Partyflock

Forumonderwerp · 629254
Waarschuw beheerder
Ik ben dit jaar voor de 2e keer op vakantie geweest naar Salou..:)
Mij lijkt proppen wel heel leuk..
Hoe denken jullie erover??
Even voor de duidelijkheid hiermee bedoel ik dus het baantje proppen he!!!

DUS WEL OF NIET DOEN???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind er nix mis mee, wordt altijd zo laag over gedaan. Ik zou t ook wel een keer willen doen. Wel vind ik het eraan liggen in welk land je het gaat doen. In Italie vind ik het bijvoorbeeld heel anders als in Spanje. In Italie kom je ze af en toe op het strand tegen en ze staan op bepaalde tijden op bepaalde hoeken van de straat, dus opzich heb je er helemaal geen last van. Maar leuk werk!! Ga ervoor
Waarschuw beheerder
Ik ben propper geweest in Salou in 1996 en 1998. Het verdient slecht maar je neukt wel elke avond Gewoon doen

Waarom zou je naar salou gaan om elke dag te ketsen terwijl je dat in ned ook kan en nog meer geld verdien ook :)

Waarschuw beheerder
Niet wokken lekker proppen
Waarschuw beheerder
nee dat heet gewoon een relatie hebben ;) :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor, ik ken veel proppers in Benidorm en heb er nooit een hoeren klagen, het is net wat JoDes al zei, je hebt elke avond een date als je dit wilt, na je proptijd ga je in de discotheek lekker uit je dak en je ontmoet veel mensen, je kunt dan echt zeggen dat je vakantie lang heeft mogen duren en je nog meer zelfverzekerd voelen is nooit verkeerd, leven en genieten als je jong bent. Iedereen gaat na 14 dagen weer weg en jij blijft! bovendien komt het vaak voor (in Benidorm tenminste) dat je nergens entree hoeft te betalen dus je loopt overal met je date naar binnen via een vip ingang of achteringang.
Het is leuk werk! echt, dat staan valt reuze mee, je loopt veel maar dat is altijd wennen en goed voor je viguur.
Leuk werk!!
Waarschuw beheerder
Gewoon lekker doen! Je moet alles een keer meegemaakt hebben in het leven!
Waarschuw beheerder
donateur
1 x meemaken? elke dag opnieuw zul je bedoelen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Proppen lijkt me echt kut. Ik ben in loret geweest dit jaar en ik werd helemaal gek van die sukkels. Ze moeten ook gewoon gaan zuipen inplaats van mij lastig vallen.

:bier:
Waarschuw beheerder
Het zou misschien wel leuk zijn voor één keer denk ik

Waarschuw beheerder
Veel plecier!!

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1648, 1817}
Artiest Barabas
Waarschuw beheerder
Lijkt me echt zwaar kut en je krijgt vaak ook super weinig betaald ... heb met mensen gepraat die dat doen en die zeggen dat je het voor het geld niet hoeft te doen ...

Mij persoonlijk lijkt het echt kut ... is iedereen op stap, sta je daar voor 1 of andere disco met je kaartjes mensen naar binnen te lullen .. :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zou dan liever in de discotheek zelf 8er de bar willen staan ofzo. want dan merk je nog eens iets van de sfeer en de muziek binnen.
en je verdient 8er de bar meer dan als propper.

Waarschuw beheerder
Ik heb 1 seizoen in Salou gezeten voor school en heb veel werk hier gedaan. Van proppen tot reisbegeleiding en het is echt goed te doen. Het verdient idd niet goed, maar ik neem aan dat je niet daar heen gaat om te sparen maar om te feesten. Onderdak is gratis, entree gratis, alcohol gratis en meestal krijg je ook nog gratis eten wat wil je nog meer??? En het is echt een onvergetelijke tijd geweest.