Partyflock

Forumonderwerp · 630618
Outblast birtday party

vrijdag 14 november 2003
22:00 - 06:00
The Powerzone
Amsterdam

Line-up
Akira

Angerfist

Bass-D & King Matthew

Catscan

D-Spirit

Drokz

Endymion

JDA

Masochist

Outblast

Promo

Stalker

The Headbanger

The Wishmaster

Xs

Dr. Z-Vago

Vince

Nosferatu
Nog maar 6 dagen... Ik heb dr ook weer vet veel zin in dat wordt ragguh mensen!:bounce: :xtc: :bounce:
zaterdag ochtend rijd de metro ook? anders neem ik wel taxi

ik neem de wagen wel muhahahahahahahaa :-)

ik heb er zin an , hakkeeuh
*twijfel nog of ik ga*

Hmm hebben z eook een dresscode... bedoel dat ze niet gaan lopen jengelen om kisten ofsow:S
ja de standaardregels
geen witte en rode veters in kisten
geen rood wit blauwe elastiekjes enz

Gaan we CKERSS heen hahahahahahaha:D:D

;)
:P

alleen maar tot 5uur, wie verzint dat?

en echt kutsecurity daaro: be prepared! :-)
ja dat verzint de burgemeester
en ja die security is helemaal geks heel goed je shit verstoppen

Ik had vorige keer in de poiwerzone (bass generation)fototoest­elletje mee naar binne werd niet afgepakt ofzo! maar later hoorde ik van andere mensen wel:S vind beetje zonde maar mag t nou wel of niet:S

xx
powerzone bellen of melen?
laatste aanpassing
weet iemand toevallig of je mag blowen daar of nie? :S
bij een vriend van me was wel ze wiet ingenomen maar bij een andere weer niet:s

op het bordje bij de deur staat wel geen soft en harddrugs
k, maar binnen valt het dus op als je gaat blowen?
dan weet ik genoeg :P
d'r blowen zat mensen altijd... je moet alleen wel ff uitkijken dat je geen dikke toeter zit te bouwen vlak voor de neus van zo'n security dude.

je kan trouwens ook gewoon buiten aan het water een jointje roken... kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk om gaan doen... en nog een relaxt plekkie om ff te chillen ook :)
mooi :)
Is er zoiets als een timetable van de dj's?
Weet ik hoe laat ik binnen moet zijn :)
je mag er blowen, maar bij fouilleren gewoon ff je hash wegmoffelen voor de zekerheid...
kwa line up is dit toch wel het feest van het jaar, ik heb me kaartje:D wordt weer een nachtje gek doen... lekker met de auto dus geen gefuck met vervoer:D

:bounce:

cheese goed extreme
hoop alleen dat de rij een beetje doorstroomt en niet zoals bij BG fuckinglang in de rij moet staan:S
nog 4 nachies slapen :D

laat hij nou net zoveel geluid bestellen als bij bass generation!

zie je vrijdag Saar.. :D

K heb dr net zo veel zin in lekker :bounce:

vette line up duZz dat komt wel goed..;)

sickness en ik zijn ook weer van de partij!!!
Echt wel... helemaal LOSSSSS in de Powerzone vrijdag :kwijl: Terreur uber alles !!!!

Kaartje is binnen... nu maar aftellen!!

Hoop wel dat de ingang en zeker het geluid beter zijn geregeld dan vorige keer!!

Tot vrijdag allemaal... Greetz

ZIN IN!!!

Heb er zin in :D

Suuusjuhhhhhhhhhhhhh­hh Stampgekkktttttttttu­h vrijdag;)

hehe nog maar paar dagen en dan is het zo ver :D (Y)
Ik heb er zeker zin in :P

Hey :) StampuH heb er zekers zin aan !!! :bounce:

heb er superveel zin in :D

marc..ga je ons nog n timetable of in ieder geval een areaindeling geven ? ;) :D want er zijn 2 zalen dusse.. wil wel weten waar ik het hardst kan rammen :D
jij ramt waar ik ram rsd-hc-rsd :p

maare, wil wel ff akira zien draaien, want ben m tot nu steeds misgelopen. maarja dat zien we dan wel weer. ennuh, we gaan sowieso met de auto gelukkig :D
ff aan Marc (Outblast voor de domme mensen:P) gevraagd over time-table en dit was ze antwoord:

ik denk dat het 1 gekkenhuis wordt wie wanneer draait....het blijft een birthdayparty he hahahah

dus ja een grote verrassing maar ja boeit geen moer eigenlijk het zijn allemaal vette djs:d
laatste aanpassing

2 Schñjoep --> ok dan :D bedankt heheheh...das wel vet :D lekkur 1 grote teringzooi van maken daaro :D:D

k hoop dat dan elke dj n andere style draait... masochist die speedcore draait, enne.. akira die draaiorgelcore draait..enz enz ;p
haha ja het word iig ff 7 uurtjes ff lekkere R&B:d (Ragguh en beukuh:P) neem ik aan

heb er behoorlijk zin an :d

:D we zullen er ns ff voor zorguh dat we in de krant komen

"Plaatselijke aardbeving tijdens een hardcorefeest in Amsterdam"

:devil:
haha precies
en nu ook maar ff hopen dat er niet van die trieste figuren (lees wazis) de sfeer gaan verpesten en ruzie gaan zoeken

gewoon met ze allen een vet feestje van maken:d
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}

gaat zeker goed feesten worden! heb er zin in :D

juist ja :D het is een verjaardag...daarop mag nie gevochten worden..

er is geen taart..geen kaarsen..dus ook geen gevechten!! :devil:

whheeh oja...moet je ns op het kaartje lezen van ticketbox...daaro staat No cake, no candles, only hard f*cking :D hehehe
haha ja heb het gezien dus geen taart geen kaarsen en word alleen hard geneukt hahah:P

jij moet trouwens wel van eind weg komen zeg:s

hahaha ja :D

ik weet het..maar tis het wel waard!! :D
naar de hemkade is pas een pokke-eind :p met 3sa en bass generation..pff..eer­st paar uur in de trein en dan nog bijna n half uur lopen ofzo vanaf het station.
ja hemkade is altijd kut ja voor mij dan maar 10 minuten in de trein maar ook half uur lopen:S

ja auto is veel relaxter laatst naar enschede en hellraiser in duitsland geweest dan ben je wel blij dat je meteen warm in de auto kan gaan zitten en ff een jointje roken al ben je wel helemaal kapot als je uiteindelijk de auto uit komt:D

ja das echt wel beter :D

als je met de trein gaat moet je meestal sochtends nog n uur w8en voordat ie komt :S

maarja..deze keer gelukkig ook met de auto :D
ja das mooi

ik moet nog ff een auto zien te regelen kut aan de powerzone dat ie om 5 uur sluit en eerste metro/bus/trein pas rond 7 uur gaat:s

hehe ja das echt genaaid...2 uur daaro w8en...maarja..je zult vast niet de enige zijn :D

das altijd wel vet...altijd honderden hardcoregekken op het station :D vorige keer ook..stond er 1 bejaard paar op het station en paar honder hardcoregekken hahaha..was echt een vaag gezicht :D