Partyflock

Forumonderwerp · 629298
2 volgers · 23247x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die turnen want heb soms ech het idee dat ik ongeveer de enige ben( nie dat dat de sport minder leuk maakt hoor:P)....so let me know en wat voor niveau turn je?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, begrijp het ook wel. Want anders heb je toch ook problemen ofzo als er wel iets gebeurd?

Anders moet je gewoon de uitslagenlijsten eens kijken van tweede/derde divisie van wedstrijden en die verenigingen opzoeken en benaderen met de vraag of zij nog iemand nodig hebben...?
Waarschuw beheerder
Heey waarom antwoorde alleen meiden?
Er is ook jonges turne hoor!!!

heb zelf 8 jaar geturnd en was 2e van nederland geworde
maja toen kwam ik het in 4e van school exame werk enz... dus moest ik stoppe zeker jammer maarja!!

Roy.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roykuss op donderdag 21 februari 2008 om 16:02:
maja toen kwam ik het in 4e van school exame werk enz... dus moest ik stoppe zeker jammer maarja!!

Nou... dat vind ik altijd zo'n dom gelul, dan moet je er wel heel slecht voor staan.

Als je echt goed bent stop je toch niet voor school??
Waarschuw beheerder
Nou als je in de derde bent blijve zitte door omstandighede in je familie en het 4e jaar niet wil verklote dan zal je wel moete stoppen want als je verder wilt kome of een hoger niveau wilt doen dan zou je tog op ze minst 4x per week moete traine.....
ik heb school, werk en dan nog 4x per week turne... dat ga ik niet redde en ik denk ook een paar andere mense niet, denk je niet?

Waarschuw beheerder
Dat hangt er maar vanaf. Het zou kunnen dat je dat niet gaat redden.
Hangt ook van je karakter af.
Ik werk meer dan 40 uur per week, geef 4 uur les in de week bij de gym, train zelf 4 of 5 uur, af en toe jureren en alle voorbereiding die erbij horen. Tis soms best zwaar maar ik ben ervan overtuigd dat als je iets echt wilt dat je het kunt.

Je had ook iets minder kunnen gaan trainen en na je examen weer meer kunnen gaan trainen.

Maar goed, iedereen z'n keuze en beslissingen. Je moet doen wat je zelf denkt dat goed is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 februari 2008 om 17:36:
Maar goed, iedereen z'n keuze en beslissingen. Je moet doen wat je zelf denkt dat goed is.

Psies... bedoelde het ook niet zo negatief hoor. ;)

Maar als je echt goed bent heb je altijd loot-school he. En... idd tijdelijk wat minder trainen is ook een goede oplossing.

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Butterfly * op vrijdag 22 februari 2008 om 18:22:
En... idd tijdelijk wat minder trainen is ook een goede oplossing

kon het niet beter zeggen.

zit in de tussentijd even met een blessure.. :( Hamstring verrekt, en ribben gekneusd + middenvoetsbeentje, dus even afwachten of ik mee kan doen volgende maand..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Astaloca op zondag 24 februari 2008 om 17:04:
zit in de tussentijd even met een blessure..

Dat is pas goed balen zeg!!

Sterkte komende tijd... hopen dat je op tijd weer opgeknapt bent!
Miss kun je anders half meedoen?

Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij de blessure rij :S
Heb met half in/ half uit mn rugspier verrekt! Echt zo dom. Zitten misschien ook wat scheurtjes in.
Dus moet ook ff een beetje rustig doen en mag niet voluit trainen!

M'n jeugd groep A heeft hun tweede wedstrijd gewonnen met 14 punten verschil :) Ze moeten nog twee wedstrijden winnen en dan zijn ze zeker van een finaleplaats hier in de regio.
En m'n jeugd B groep moet er nog 4 winnen dus dat wordt ook nog spannend!

Succes iedereen weer en sterkte met blessures!

To Kirsten: ik ga heel misschien met een deel van onze springploeg om de week in Goes meetrainen met de springploeg daar. Onze trainer (Patrick) is gestopt met lesgeven vanwege ernstige rugklachten.
We hebben nog geen vervanger dus we trainen onszelf nu maar een beetje.

Dus als iemand nog een trainer weet voor een springploeg in Dordrecht, let me know!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Butterfly * op dinsdag 8 januari 2008 om 13:33:
Hebben sinds kort weer nieuwe tassen en pakjes.

Wat 'n mooie pakjes! even tussendoor!

Uitspraak van * Butterfly * op zondag 24 februari 2008 om 20:39:
hopen dat je op tijd weer opgeknapt bent!

ik genees gelukkig snel, maarja het hoeft dan ook maar 1 keer IETS mis te gaan, of ik lig weer een half jaar plat :s

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 21:16:
Heb met half in/ half uit mn rugspier verrekt!

hmm sterkte ermee!

nu lekker in de vakantie, lekker thuis uitrusten en hopelijk volgende week meetrainen na 2 weken.. :D

Waarschuw beheerder
turn dit jaar in niveau 9 Senior volgendjaar waarschijnlijk 8
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Astaloca op zondag 24 februari 2008 om 23:18:
Wat 'n mooie pakjes! even tussendoor!

Thx :D:D:D

Hihi... :bloos:

Zijn nu aan het kijken voor trainingspakken in dezelfde kleuren. Hebben we één gevonden, oranje broek zwart jasje, maar is eigenlijk voor hockey dus outdoor pak, is best warm dus! Maar we zien wel... :)

Fijne vakantie allemaal ;) :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 18:13:
Zat ik gister relax met Sherine en Lichelle Wong op de tribune de kwalififcatie voor het EK te kijken, gebeurt er dit:

http://www.youtube.com/watch?v=sIaWnqWIHwY

Ziet er lekker uit... :S

Hebben wij ook een x in de turnhal gehad. Ook wanneer iemand in reus zat... de schrik van je leven... Vaak gaan zulke 'enge' dingen nog goed ook... pfff....

Waarschuw beheerder
Gatver! Zo iets heb ik nog nooit gezien zeg! Ik ga nu elke keer de brug extra controleren :P
Waarschuw beheerder
ik heb vroeger geturnt
redelijk hoog niveau in onze turnclub zat ik in de hoogste groep ik was toen 10 jaar ongeveer
en ik dee mee met de 20 jarige zo ongeveer
en ik was beter dan hun zeide ze
ik heb 2keer een medaille gewonnen zilver(2e plaats)
voor belgisch kampioenschappen

ik heb spijt dat ik met turnen ben gestopt
maar ik doe nu sportschool
dus krijg ik zo turnen op school
maar het is toch anders in een club dan op school
wij leren wel flik op school ma die leekracht die kent ni zoveel van turnen ze
maja :p
Waarschuw beheerder
Maandag balk aan het verplaatsen. Vraag of iemand ons wil helpen. Een turnster bied zich aan, ik waarschuw nog dat best wel zwaar is! Nee... kan ik wel zegt ze! Okeej...

Laat die turnster de balk ineens los, was toch iets te zwaar :S
Krijg ik een poot op mijn voet! Vel van grote teen ligt lekker open en helemaal blauw. Ff voor zekerheid na laten kijken bij huisarts: resultaat is 2 middenvoetbeentjes + grote teen gekneusd.

Gister maar dagje vrij genomen. Vandaag wel weer gewerkt, maar lopen gaat nog niet al te best :P
Waarschuw beheerder
lekker dan butterfly. ik moet morgen ook weer langs de ha, dinsdag met spagaat sprong last gekregen van(ik denk weer) een hamstring maar dan aan de andere kant, dus zodadelijk zeker allebeide kanten hamstring verrekt :| maargoed, we zullen horen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Astaloca op donderdag 6 maart 2008 om 19:55:
we zullen horen..

Met jouw gaat ook lekker :S Maar niet heus... En al weet je et al?

Wij hebben vanaaf uitvoering. Hebben een leuk nummer bedacht met alle selectiemeiden. Filmpje volgt nog wel... :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Butterfly * op zaterdag 8 maart 2008 om 18:34:
En al weet je et al?

Nee, kon vrydag niet terecht, morgen wel dus.. ik zal het jullie laten horen wat de uitspraak is :)

zojuist heb ik te horen gekregen dat ik die ook heb verrekt.. dus ik heb bij beide benen men hamstring verrekt.. :(

Uitspraak van * Butterfly * op zaterdag 8 maart 2008 om 18:34:
Wij hebben vanaaf uitvoering. Hebben een leuk nummer bedacht met alle selectiemeiden

aaah leuk! hebben wij ook binnenkort! hoe ging het?

weet 1 van jullie misschien of je met een wedstryd ivm Blessure vloer bijv kan laten schieten, en dat je de rest wel turnt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.... Gisteren voorwedstrijd 3e divisie gehad en............
mijn meisje was 1e en dus door naar het NK :D:D:D
Echt zooooo gaaf :D...

gaat dus helemaal goed aan deze kant haha....

Uitspraak van Astaloca op zondag 9 maart 2008 om 19:14:
weet 1 van jullie misschien of je met een wedstryd ivm Blessure vloer bijv kan laten schieten, en dat je de rest wel turnt?

Ja dat mag, van te voren wel aangeven bij de wedstrijdleiding...

Hoe gaat het verder???
Hoe ging de uitvoering???

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=147 height=185 cacheid=001421bc0002403112a01c3f1a022fc4a8]http://www.agso.lunarpages.com/SH/babes/TNcorina%20ungureanu%2016.jpg[/img] Zo mogen ze van mij zekers turnen . Mooie sport hoor (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Astaloca op zondag 9 maart 2008 om 19:14:
hoe ging het?

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 11:57:
Hoe ging de uitvoering???

Wel goed!! :D

Een aantal meiden lieten hun oefening zien op brug, balk en vloer (met aangepaste series aangezien gewoon op gymzaal vloer was).

Later hadden we met alle meiden een leuk nummer. Beetje chaotisch door elkaar, maar er gebeurde veel en het publiek wist niet waar ze kijken moesten.

Veel positieve reacties gehad, dus zit wel goed! :D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 11:57:
.... Gisteren voorwedstrijd 3e divisie gehad en............
mijn meisje was 1e en dus door naar het NK
Echt zooooo gaaf ...

Gefeliciteerd!

Welke categorie was het? Wij hebben namelijk voor het NK ook wel een aantal goede voor het podium ;-)..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 maart 2008 om 17:17:
Welke categorie was het? Wij hebben namelijk voor het NK ook wel een aantal goede voor het podium ..

Een junior niveau 6....

Waarschuw beheerder
Wij hebben ook 3 junioren niveau 6 op 't NK.. Maar bij de 1/2-finale was het wel erg gaaf dat alle 5 onze junioren na 3 toestellen op plaats 1-2-3-4-5 stonden! Het zat erg dicht bij elkaar en we moesten nog balk.. Maar uiteindelijk 3 van onze junioren door, van de 9 meisjes die door mochten, is toch wel erg gaaf :D

En:
2x pupil 1
1x pupil 2 (ze was vorig jaar Nederlands Kampioen in Div 3)
3x Junioren

Waarschuw beheerder
Klinkt goed! Gefeliciteerd!
Mijn jeugd kinderen gaan ook goed in de regio met de groep.

Jeugd B (niveau 11 en 12) hebben nu 1 wedstrijd verloren en 2 gewonnen. Ze moeten er nog drie winnen voor een finaleplaats.
Jeugd A (niveau 9 en 10) hebben 2 wedstrijden gewonnen en geen verloren. Die moeten er nog twee winnen voor een finale plaats.

Wij zelf hebben nog 4 wedstrijden geloof ik en die moeten we allemaal winnen voor een plek in de finale.

Kan dus nog wel spannend gaan worden.

Succes iedereen de komende wedstrijden!
Waarschuw beheerder
De wedstrijd ging overigens goed! boven mijn verwachtingen zelfs! ben erg blij met het resultaat ondanks men blessure. :) 2 zevens en 2 achten! en de 10e plek :)

Waarschuw beheerder
Uhm nee, ik zat op turnen toen ik op de basisschool zat. :)
Waarschuw beheerder
Wij organiseren 2e paasdag het paaseierentoernooi.

Een onderlinge wedstrijd. Wel leuk voor de meiden!

:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Komende zaterdag Zeeuws Kampioenschap en maandag, 2e pasen, Gymnova toernooi. Beiden in Vlissingen.

Ik hoop trouwens dat de bekendmaking van turndagen 2e divisie snel bekend worden gemaakt. Heb 2 Instappers en 2 Pupil I die daar aan meedoen. Ik moet zelf nog even kijken hoe ik dat ga inpassen want ik heb zelf 2 avonddiensten...
Waarschuw beheerder
Een onverwachte uitslag! Wel erg leuk :)

Meisje die hard en netjes werkt was 1e!
Brug was niet zo sterk, maar ze heeft het ruimschoots goed gemaakt op balk en vloer :D:D

Foto's volgen nog...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 maart 2008 om 18:39:
Wij hebben ook 3 junioren niveau 6 op 't NK.. Maar bij de 1/2-finale was het wel erg gaaf dat alle 5 onze junioren na 3 toestellen op plaats 1-2-3-4-5 stonden! Het zat erg dicht bij elkaar en we moesten nog balk.. Maar uiteindelijk 3 van onze junioren door, van de 9 meisjes die door mochten, is toch wel erg gaaf

Wat leuk :D...
Komen we elkaar de 17e dus tegen... hahaha...

A.s. zaterdag heb ik district met een meisje pupil 1 10 kijken of het haar lukt om ook naar het NK te gaan op 19 april...

Verder heb ik veel meiden door naar de Friese Kampioenschappen en veel toestelfinales behaald...
Het gaat dus erg goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 13:20:
Verder heb ik veel meiden door naar de Friese Kampioenschappen en veel toestelfinales behaald...
Het gaat dus erg goed

Lekker :D:D:D

Daar doen we het uiteindelijk voor... toch? :D

Waarschuw beheerder
Ja inderdaad...
Volgende week senior 8..
12 april 3x senior 11, 1x senior 12 en 2x senior 13 (al mijn senioren dus, verder had ik niet in deze niveau`s echt zoo gaaf)
19 april 1 pupil 2 en 1 jeugd 14

Morgen/straks District met m`n pupil 1 10..
Dus misschien de 19e dubbele wedstrijd maar dan ga ik naar `t NK natuurlijk :D

En dan nog toestelfinales...
Bij ons zijn dat echt de mindere wedstrijden doe ook maar met 1 vereniging mee... Doe nooit mee met de recreatie zeg maar aan deze wedstrijden... Alleen de hogere niveau`s...

Nog een paar wedstrijden dus, dan zit t wedstrijdseizoen erop :D
Zaterdags weer lekker vrij...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zit niej op turne..wel op hiphop en tennis ;)

Waarschuw beheerder
Nou, wij hadden gisteren een goede dag!
De dag begon met een uitwedstrijd voor jeugd A (niveau 9 en 10) zij hebben de wedstrijd gewonnen met 7 punten verschil. Nu nog 1 wedstrijd winnen en dan hebben ze een finaleplaats!

's Middags had jeugd B(niveau 11 en 12) een uitwedstrijd. Zij hebben gewonnen met 33 punten verschil! Die meiden waar er duidelijk nog niet aan toe om wedstrijden te doen. Zij moeten nog 2 wedstrijden winnen voor een finaleplaats.

's Avonds moest ik zelf nog. ( Niveau 9) Ik heb nog geen sprong gedaan in verband met een blessure aan mijn rug en de andere toestellen met hier en daar een aanpassing. Had voor brug 8.80 (vanuit 9.50) en voor vloer en balk 8.50.
Onze groep heeft ook gewonnen met een groot verschil.

En in de middag hadden de instappers ook wedstrijd en zij hebben ook gewonnen!

Op naar volgende week dan hebben we er weer drie!

Succes iedereen met wedstrijden en lesgeven!

Waarschuw beheerder
Nou mijn meisje is helaas niet door naar NK...

Vloer en sprong fantastish (stond ze 2e) brug iets minder stond ze 5e....
Bij balk er 2x af werd ze 11e... Er gingen er 6 door....
Was ze niet van die balk gevallen was ze door geweest :(
Echt balend... maar niks aan te doen... zij turnt ik niet...

Mirrie echt super gedaan!!!!
Waarschuw beheerder
Klinkt allemaal weer goed! Jammer van dat meisje die niet door is. Ik had er ook 1tje die balk verprutst heeft, maar gelukkig wel door :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 12:44:
Mirrie echt super gedaan!!!!

idd!! (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
yoow er turnen zoveel mensen :D
Ailoveturnen (l)

ben niet zo goed haha

Waarschuw beheerder
Woeehoee!! Goed weekend gehad!

In de ochtend heeft mn a groep gewonnen met 15 punten verschil dus die hebben zeker te weten een finaleplaats!!
's Middags heeft mn juegd b ploeg gewonnen met 4 punten en nu moeten ze nog een wedstrijd winnen en dan hebben ze ook finale.

De instappers van ons hebben gewonnen en hebben ook een finaleplaats.

Wij moesten 's avonds nog en die hebben we ook gewonnen. Nog 1 wedstrijd en dan hebben we ook een finaleplaats.

Heb voor het eerst weer een complete wedstrijd gedaan maar nog wel met aanpassingen voor mn rug.
Had een 8.30 voor brug (vanuit een 9), 8.85 voor sprong (6 weken niet gesprongen!) en 8.80 voor balk en 8.80 voor vloer. Was 4de! Viel niet tegen.

Is er bij jullie nog wat gebeurd?
Waarschuw beheerder
Netjes hoor!! :D:D

Feli :flower:

Van mij 1 meisje door naar NK en 1 reserve. Dus hoop eigenlijk dat er iemand uitvalt :P

Volgende week nog 1 meisje halve finale in Twello. Ben benieuwd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd! Ja dan is het te hopen dat er iemand uitvalt. Zou vervelend zijn voor de uitvaller maar wel leuk voor jouw meisje.

Succes komend weekend!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd iedereen!

Waarschuw beheerder
Whoehoee! Was tweede met de clubkampioenschappen springen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 07:20:
Gefeliciteerd!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 07:20:
Succes komend weekend!

Uitspraak van Astaloca op woensdag 9 april 2008 om 19:32:
Gefeliciteerd iedereen!

Thxxx :D:D:D

Dat andere meisje van mij is afgelopen weekend 23e geworden. Dus helaas niet door naar het NK. Had slechte balk oefening... jammer genoeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat maar door hier, kom er haast nooit meer. Leuk te lezen allemaal:).

Vet cool: Ik heb morge NK 4e divisie. Had het zo niet verwacht. Had me als 8e van de 12 geplaatst voor district dus dacht: Ga goed mn best doen, dan wordt ik niet laatste maar 15e. Heb een super goede wedstrijd gedraaid en ben dus gewoon uiteindelijk gewoon vijfde geworden. Met als resultaat: Morgen NK. Toch een keer het NK mee mogen maken....

Waarschuw beheerder
Wat een leuke berichten allemaal
Gefeliciteerd!!!!
Loes hoe is je NK gegaan?

Ik heb alle FK`s erop zitten is zeker niet slecht gegaan...
Maar wel teveel foutjes waardoor er maar 1 medaille was voor 1 van mijn meiden... Helaas helaas... Maar goed volgend jaar beter...

Nog 3 wedstrijden te gaan..... ben al aan het aftellen haha..
17 mei NK 3e divisie 24 mei toestelfinales t/m 4e divisie en 31 mei toestelfinales 3e divisie...

Nu ook lekker aan het trainen voor nieuwe elementen... Vandaag 2 meisjes arabier twist gesprongen... Errug leuk...

Oja jongens ga ik mee stoppen training te geven... Maandag doe ik ze voor het laatst wil toch liever meisjes... en jongens tsja kennis houd een keer op....

Nou dit was `t wel weer...

Waarschuw beheerder
Leuk, leuk!

Hoop dat het NK goed is gegaan!
Jongens trainen vind ik ook minder leuk dan meisjes les geven.

Wij hadden gisteren Rayonspringwedstrijden.
De allerkleinste waren 2x eerste en 1x hadden ze niks.
De meisjes jeugd waren 3x eerste.
En wij (senioren) waren 3x eerste en 1x tweede.

:D