Partyflock

Forumonderwerp · 629708
Wie is er allemaal op de Volendammerkermis geweest en wat vonden jullie daarvan??
Ik vond het helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!
Die volendammers doen echt altijd alsof het een nationale feestdag is als er kermis is :D
Toen ik nog op school zat,zat ik bij een paar volendammers in de klas en altijd als er Kermis was,waren ze ineens allemaal verdwenen.haha. totdat de kermis weer was afgelopen.
het zijn eigenlijk voor Volendammers ook nationale feestdagen.. In Volendam zijn alle winkels gesloten tijdens de kermis..
Volendam: Voor al uw klompen, klederdracht, bandjes die te lui zijn een naam te bedenken, drugs & steekpartijen! (Y)
Snoopy
volgend jaar kijken of ik de hele kermis aanwezig kan zijn
en na je tip zeker dus bij de maandag :)

Kimhmm ze hebben ook breezah hoor
dus je bent ook welkom :D
Toch wel breezer-light he..?
speciaal voor jouw de 0,7L fles
Ow betah! (Y)
laatste aanpassing
Volegrammer kermis is altijd top!
Volgend jaar ben ik er zeker op maandag! Ik heb daar echt zo'n leuke dag gehad vorig jaar. Gewoon bij mensen naar binnen die je helemaal niet kent. Gezellig borreltje drinken :-). Dit jaar kon ik helaas niet, echt HEEL jammer!
laatste aanpassing
Ja zeker ben nou ook bij allemaal volendammers binnen geweest die ik helemaal niet kon. Ook van die Volendamse moedertjes. Vet aardig en vet gezellig!!
Vooral Jose d'r moeder!!!! Top wijf!!
Idd!! :D

Jose d'r moeder is echt een super tof wijf!! (Y) :D
haha... Ja.. als je daar binnen loopt ken je gewoon geld van jose haar moeder lenen! echt een topwijf en je mag ook gratis van de wc gebruik maken..haha
En je drank neerzetten
En oh ja.. ze woont gewoon praktisch naast de barren dus dat is helemaal top en je kan er altijd je jassen kwijt..dus jongens volgend jaar kermis moeten jullie allemaal naar jose haar moeder! TOP!!
Ze kan ook hele lekkere vis maken alleen je moet wel oppassen dat je alle beeldjes in het huis heel laat en dat zijn er nog al wat.

En twee straten verder ken je een gram coke voor 30 euro halen
DUUR
Gierig!! Je wil niet weten wat voor kwaliteit het is!!!!!!

Vraag maar aan Jose d'r moeder!!