x gehad en heb heel hard kut door de kamer geroepen :$
me broertje kwam eens binneh.. vroeg om batteryen voor z'n discman :s en dan gewoon blijven staan totdat ik antwoord gaf.. :frusty:
ja, we hoorden m'n broertje de trap op stormen, dus wij riepen in koor: NEEEEEE!!! te laat....
hij trekt die deur open, begint te stotteren en zegt: uh, moet ff een luchtje hebben. dus hij pakt dat luchtje, gaat weg. Komt hij 30 seconden later weer terug om dat luchtje terug te zetten! :s

hmmm niet alleen met mijn ouders hoor.. buiten ook wel eens hoor...:s
Niks van aan trekken, lekker doorgaan!!!

KOM OP mam, gooi je haar los maak me gek!
NU EVEN NIET !!!!!!!!!!!!!!

hahaha zo hebben mijn ouders mijn vriendin leren kennen :D... hahaha
ssssssssssssssssssss­t! ;)
jaah zoo vaak gebeurt... vreselijk irritant :S:S
yo vaders alles klaar gehehe :P
nog een BrEeZaHtJe pakken!

BrEeZaH!!!

1K h3b w3L 3eNZ me3GeMa@kT D@t M1jN VaDeR M3 betR@pt3 teRW1jL 1k E3n BrE3Z@H dRoNk... T03n Kr3eG 1K StR@f. :vaag:
Ja dubbel zelfs!!! %)
HeT zAl JuUuH tOg Ns GeBeUrEuUuH jOoH nIe TuUuH kRaAaAp HoOr GeWoOn VeT hArD zUiPuUh MeT dIe BrEeZaAhZ!!! :vaag: