Partyflock

Forumonderwerp · 629298
2 volgers · 23658x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die turnen want heb soms ech het idee dat ik ongeveer de enige ben( nie dat dat de sport minder leuk maakt hoor:P)....so let me know en wat voor niveau turn je?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k heb ook heel lang geturnd...veel wedstrijden meegedaan...maar vond 4 keer in de week trainen te veel...ben toen gaan afbouwen en doe het nu 1,5 jaar niet meer
Waarschuw beheerder
ik heb er nog steeds veel plezier in.. in nws 1 het is wel zwaar maarjah turnen is gewoon mij leven kan ik ook niets aan doen.. mijn broertje turnt ook 4x per week netzoals mij dus ja dan zit het zowiezow ook al in de fam. :D
maar ik denk wel dat ik op 1 gegeven moment wel minder moet gaan trainen dan nu ik train nu ong. 15 uur per week.. maar word steeds moeilijker met school:(

Waarschuw beheerder
ik heb nooit geturnt totdat ik 2 jaar geleden aan de sport academie in amsterdam ging studeren. en ik kan maar 1 ding zeggen:

GRUWELIJK!!!!

turnen is echt vet. geef inmiddels ook les...
springen is t vetst en ben nu bezig met flanken...
Waarschuw beheerder
flanken is zo sexiej als un jongen dah kan..:P
Waarschuw beheerder
donateur
tsjah flanken....:D:D

vind het ook nog leuk, vind alleen jammre dat ik zo weinig train, train maar 4 uur per week:(:(

Waarschuw beheerder
maaruh waarom train je zo weinig?? anders kun je eens bij andere club kijken of je daar meer kan trainen .Ik ga volgend jaar zelf bij andere club trainen!wel wat meer reistijd maar ik heb 't d'r voor over!!
Waarschuw beheerder
donateur
uhmz..hebben dus gewoon verder geen tijd gekregen van de sporthal, hebben ook geen eigen turnhal, is geen geld voor ofzo van de gemeente :/ mja...tsja andere club weet nie, in zwolle is het ook niet echt feest.

kga volgend jaar in groningen studeren en zoek daar waarschijnlijk een turnvereniging opzoek.

En tsja ik had een vereniging op moeten zoeken toen ik jaartje of 10 was, denk dat ik nu ongeveer over de top heen ben en dat het niet heel veel verder komt met mij, ik word ook ouder :P:P

Waarschuw beheerder
eigen turnhal zou zkr fijn zijn!

ja als je het zelf wil kun je nog heel wat bij leren!!mij lukt het nu nog steeds!!maja wordt inderdaad wel steeds lastiger als je ouder wordt!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat is zkr waar maar hbe ook vorig jaar in 2 maanden tijd 2 blessures opgelopen waardoor ik nog steeds btje bang ben, heb dus mn enkelbanden gescheurd op tumbling en tsja wij hebben alleen maar lange mat dus springen er ook nooit op. op wedstrjden moet het wel maarja dan vind ik het nog steeds eng en spring dus ok nie ech hoog...

en ben met achteropzet op brug ervan afgegleden waardoor ik mn elleboog uit de kom heb gehad voordat ik het nog steeds eng vind omdat je gewoon op een gegeven moment aan je vinger toppen hangt en tsja je kunt eignelijk altid nog wel leren mja je moet het lef ervoor hebben:/
Waarschuw beheerder
k sta denk k voortaan wel voorlul met wedstrijden:$ zijn ze nie gewend een gabber die turnt.:P loop ik dar met een kale kop haha:P
maar wij hebben ook geen eigen turnhal anders had ik ook NOG meer getraint maar veel meer hoeft het niet voor mij 15 uur is genoeg:P maar een eigen turnhal zou wel vet zijn:D
Waarschuw beheerder
donateur
ach schijt aan die lui ja....zolang je die lui maar verslaat staan ze mooi met die bek van hun open..
Waarschuw beheerder
haha ja inderdaad..:P ik ben lekker mezelf en niemand kan dah veranderen:D maar ik weet nie wat ik zou doen als ze zeiden je moet je haar aan laten groeiend anders mag je niet meer op wedstrijd.. denk toch dak het dan aan zou laten groeien:s
Waarschuw beheerder
donateur
in principe mogen ze dat geloof ik niet eisen...
ze stellen allerlei eisen aan je kleding en sieraden en alles maar heb in het regelement nog nooit iets gelezen over dat het haar vast gebonden moet zijn of minimaal een bepaalde lengte moet hebben dus tsja...dont worry;)
Waarschuw beheerder
haha ben ik ook niet bang voor.. maar toch.. je weet maar nooit:D je haar moet trouwens wel vastgebonden zijn.. als ze lang zijn dan he.. anders kost het weer punten:s maarja turnen zal altijd in mijn leven blijven dus heb er echt veel voor over!
Waarschuw beheerder
donateur
tsja zolang mn lichaam het toelaat zal ik het ook nog doen ja :D:D

op een gegeven moment moet je ook keer nee kunnen zeggen als je lichaam de tol gaat eisen!
Waarschuw beheerder
ja dat snap ik.. maar dan ga ik les geven:D dus ik bedoel gewoon ik wil wel in het turnleventje blijven:P
Waarschuw beheerder
donateur
ow zo...tsjah weet nie ik heb niet echt iets met het lesgeven. heb een hele poos wel geholpen maar deed me niet echt iets :/
Waarschuw beheerder
to die-hard-gabberwijfie:

Je krijgt geen aftrek of wat dan ook hoor als je je hoofd heb geschoren.
Toen ik vroeger op turnen zat, had een clubgenootje van me dat ook en het heeft geen problemen opgeleverd!
Waarschuw beheerder
ahhaa.. das fijn om te weten:D
Waarschuw beheerder
wie doet er nou nog nws1? ik wel..
Waarschuw beheerder
donateur
je krijgt voor veel dingen aftrek....
heb men kettingen een keer om gehouden.. kreeg aftrek
heb een keer lopen vloeken op men paard oefening.. kreeg aftrek

en zo zijn der nog wel meer dingen
-kleding
-afwijkende dingen

zo is nou eenmaal
Waarschuw beheerder
zo isset zeker.. maar aftrek voor een kale kop zou niet mogen vind ik
Waarschuw beheerder
donateur
tsjah tis wel zo dat je er verzorgd uit moet zien en als zij vinden dat je dat niet doen....heeft dus ook gedeeltelijk met hun mening te maken denk ik kunnen ze er misschien wel aftrek voor geven...mja hoe hoger het niveau hoe strenger ze op alles zijn:S
Waarschuw beheerder
mja hoe hoger het niveau hoe strenger ze op alles zijn

Das wel weer zo inderdaad
Waarschuw beheerder
donateur
maar is ook heel raar....op 1/8 finale nws2
uitgangswaarde balk 8.8 geloof ik
bij 1/4 finale heb er zelfs nog onderdeel bij in is het ineens 8.0 :S:S vind het echt raar:S:S
Waarschuw beheerder
Jah, das zeker vreemd.
Je onderdelen bepalen toch gewoon je uitgangswaarde.. ?
Waarschuw beheerder
donateur
jepz dat dacht ik dus ook :/

maar overal was het lager. op vloer ook. precies zelfde onderdelen. van een 9.3 naar geloof ik een 9.0..

ik snap veel, maar dit gaat boven mn petje
Waarschuw beheerder
Misschien dat er toch naar aanloop van het NK strengere normen worden gehanteerd.. :S

Zou eigenlijk niet moeten kunnen vind ik, dan klopt het hele systeem toch niet meer..
Waarschuw beheerder
donateur
dat zou idd niet kloppen want er zijn niet voor niks de bijzondere eisen en onderdeel waarden als a - b - en c en alles dus tsjah ik snap er vrij wienig van

want je krijgt sowieso in het begint 5.0 voor de uitgangswaarde...kan in begin niks van af. dan heb je de waarde van de onderdelen bv. 5 x 0.4 en 1 x 0.5 ofzo dan zit je op 7.5 en dan kun je nog weer extra punten halen door de bijzondere combinaties of extra moeilijke onderdelen...:S:S

Waarschuw beheerder
turnstertjes zijn geil :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
thnx voor de mededeling;)
Waarschuw beheerder
Dan is die jury blijkbaar toch niet zo deskundig als we allemaal denken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
btje lullig;);)

achja misschien dat zij het ene element niet tellen en anderen wel ofzo?!!

Waarschuw beheerder
Voor de wedstrijden beginnen , moet de jury ook nog wel eens bij elkaar komen en dan worden er bepaalde dingen nog besproken,hoe streng ze op bepaalde onderdelen letten, voorbeeld de hoogte van een bepaald sprongetje. Een vriendin van mij is namelijk jurylid en die verteld mij die dingen altijd nog snel even waar ik op moet letten!da's wel relax.
Maar mij is dat ook altijd opgevallen hoe verder je in de buurt van de finale komt hoe strenger ze worden.Maar dan is dat meestal ook bij de rest van de tursnters en dan lig je nog eigenlik steeds op dezelfde lijn.
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat wel maarja ik vind het in principe gewoon raar want een onderdeel is een onderdeel en daar zit gewoon een vaste waarde aan vast dus tsja...
ik weet nie.

Waarschuw beheerder
ja eigelik wel! maja jury's kunnen wazig zijn!!!!

Waarschuw beheerder
lekkere strakke broekjes die een beetje in het kruisje zitten :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
waarom geilt iedereen zo op turnsters:/

mja achja zolang ze maar niet mensen voor gaan trekkne vind ik alles best!
Waarschuw beheerder
waarom geilt iedereen altijd op die pakjes:s echt vaag ik geil toch ook niet op jongens in strakke pakjes :| maarjah.. turnen vind ik zelf heel leuk all1 die strenge regeltjes kunnen wel iest minder worden .. vind ik...
Waarschuw beheerder
donateur
tsjah part of the game;)
Waarschuw beheerder
Heb er ook op gezeten vroeger, selectie gezeten en wel aantal keer 1e, 2e enzo geworden. Maar toen gingen we verhuizen en ik had er ook ineens geen zin meer in enzo, druk was wel groter op een gegeven moment :/ Maar vind het nu wel jammer dat ik er niet mee door ben gegaan!

Had best wel talent B) 8)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb toen ik 12 was ofzo ook voor de keuze gestaan te keizen tussen turnen en volleybal. heb toen voor turnen gekozen. boel mensen die dat niet deden kregen er spijt van..

heb ook ooit moeten kiezen tussen westrijdzwemmen en turnen nog altidj wel btje spijt van dat ik van wedstrijdzwemmen af ben gegaan toch wel leuk.
Misschien dat ik daar ooit weer mee begin.
Waarschuw beheerder
Ik ging idd ook verhuizen...
En aangezien m'n moeder niet echt zin had om 5 keer per week op en neer te reizen naar een goede vereniging hield het op...
Waarschuw beheerder
donateur
tsjah maar in principe kon je natuurlijk ook gewon een club in de buurt zoeken???
Waarschuw beheerder
die was er helaas niet..
En bij mijn oude club was er sprake van allemaal trainerswisselingen en leerde ik er vrij weinig meer..
Waarschuw beheerder
donateur
ja dan houdt het idd btje op:S
Waarschuw beheerder
ik moest ook kiezen tussen bepaalde sporten..
ik heb heel lang op zwemmen gezeten en ik zat ondertussen ook op turnen ik moest kiezen tussen wedstrijdzwemmen en turnen want het werd te veel ik heb toen voor turnen gekozen en blijkbaar een goede keuzen:D ik heb ook nog tussen turnen en voetbal gekozen dat ging later ook niet meer samen weer voor turnen gekozen:D ik zit nu op het eenaarhoogste niveau dus dat heeft me goed gedaan:D
Waarschuw beheerder
donateur
tsjah als ik door was gegaan met zwemmen had ik misschien wel iets verder kunnen komen.
had vrije snelle vrije slag: 25 meter in 14 seconden ofzo dus tsja als ik daar aan bleef werken was het misschien iets meer geweest maar mn trainster destijds was absoluut niet leuk daarom heb ik ook voor turnen gekozen...

vond het nl allebei heel erg leuk
Waarschuw beheerder
ja ik had ook heel ver kunnen komen met zwemmen.. had al snel al mijn diploma's binnen. ben ook al x eerste geweest met wedstrijdzwemmen enzo. tjah turnen moet je meteen supergoed zijn ik had denk ik ook wel iets verder kunnen komen met zwemmen.. maar toch ben ik heel blij dat ik voor turnen heb gekozen.
Waarschuw beheerder
Ik heb ook op turnen gezeten, in halsteren bij St Martinus.. op B niveau, trainde ook elke dag 2.5 uur of meer, 7 dagen per week,
uiteindelijk is met een afsprong van de balk mijn knieschijf door alles wat er maar onder of naast zat door heen geschoten en toen was het in 1x over,,,,

dus sindsdien turn ik niet meer omdat t niet meer kan, maar t blijft een hele mooie sport!!