Partyflock

Forumonderwerp · 629298
2 volgers · 26806x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die turnen want heb soms ech het idee dat ik ongeveer de enige ben( nie dat dat de sport minder leuk maakt hoor:P)....so let me know en wat voor niveau turn je?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heej kirsten
ik zit nu ff op de site van berber en daar staat gewoon die uitzending op die jij zocht
hier is de link:
http://www.berbervandenberg.nl/

.
Waarschuw beheerder
Dit weekend halve finale in deventer :D:D
Bij mijn turnverenging..

miss morge nog ff kijken ;p

Doen er 4 mee van mijn club!

Leuk dat je et filmpje hebt gevonden :D ;)
Kan ik em nog een x kijke ;p

Waarschuw beheerder
Heb 't wel jarenlang gedaan, maar moest toen 6 maanden stoppen ivm een blessure! Daarna ben ik eigenlijk nooit meer begonnen en heb er nog altijd heeeeeeeeeeeel veel spijt van!!!! :@
Waarschuw beheerder
donateur
vrijdga weer getraind, geschroefd zonder valkuil maar ging op den duur het draaien weer door de war halen waardoor ik barani deed:S

en yamasita halve draai gewoon 4x tot stand:D:D:D:D!!! Dus nu proberen heel te draaien!!!

En wappetje aan de brug ging ook verdacht goed:)!
Waarschuw beheerder
Beterzzz (y)(y)

Netjes hoor..

Geeft een goed gevoel he.. als je zo'n heerlijke training draait!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 00:00:
heej kirsten
ik zit nu ff op de site van berber en daar staat gewoon die uitzending op die jij zocht
hier is de link:
http://www.berbervandenberg.nl/

thanxx

Waarschuw beheerder
ik heb er 4 jaar op gezeten, recreatie nivo, maar ik wilde wel hoger, ik drufde niet en was niet goed genoeg, ik ben 1 keer bij een trampoline dubbel op mn rug geland, toen zei mn trainer dat ik nog een keer moest omdat ik het anders nooit meer durfde, ik ben toen nog een keer gegaan en ik klapte plat op mn rug :\

nu al een tijd niet meer gedaan (verhuisd)

Waarschuw beheerder
k heb ooit me arm egbroke eghad met afzwaai ana de brug en jha k heb gelukkig die angst ook weer oevrwonne :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als je iets niet meer zou durven wat ooit fout is gegaan schiet t niet echt op

Waarschuw beheerder
turnen is angsten blijven overwinnen tenminste voor mij dan
Waarschuw beheerder
Idd! En veel dingen moet je gewoon doen!

Als je et eenmaal gedaan hebt, is het steeds minder eng,
et is vaak de 1e x er overheen zetten! ;)
Waarschuw beheerder
ik heb zelf van mijn 4de tot mijn 16de geturnd. eerst kleutergym en daarna selectie. toen kwam iemand kijken van andere turnclub die zag wel wat in mij en ben toen overgestapt. daarna jong talent tot mijn 9de. kon toen kiezen of topsport of nws. heb voor nws gekozen, maar deed in trainingen wel s elementen van topsport niveau. trainde 6x in de week. gestopt wegens gezondheidsproblemen. :s wil heel graag weer, mis het heel erg. maar doe nu ook latin dansen op wedstrijdniveau, maar mis het turnen nog iedere dag
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Morgen finale! En ik ben hondsmoe van kamp en werken van de week dus ben benieuwd hoe het gaat, moet ook eerst nog training geven :S
Wish me luck :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 18:26:
Morgen finale!

Ik zit al de hele week duimen te draaien met de hoop dat een van mn meisjes ook mee mag doen.
Een van de reserves instap 10 mocht meedoen maar de uitvaller kwam uit een andere regio :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 18:26:
Wish me luck

Good luck (f) ;)

Je kunt het!!!

Waarschuw beheerder
Succes!!!!!!!
Kom op he!!!

gister vet lekkere training gehad, volgende week toestelfinale sprong, balk en vloer... kan nu losse overslag van balk dies zo vet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen NSK, ben benieuwd!

Waarschuw beheerder
succes Loes!!
Waarschuw beheerder
En.. hoesy gegaan Loes??

Losse overslag van balk is idd vet :D:D
(Y) top dat je em nu kan!!

Waarschuw beheerder
Hallo mensen!

Wij hadden gister finale met de groep. We hadden de eerste competitiewedstrijd gewonnen met 1,5 punt, de tweede waren we 2de met 0,4 achter nummer 2 en gister de finale tegen hen.
Helaas waren we 2de. Sprong hebben zij terecht gewonnen, balk hebben wij ruim gewonnen ( niemand gevallen!) en mat hebben zij gewonnen met 1,3 wat ik niet terecht vind, brug hebben zij terecht gewonnen met 4 punten ( al vond ik die 4 punten wel erg veel)

Met de jurering waren wel weer wat rare dingen aan de hand, tis de laatste tijd elke keer weer wat, hebben jullie dat ook? Ik kan heus wel tegen m'n verlies maar iemand die de slechtste vloeroefening heeft een 9.10 geven vind ik wel wat vreemd en zo waren er nog meer dingen. Verpest het wel altijd een beetje!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 12:15:
2de met 0,4 achter nummer 2

nummer 1 :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ging niet echt zoals t had moeten gaan, 2x vd balk af:frusty: hoe krijg ik t voor elkaar. Sprong wel lekker, ging uit van een 8.5 of een 8.3 en had een 8.1, weet niet welke sprong is geteld. Brug ging wel aardig maar toch beetje slordig. Vloer wel aardig.

Uiteindelijk zesde geworden van de 9, niet echt super ofzo. Maar wel leuk wedstrijdje weer gedraaid
Waarschuw beheerder
Loes: jammer van balk, maar leuk dat je toch nog wedstrijdje hebt kunnen draaien.. ;)

Mirre: nou klinkt toch wel goed! :)

Er is idd vaak van alles wat niet klopt wat betreft de jurering.. maja doe je nix aan :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
da ben k met je een butterfly
want de jurering klopt bijna nooit :S

Waarschuw beheerder
pfff jaah sommige juryleden kunnen echt niet jureren.....

En nu moet ik ff me frustratie kwijt........
Heb ik voor t eerst sinds tijden es ff keihard getraind voor een wedstrijd, gaat deze waarschijnlijk niet door vanwege te weinig juryleden.... Nou jaah zeg hoe onterecht is dat voor turnsters, ernstig onterecht!!!!
Zo dat moest ik ff kwijt haha

Nou Loes er zijn dus anderen geweest met een mindere dag, want meestal als je 2x van balk valt kun je t wel vergeten tenminste bij ons zo..... Maar 6e is nog netjes hoor...

en Mirrie 2e is toch netjes met zo`n weinig verschil!!

Waarschuw beheerder
das wle kut he da die wedstrijd mssn nie door gaat :(
ikkuh heb pas 22 juni weer wedstrijd dan heb k club kampioenschappe
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben klaar voor dit jaar:(!

Waarschuw beheerder
ik ben bijna klaar, nog 2 wedstrijden misschien nog een 3e als ik me volgende week plaats voor t NK

Waarschuw beheerder
Ik ben ook bijna klaar. 3 juni nog een individuele wedstrijd ( rayonkampioenschappen) en 10 juni een individuele springwedstrijd in Hoek van Holland.

Ow trouwens, Kirsten, de 24ste ben ik weer in Goes. Jureren op jullie clubkampioenschappen!
Waarschuw beheerder
Met pinksteren gaat mijn club naar Verviers.. internationaal toernooi. Afgelopen 2 jaar was ook top! (y)

Alleen dit jaar kan ik er helaas nie bij zijn. Kon sowieso al niet meedoen met mijn rug maar mocht ook als trainster mee.

Maar ga ook al met school weg en tjah.. dan wordt et kiezen he! Kost allemaal wel aardig wat!

Duss.. voor mij: op naar volgend seizoen :D

Waarschuw beheerder
Vanavond ff lekker getraind, kon bij mijn stagebegeleider mee trainen altijd handig.......
Tis maar goed dat ik zaterdag geen brug hoef te turnen want ik krijg gewoon in zwaai 4 blaren :| gewoon niet koel maja........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 22:05:
4 blaren

Oei, ik kan alleen maar zeggen "Leve mijn lederen vrienden "

Waarschuw beheerder
met leertjes kan ik echt niet turnen, maar na gister ben ik toch van plan om ze te gaan bestellen..... want zo schiet t niet op haha

Waarschuw beheerder
Zei ik ook altijd. Maar ik had ook altijd blaren en dan echt van die megagrote. Ik heb ze toen gekocht aan het eind van het seizoen en toen was ik er na de zomervakantie kon ik al niet meer zonder :)

Ik heb nooit blaren, nooit zere handen en ik heb ook het idee dat ik veel meer grip heb op de legger. Voor mij dus alleen maar voordelen, maar tis wel een kwestie van wennen.
Waarschuw beheerder
donateur
Leertjes zijn er niet om blaren te voorkomen he, het is inderdaad voor een betere grip.

Ik turn met leertjes en heb nog steeds blaren, natuurlijk wel minder dan voorheen!

het is echt een kwestie van wennen die dingen, maar kan nu echt niet meer zonder. Durf amper aan de legger te zwaaien zonder mn leertjes, gewoon bang eraf te glijden!
Waarschuw beheerder
helaas zit ik niet op turnen,
vind het heel erg jammer:(
want vind het een super mooie sport:D
kijk er altijd graag naar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loes(K) op vrijdag 26 mei 2006 om 19:24:
Leertjes zijn er niet om blaren te voorkomen he,

Bij mij wel in ieder geval, ik heb nooit meer blaren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar dat is niet de rede nwaarom ze zijn ontworpen;)
Waarschuw beheerder
Idd!

Wanneer je dat zegt bij mijn trainers...
krijg je ook zo'n reactie!

Maar het helpt idd wel :D

Je hebt idd beter grip, maar ik kan de kip beter zonder leertjes.. maja, wappertje gaat weer veel makkelijker ;)

Dusss voor mij heeft et zijn voordelen en nadelen..

;)

Waarschuw beheerder
ik heb leertjes besteld, kan ik er nu mooi aan wennen heb toch geen turnwedstrijden meer........
Gister nog een rampzalige wedstrijd gedraaid :S.......
Heb een blessure aan me bovenbeen, wat t is weet ik niet kan alleen niet bukken en landen......
Heb wel 2x gesprongen werd beloond met een 8,6 :D maar was 6e van friesland........
Hierna kwam vloer niet echt super gedaan de pijn was overheersend, maar toch nog een 8,25 waarmee ik 11e was maar me uw was 9,50 terwijl ik normaal van 10 uitga is wel grrr anders was ik 3e geweest :(........
Balk helemaal een ramp ik weet niet hoe de jury beoordeeld heeft maar kreeg uw 8,80 eindcijfer 7 :| maar opzich wel logisch sprongen waren vet laag omdat t vet zeer deed, en me salto af werd arabier conclusie 15e en ik geloof ook laatste...... maja nu ga ik lekker hard trainen voor volgend jaar......
Zaterdag nog district acro hopelijk gaan we door naar t NK :D

www.ikturn.nl site voor en door turnsters/turners
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoi hoi,
Gister wedstrijd gehad met mijn meiden van de vereniging die niet aangesloten is bij de KNGU. Ik had 3 meisjes in niveau 17 die moesten tegen 35 andere meiden :| en ik had een 3e plaats + de 2 anderen in de top 10 dus dit was netjes :D.....
Hierna niveau 14 ik had 2 keur meiden en 2 gewonen meiden, die keur meisjes van mij zijn gewoon 7 jaar moesten tegen 11 meisjes van 9 jaar die 4 uur in de week trainen en ik maar 1 :| maar toch nog een 6e en een 8e plaats. De gewone meiden behaalden gewoon een 1e en een 2e plaats. Meisjes niveau 13 presteerde bagger oefeningen vergeten opeens geen buikdraai meer kunnen, naja toch nog een 8e en 10e plaats van de 11 meiden.... Toen had ik nog 3 meisjes in niveau 12..... Die moesten tegen meiden van 12 t/m 15 jaar zelf zijn ze 10.... Die werden 4e, 5e en 6e. Maar als 1 van die meiden zelf had opgehurkt was ze 1e geweest :| balen maja.....
Na de wedstrijd kwam de organiserende vereniging naar mij toe. niveau 17 is voor 6/7 jarigen, niveau 14 voor 8/9 jarigen die meer dan 1 uur in de week trainen (keur) gewoon 14 10 jaar, niveau 13 voor 11 jaar meiden die meer trainen, niveau 12 voor 12 t/m 14 jaar die meer trainen.... Nou jaa zeg hadden ze dat van te voren niet kunnen zeggen :S.... Moet ik volgend jaar rekening mee houden, echt lullig.... Maar tis niet anders volgend jaar beter :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hadden ze geen verschillende leeftijdscategorieen dan?

Wel beetje raar, maar achteraf gezien nog aardig gedaan toch?

Waarschuw beheerder
nee ze hadden geen leeftijdscategorieën het was gewoon zo als je 10 bent moet je dat niveau doen :| ongeacht of je het kan ja of nee, stom he maja
Waarschuw beheerder
Turnen = de bom, heb het ook jaren gedaan -> RelaxeD

Waarschuw beheerder
Morgen een individuele wedstrijd. Verwacht er niet teveel van, heb ff tijdelijk op vloer een uitgangswaarde 9,00, op brug 9,5 en op sprong en balk 10.
Dus we zien het wel, ik verrek nu van de spierpijn dus ben morgen helemaal een hark denk ik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Succes morgen!! Komt vast wel goed!

Heb vandaag echt een lekkere training gehad. Yamasita halve draai tot stand, weer afspreiden salto op brug gedaan. En een begin gemaakt met arabier op balk! Radslag lukt inmiddels ook al op de hoge balk, vind dat zo'n rotding, echt te eng. Maar dus lekker nuttig geweest:)!
Waarschuw beheerder
Als ik mij ga begeven in een gymzaal word dat terrorisme genoemd, dus ik blijf er ver uit de buurt :/

Waarschuw beheerder
En juf-mirrie hoe is t gegaan???

Ik heb vandaag me laatste acro wedstrijd gedraaid we hebben ons niet geplaatst voor het NK :S We hebben veel te veel fouten gemaakt kwamen uit op 14,75 bij de friese hadden we nog 17,35 als we dat weer gehaald hadden waren we door geweest, maar helaas....... tis niet anders

Waarschuw beheerder
Pfft, nou het had zo leuk kunnen zijn.
Alles ging goed, geen fouten gemaakt maar het was zo ontzettend warm in die hal en de wedstrijd duurde zo lang!
Tot ik dus bij het laatste onderdeel kwam (brug) met inturnen ging alles goed en ik stond na me salto op de mat en alles werd wazig! Ik had nog heel even voor ik m'n oefening moest doen maar halverwege ben ik gestopt want alles werd weer wazig en zwart. Ik heb het al de hele week benauwd en vandaag nog erger dan van de week dus ik kon echt niet verder gaan.
Was doodzonde want met een redelijke brug wat ik altijd heb was ik 2de geweest en nu dus 7de :S
Echt zo balen! Maar 't was echt niet verantwoord om verder te gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Het ging dus goed verder:)!

Bloedarmoede ofzo, of gewoon beetje oververmoeid?