LEGOOOOOOO ben ermee opgegroeid hahahaaa.
meesterlijk speelgoed, alleen vind ik het tegenwoordig niet meer zoals het was; te veel kantenklare stukken enzo......je hoeft niet alles meer zelf te bouwen, te space, en veeeeeeeeeeeel te fucking duur..........gewoon 10 euro voor een pleuris dingetje met poppetje...belachelijk!!!
meesterlijk speelgoed, alleen vind ik het tegenwoordig niet meer zoals het was; te veel kantenklare stukken enzo......je hoeft niet alles meer zelf te bouwen, te space, en veeeeeeeeeeeel te fucking duur..........gewoon 10 euro voor een pleuris dingetje met poppetje...belachelijk!!!
Damn.. Als je met Duplo speelt, ben je echt een kneus!!! 
Ik kies natuurlijk Lego, en dan het liefst de Kasteel-Lego, die is echt gruwelijk!!
Als ik met m'n Lego speel, gaat de deur op slot, mijn telefoon zet ik uit en niets of niemand kan me afleiden, ik ga er compleet in op
Goed topic dit trouwens
Ik kies natuurlijk Lego, en dan het liefst de Kasteel-Lego, die is echt gruwelijk!!
Als ik met m'n Lego speel, gaat de deur op slot, mijn telefoon zet ik uit en niets of niemand kan me afleiden, ik ga er compleet in op
Goed topic dit trouwens
Sja, eindelijk weer eens een topic dat ergens over gaat! 
lego dan kun je lekker lang gaan zoeken naar die kleine prutsstukjes
HAHAHAAAAAAAAA ja, tering, idd........ heb velen malen m'n poten opengahaald met het op de bodem schrapen naar die ienniemiennieprutstukjes waarvan je ZEKER wist dat je er maar 2 van had ofzo..........in een bak van TIG liter...
sooooooo! de oldskool-gevoelens komen weer te boven........
laatste aanpassing
wtf wat is er met de DUPLO gebeurt??
Onee... Een duplo-dork...
Moet wel even zeggen dat de boerderij-duplo dan wel weer enigszins ergens op lijkt, maar het blijft bagger (N)
Pim & Pom???? 
ik bespeur een generatiekloof...
ik bespeur een generatiekloof...
Kneus...
Dusty's... Was dat niet net zoiets als my little pony? (nog zoiets wat ik nooit heb begrepen
)
Whoehahahahaha!!!
Die leda... 

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)