Partyflock

Forumonderwerp · 629530

OF NIET???
Moet ie eens op een trance feestje kijken, daar zin de mensen pas naar de klote van de pillen!
(dit is niet lullig bedoelt, ik gebruik het alleen als voorbeeld ;) )

Ja en???????? Er wordt misschien wel drugs gebruikt. Vraag ik me nog af waarom Sietz zich zo druk maakt?
Ja ik nspa het ook niet zo allemaal, weet je zou het misschien wezen dat ze het eerder willen afblazen omdat er bepaalde mensen zijn die het nodig vinden om voetbal bij muziek te halen en dan problemen gaan zoeken, terwijl het een feestje is??
Ennuh die komen op allerlei feesten hoor niet alleen op Hardcore feesten

oh en nog iets
te veel gebruiken van wat dan ook hetzij drank hetzij drugs gebeurt overal, echt niet alleen op housefeesten
laatste aanpassing

Artiest Ectic Sync
FEESTUUUHH !!!
Maakt niet uit hoe en Wanneer!!!
Als je er maar van geniet.
En een Fries en pas 19 en een man... Duh, dat valt niet te overtuigen

DUH!!....wat heeft fries zijn ermee te maken???:S

en DUH ik ben ook niet te overtuigen terwijl ik toch al 34 jaar ben...en ik ga toch ook nog steeds naar Hardcore feesten!!! DUH!!

en hoe jong jij ? staat niet in je profiel en ook niet waar je vandaan komt

Iedereen zijn eigen toch.....

elkaar respecteren en waarderen dan werd het al een stuk gezelliger overal !!
Aan haar posts te zien is ze zelf een stuk jonger dan 19.. ok, op de foto's lijkt ze dan wel weer wat ouder :P
Ik vind het een hoop domheid uitstralen als je een groep zo afzeikt...op basis van iets wat op heel verschillende type feesten gebeurd. Ik ben ook naar trance, hardstyle en dat soort feesten geweest...Nou om eerlijk te zijn, ik had het idee dat daar meer gebruikt wordt dan op een Gabber-feest.
Jah er wordt op feesten gebruikt...maar dat moet men zelf weten.
Ik vind het wel jammer dat iemand anders mij zegt dat ik een drugsgebruiker ben. Want zo komt het wel over..
En die figuur heeft dus geen gelijk. Mijn hele groep is drugs-vrij.

Gabbers zijn heus nie heilig, maar de negative berichten worden wel heel zwaar overdreven.

Vroeger.. is VROEGER!! WE LEVEN NU IN 2003

DUS LAAT GVD DE HARDCORE BLIJVEN IN HEMKADE.. ECHT WEER EENS ONZIN .....

Sietz 11 september 2003 15:26
Wat is aan het opkomen?

6e generatie gabbers?

HaHaHa...ja inderdaad die feesten zullen nooit meer zo zijn als vroegah,Maasvlakte Parkzicht Energiehal Houtrusthallen Statenhal daar mogen jullie alleen over dromen en op onze verhaaltjes liggen geilen:D voor jullie is er die lauwe techNO en voor ons zijn er nog een paar early rave feestjes;)
laatste aanpassing
Jah ze moeten ons gewoon laten gaan....
Wat is er nou mis aan dat we gewoon willen feesten?
Fun moet zwaar feesten zijn, ben erna al die jaren nog nooit geweest. Zou ook alleen gaan als ze er hardcore draaien. Ga ik toch vrijdag naar powerzone, ook wel vet

Die hele stroming heeft toch juist zijn bestaansrecht door het overmatige drugsgebruik

whahahahahahha wat n grap....

maar goed dat gezeik...waarom moeten er persè hakkefeesten in de fun??? kan toch ook ergens anders pffff altijd die goeie ouwe tijd verhalen...:@geef mij maar gewoon n leuke locatie waar de muziek snoeihard aan kan :D
Nou dat is dus de Hemk48e :D
Het is een leuke lokatie en de muziek kan snoeihard aan!!!

;)

als er maar hakkuh in de fun is.. dan vind ik het best...
ze moeten overal ouwerwetse hakkuhfeesten mogen geven......
Sietz 11 september 2003 15:39
Kom, zeg nou zelf. Die hele stroming heeft toch juist zijn bestaansrecht door het overmatige drugsgebruik.

Noem jij is 1 stroming van house waar geen drugs te vinden is.

Noem uberhaubt is 1 deel van de hele wereld waar geen drugs te vinden is. De hele wereld staat strak van de drugs. Vele mensen die als belangrijk worden gezien in het verleden stonden strak van de drugs. Zag laatst op discovery iets over staatshoofden en drugs. Nou, dan wil je echt niet weten welke staatshoofden der allemaal wel niet de hele wereld zaten te besturen onder invloed

rowan ga slapen

(je hebt gelijk):P

ja moeten we eerst vreeman afmaken en low we weten nu waar die kakkerlakker woont maar ja kunnen niks doen jammer genoeg want anders is het hellemaal afgelopen
Was hier net ff wat aan t lezen maar tering wat kan die sietz lekker bekrompen zeiken :S
mindcontroller = ouwerwets hakkuh feessie
Mag dat niet dan?
Was hier net ff wat aan t lezen maar tering wat kan die sietz lekker bekrompen zeiken

jah idd hardcore is geen takkeherrie en vooral de nieuwe hardcore niet trance das pas takkeherrie

hardcore is wel herrie het is veel harder ruwer en agressiever dan trance..........

maar ja ik hou van die takkeherrie
FUCK TRANCE!!!!!!!!!