Partyflock

Forumonderwerp · 629298
2 volgers · 28455x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer mensen die turnen want heb soms ech het idee dat ik ongeveer de enige ben( nie dat dat de sport minder leuk maakt hoor:P)....so let me know en wat voor niveau turn je?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij ?

als jij het wil, PB mij maar!

Maar, turnen is (Y)(Y)(Y)!
Waarschuw beheerder
donateur
Jepz 13 november moet ik er weer aangaan geloven in ijsselmuiden geloof ik..

doe alleen maar mee met mat, wordt echt agressief van ik kan niks meer recht doen, bij kast/paard bijvoorbeeld. wil ik gewoon een overslag overheen doen doe ik automatisch half ik...mja het enge is dus, ik doe het ook bij salto`s en krijg het er echt niet uit...en ben er al xtje finaal mee op mn bek gegaan heb toen echt geluk gehad, was bijna om mn nek gevallen van 2 a 3 meter hoogte tijdens trampoline springen

Waarschuw beheerder
Kan je helemaal niets meer recht doen zonder schroef?
TIP: begin vanaf voor af een: Koprollen!!!!!! :P
(is echt zo)
Waarschuw beheerder
donateur
op vloer wel alles, is ook wel anders geweest ,zelfs met flack flick :S:S echt erg mja..alles wat vooruitgaat bij springen gaat bijna fout

salto kan heel af en toe wil, vind het dood eng omdat ik weet dat t heel fout kan gaan, maar zodra ik halve draaien wil gaan oefenen gaat het weer fout..

vorige jaar ging t stukkie beter rond deze tijd. kon weer kopkip en salto`s over de kast. moet er gewoon echt ff flink lang de tijd voor nemen want ik vind het dood eng gewoon omdat je er helemaal niks aan kunt doen mja....

Waarschuw beheerder
Vloer is ook anders dan tramp, tijd van draaien en afzetten, maar ja, aan dat soort dingen is nix te doen. Gewoon verstand op nul en gaan!
Succes
Waarschuw beheerder
Bij mij gaat alles alweer aardig de goeie richting in!

Vorige jaar blessure gehad en kon haast nie springen duzzz... moet alles weer opbouwen

Maar wat ik weer doe gaat echt gaaf... het gaat steeds makkelijker! Echt fijn om weer te kunnen springen, lekkere series op vloer enzo :)(Y)

Maar groepsspringen lijkt me het nog iets te vroeg voor, daar ga ik dus nie aan mee doen! ga wel mee... als toeschouwer :P

Waarschuw beheerder
Jaaaaaa hoor...
De clubteam-wedstrijden worden gewoon op NWS1 niveau gejureerd, ook de NWS2-ers... :(
Waarschuw beheerder
gelukkig ga ik los doen :D

(heb geen keus, kan niet beter)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik turn niet meer maar een aantal jaren geleden heb ik wel veel geturnt. Ik had ringen en trampoline. Ik heb demonstraties gegeven in emmeloord en (voor de leukigheid) wedstrijdjes gedaan maar niet echt selectie.

Waarschuw beheerder
SEP:
Bij welke club? Turning Spirit of Turnace?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik de spaggaad kan oefenen?

want ik heb hem nog steeds niet onder de knie !!!!

Waarschuw beheerder
Gewoon door dauwen en pijn lijden...
Waarschuw beheerder
donateur
wie pijn lijdt heeft wat:D
Waarschuw beheerder
pijn is fijn,bloed moet, breuk is leuk, blauw komt gauw
Artiest {SHOWLIST artist 131933, 38686, 28145}
Waarschuw beheerder
donateur
lol
Waarschuw beheerder
donateur
mja als je t echt wilt kom je dr wel...

duurt een poosje mja....

Waarschuw beheerder
hahaha

Waarschuw beheerder
Vond net een foto en dacht: die moet ik ff posten:
( dit is Carly Patterson de winnares van de OS)

[img width cacheid=000751bc0013d0778e14655a1a006cf394]http://www.gymbox.net/images/Patterson2Anaheim500_Kopie.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heey louki
nog meer pix?
:P
Waarschuw beheerder
Heb je dr nog meer dan??
Vond hem idd wel lache :D

Heb me gister trouwens aangemeld voor Los 2, dus weer lekker wedstrijdjes doen enzo!! wel zin in :D

Waarschuw beheerder
Ik moet dus NWS1 doen, maar heb er totaal geen vertrouwen in, het gaat voor geen meter! En ik denk eraan om te stoppen!Hier dan nog maar ff een picture...

[img cacheid=0001f769000494a44bf6bfbf1a006cf3f3]http://www.gymfan.de/2004/images/ger-ned2004/ger-ned-2004-12084.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
hier komt nog een mooie, en check daaronder dat gapende meisje... !!!
[img cacheid=000751c20013d088e24a67fc1a006cf3f5]http://www.gymfan.de/2004/images/em2004/em2004-12341.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
[img cacheid=000751c40013d08d7a3839de1a006cf44a]http://www.gymfan.de/2004/images/rtb2004/rtb2004-15916.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Vaak trekken die turnsters zo'n leuk hoofd als ze over de kop gaan... :P Net zo lachuh :D

Nice picca's hoor Lil Hardcore Girl ;P

Waarschuw beheerder
ik vind die laatste echt zo knap!
zo jong en heb meer pics van haar gezien
echt een top turnster... zou alleen niej weten
wie het is...

maar uh...

WAT IS JULLIE FAVO TURNSTER NOU EIGENLIJK???
Waarschuw beheerder
yuri checki weet niet als ik het goed schrijf, maar die kerel is bruut goed in de ringen

en die amerikanen, vindt ik wat minder

gorgina svetlana is goed
Waarschuw beheerder
Monica Rosu en Catalina Ponor (y)
maar Carly Patterson vind ik ook erg OK!! Ze heeft een hele relaxte sierlijke manier van turnen vind ik :)

en van de juniortjes Steliana Nistor uit Roemenië, echt zo'n schattig klein opdondertje haha :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Khorkina vind ik nou echt GEEN mooie turnster, nooit gevonden ook. Ik vind dat ze echt die medaille niet heeft verdiend... Die zilvere...

Patterson vond ik echt super! Zo sterk en een super mooie stijl! Krachtigheid vind ik mooi bij het turnen, het moet makkelijk lijken en gespannen. Een beetje lachen in de camera zoals Khorkina kan iedereen wel...
Waarschuw beheerder
gedeeltelijk waar,die catalina ponor is ook schitterend in alle opzichten:D, ik dacht vul maar svetlana in wist die naam niet meer van die andere:D

Waarschuw beheerder
zamlochicova (of hoe je het ook schrijft) vond ik ook een hele goeie turster, vooral op vloer bewonderde ik haar echt heel erg, ze doet geloof ik nu niet echt meer mee met de top...

Waarschuw beheerder
zamlochicova (of hoe je het ook schrijft) vond ik ook een hele goeie turster, vooral op vloer bewonderde ik haar echt heel erg, ze doet geloof ik nu niet echt meer mee met de top...

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Ow... foutje, weet niet hoe het er zo vaak op staat haha...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Ponor, Als ik me niet vergis, das toch die hele mooi turnster die zo megagoed is op o.a balk?!?!

MOoi koppie, mooie uitstraling en ook nog heel mooi turnen
Waarschuw beheerder
Op dit moment is Ponor mijn favoriet! :kwijl: wanneer zij turnt... is dat zooooo genieten :D

Patterson en zamolochikova zijn ook top (Y)
(jaaa... zo schrijf je dat! ;P)

Eerder zweerde ik altijd bij Gomez en Raducan

:)

Waarschuw beheerder
gaan jullie ook naar 't Gymgala???? ik ga d'r alweer voor de 4de of 5dekeer heen vind het altijd harstikke leuk om heen te gaan!!
Waarschuw beheerder
donateur
jepz, ga wederom weer heen...ik ga zondag de 14e in amsterdam. We gaan elk jaar met een heel grote groep (20 man ofzo) vanuit de turnvereniging...
Waarschuw beheerder
donateur
maar tis toch 2x in amsterdam? welke dag ga jij hee ndan?

Waarschuw beheerder
Ik ga naar eindhoven! t is inderdaad 2x in a'dam en 1 keer in eindhoven!
wij gaan ook met 40 van de vereniging, wordt weer suuuper gezellig!!

Waarschuw beheerder
hoe duur is het en wanneer? zijn er nog kaarten?
Waarschuw beheerder
donateur
weet nie of er nog kaartjen zijn moet je ff kijken op kngu.nl en dan turngala...uhmz geloof dat kaartje 12.50 in voorverkoop was alleen hebben wij bij onze vereniging ze voor 5 euro, weet nie hoe. hij had 25 kaarten voor 5 euro!

Waarschuw beheerder
What? Zo goedkoop? Het lijkt me wel vet...
En wil er ook wel heen, maar zal ook wel ff informeren vanmiddag bij mij op de club ...
Daar gaan er ook een stel naar toe ;)

Ik heb over drie weken wedstrijden :o Nog meer mensen die al snel wedstrijden hebben???
Waarschuw beheerder
ik geloof dat ik op 13 november ga, uit mijn hoofd....

Ik heb op 21 november wedstrijden, best snel... en ik kan nog geeneens de kip... :( dus ik moet echt wel hard gaan trainen!!
Hoe kan ik dat heb best doen?? gewoon veel buikspieroefeningen ofzo...? heb namelijk niet echt het idee dat dat helpt... :S
Waarschuw beheerder
donateur
belangrijk is dat je in ieder geval eerst goed kunt aanzwaaien met je benen recht en hoog...als je snap wat ik bedoel..

verder dat naar de stok toe gaan is wel vrij logisch, dan is het belangrijk dat je je benen aan de legger houdt en je kin op je borst...als het goed is moet het dan lukken..gewoon veel oefenen met je trainer erbij...gewoon 10x achter elkaar, je z ult zien dat hij dan vanzelf makkelijker gaat....

tis vooral belangrijk dat je je kin op je borst houdt anders duw je jezelf van de legger af!
Waarschuw beheerder
kiep is niks anders dan ontzettend vaak trainen meestal kan het met een touwtje aan de rek stok vraag je trainer,

dit inverband met niet te sterke buikspieren, ik zou zeggen veel krachtraining doet wonderen, kostte mij 2jaar zonder trainer, het is ook een geveol van timing
]
zou zeggen succes
Waarschuw beheerder
Als ik sommige profielpics zie uit dit topic krijg ik weer helemaal de kriebels!!!

Heb jaren geturnd maar moest stoppen omdat een een goedaardig gezwel kreeg in mijn kuitbeenbotje. Turnen vond ik echt helemaal geweldig en ben er ook 2 jaar mee door wezen turnen maar op een gegeven moment verrekte ik snachts zo van de pijn dat ik niet meer normaal kon slapen.. het ging gewoon echt niet meer.

Brug was mijn favo-onderdeel... lekker een beetje zwaaien...! Had ook een tik met de salto van de brug. Liet altijd mijn linkerhand iets langer vast. Zo irritant!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet wel dat ik voorlopig nog niet zonder turnen kan. Mn lichaam is weer redelijk fit dus tsja gewoon doorgaan dacht ik:D

heb ook mn nieuwe vloeroefening muziekje gevonden....hijs echt zooooooo mooi...mis kennen jullie m wel..

mask of zorro themesong....ech zooo mooi. hijs allee nwel btje kort..iets van 1.05 dus wordt echt proppen en heel kort stralen maar wel helemaal verliefd:D:D
laatste aanpassing