Partyflock

Forumonderwerp · 629298
2 volgers · 28020x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die turnen want heb soms ech het idee dat ik ongeveer de enige ben( nie dat dat de sport minder leuk maakt hoor:P)....so let me know en wat voor niveau turn je?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen idee... het scheen die Fred (die rooie trainer van Turnace) beter uit te komen ofzo...? Vind het maar raar, paar dagen van tevoren een hele wedstrijd verplaatsen :S

Het gaat wel door, misschien komen er wat minder turnsters... heb ik wel meer kans op medaille haha :D
Waarschuw beheerder
jaahaaa, wat een onzin weer. hij krijgt echt altijd alles voor elkaar!...naja, minders! zie het maar van de positieve kant; minder concurentie
Waarschuw beheerder
Ik ben zaterdag vierde geworden van de negen! Was er wel blij mee, want vorige x was ik 9e van de 10 :S
Dus iedereen die er de vorige keer was deed nu ook zo'n beetje mee..
Maar ik mag jammer genoeg niet doorstromen :(
Waarschuw beheerder
das idd wel jmmr!!

wel netjuhs! gemidelde plek!!

was het wel leuk om mee te doen?!
Waarschuw beheerder
donateur
hoop dat ik zaterdag egwoon doorga na finale..moet wel lukken. doen er 25 mee. denk dat er 18 doorgaan ofzo! en daarna door naar disctrict hoop ik!
Waarschuw beheerder
a.s zaterdag gaan er ongeveer 14 door!! ligt ook aan het gemiddelde wat er gehaald zal worden, en dar in vergelijking met bla bla

maar wel spannend!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ma ik voor regionale finale he, nie naar disctrict!
Waarschuw beheerder
Ik ga weer beginne met me sportje..!
miste me trainster en me teamgenootjes ontzettend! :)
dus ga weer rustig opbouwen en dan weer wedstrijd turnen! vet zin in :D!
Waarschuw beheerder
good luck girl(y)!
Waarschuw beheerder
donateur
Zolang het nog kan moet je het gewoon blijven proberen!
Waarschuw beheerder
wat ik ging showen?:P

gewoon wat sprongen:D:D
Waarschuw beheerder
ik turn al 11 jaar en ik doe nu niveau 4 los. ;p

[img]http://www.turnendames.nl/fotoalbum/dbimg.php?id=641&groep=21[/img]

Renske Endel>>>> mijn grote voorbeeld :D
Waarschuw beheerder
donateur
nog steeds plezier in?!!

Ik heb morgen wedstrijden mensen, komt niet goed:S
Waarschuw beheerder
Jawel, komt wel goed :D
Bij mij is het ook redelijk goed gekomen!
Waarschuw beheerder
donateur
Verga hier echt van de pijn.
Weer in mn enkels/onderbeen.
Kan amper normaal lopen en dan moet ik ook nog gaan springen ook:S! Balk en brug gaat wel redelijk maar als ik echt goed hard moet springen!

Ga gewoon flink aan de smeer met tijgerbalsem en witte olie!
Waarschuw beheerder
good luck girl

das mooi dat ut goed ging; loenachick
Waarschuw beheerder
Thanx (F)

Loes, haha ik smeer m'n been ook elke keer onder met zo'n zalfje, maar of het echt helpt? IJs erop kan ook nog wel eens helpen! Succes!

Waarschuw beheerder
Tis wel een leuke sport maar dat was het dan ook
Waarschuw beheerder
donateur
het helpt bij mij wel omdat ik dan gewoon normaal kan springen zonder pijn dus tsja:P!

Ben uiteindelijk 7e gewordne, op zich nog best redelijk. Van de 24. SCheelde maar 0.75 met de eerste plaats! Echt te klein verschil in 7 plaatsen...Nu 26 februari de finale nog!

Waarschuw beheerder
Vind turnen wel heel mooi om te zien, vooral ringen en het paard, is echt bizar wat ze daarop flikken!
Waarschuw beheerder
spannend loes!! heb je het nog netjes gedaan!!

0,75 verschil?!:| zo dan!! das echt dicht opelkaar dan!
Waarschuw beheerder
wooow gefeliciteerd he:
dat is idd een heel klein verschil:|:|
Waarschuw beheerder
donateur
Ja stond er ook van te kijken

was dus
33.65
33.55
33.50
33.25
33.20
33.20
32.90
Echt best wel ziek!

Is dus wel bijna allemaal op gelijk niveau!

Heb trouwens ook nieuw vloermuziek genomen, heb even veranderd voor finale. echt zoooooo mooi.
Van catalina ponor. heb site gevonde nmet allemaal muziekjes van turnsters die meedoen aan ek/wk/os enzo!

www.assistentcoach.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook heel mn leven selectie geturnd, maar toen ik 14 was (en al die kleine meisjes beter werden dan ik) kon ik er niet meer tegen ;). Wilde gewoon niet een stapje lager gaan doen dan dat ik gewend was...

Mis het wel.. ben ook weer een tijdje begonnen, maar baal ervan dat mn lichaam 'ouder' is geworden :)

Suc6 nog met jullie wedstrijden (F)
Waarschuw beheerder
turnen is super en ook super goed voor je...

Waarschuw beheerder
Turnen is een prachtige sport!!
Heb van jongs af aan op gym gezeten. Wilde altijd erg graag turnen mah ben nooit uitgekozen om het te mogen doen..
Bij ons op de club toen kon je niet zomaar bij turnen. Je gym lerares pikte je er wel uit als ze dachten dat je dat kon enz enz.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je bij ons ook hoor!
dan komen ze zeg maar kijken en wordt je uitgenodigd om bij de selectie te komen, en ik mocht :D:D!
Waarschuw beheerder
ja ok, bij de selectie dat hebbe wij ook!
maar de recreatie groepen mogen ook gewoon wedstrijden doen! bij jullie niet dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Turnen bestaat bij ons alleen uit de selectie. We zijn maar een vereniging van 50 leden ofzo! Vrij klein dus.
Waarschuw beheerder
joh apart! dat kennen wij hier helemaal niet...
wat wij wel hebben en andere vaak niet is dat als je 16 bent authomatisch in de slectie mag!.. volgens mij heeft niet iedere vereniging dit
Waarschuw beheerder
bij ons word je gevraagt of je bij de selectie wil en dan word je nog uitgeselecteerd dus kijken of je wel echt zo goed bent wij hebben zo'n 300 leden en een dertien meisjes bij de b-selectie en zo'n 18 bij de a-selectie
Waarschuw beheerder
donateur
wat houdt de b-selectie en a-selectie in dan? Is dat nog weer gelijk aan ee bepaald niveau!?
Waarschuw beheerder
ja, vroeger h ad je toch andere oefenstof en zo...
teon had ik a, b, c niveau dat was selectie e en f was dan recreatie...
b staat nu gelijk aan los lijn 1 niveau 1 laat maar zegguh
en a is dan net aan nws...
teminste zo was het bij ons:)
Waarschuw beheerder
donateur
Weetje dat wel zkr? Want volgens mij was de a-lijn ong. gelijk aan nws-1!

Meisje bij ons deed C-lijn en dat was altijd gelijk aan eerste lijn of nws2 geloof ik....:S

Waarschuw beheerder
ik zou het ook niet meer weten waar je de a-b-c etc. lijnen mee kunt vergelijken.is alweer een hele tijd geleden!
Waarschuw beheerder
nou ik geloof wel dat het zo iets was...maar goed, kan best anders zijn hoor!!! iig, zo iets was ut!:)
Waarschuw beheerder
ik deed vroeger A lijn en dat was te vergelijken met topsport, wel voor kleintjes dan! Dat heette toen pupillen A. Denk dat nws1 beetje tussen A en B lijn inhangt en nws 2 gelijk staat met B lijn.. Het hogere Los is C lijn en het lagere los D lijn :D

Dat denk ik ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zou wel es kunnen kloppen ja!

Waarschuw beheerder
heey (f)roosje(f) waarom heb je een foto van mij op je profiel staan? ik heb hem ff als profiel foto genomen
dies van ghosttown :o
Waarschuw beheerder
iig, vind ik het LOS prima! veel overschigterlijker als het vorige! en ook veel meer mogelijkheden
Waarschuw beheerder
donateur
Das waar, maar in t begin was het niet relaxed, niemand wist echt in welk niveau hij nou eigenlijk hoorde. Dat krijg je volgend jaar ook weer bij t nieuwe systeem. De helft zit te laag/hoog
Waarschuw beheerder
ja das waar! het was idd wel ff omschakkelen! maar meot zegge dat het nu wel ok gaat...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, nu wel maar gaan ze volgend jaar weer nieuw systeem doen o mt verschil voor de pupillen tussen 1e lijn los en nws kleiner te maken:/, komt dus nws3 bij
Waarschuw beheerder
nws3?!:S daaag echt joh?! nog helemaal nix over gehoord...ik weet wel dat ze elk oefenstof bij elk niveau @ brug gaan veranderen! EINDELIJK!
staat er (geloof ik bij niveau 7) bla bla bla, en dan ophurken, streksprong af tot stand...
staat er (als ik het goed heb niveau 6) bij een niveau hoger, bla bla bla , en dan tegen spreiden tot stand...

dus ze vinden tegenspreiden moeilijker dan ophurken?!:S:S
na, heeeeel vreemd, ik laat mijn meiden op brug zekers niveau 6 doen!! tegenspreiden duurde 3 lessen om aan te leren, ophurken...al een jaar of zo iets:S
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, weet nie precies maar zoiets is het wel!

Alleen wordt er da ngewerkt met abcd enzo..en ook qua onderdelen .Dan krijg je dat je 3a2 onderdelen moet hebben 1a1 en een b onderdeel bv...althans zoiets heb ik xtje ergens vernomen!
Waarschuw beheerder
:S vaagggg! onlogische, onhandig, en kan ut nog ingewikkelder?!
Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk wel;)
Waarschuw beheerder
ja dat blijkt wel!:)