Partyflock

Forumonderwerp · 628679

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Radicale groepering in Londen eert kapers 11 september
Bron: telegraaf

[img cacheid=0012f530000bb38d0afa642a1a0021b455]http://www.almuk.com/obm/i/mag_19_3.jpg[/img]

Een radicale islamitische groep in de Britse hoofdstad Londen wil 11 september aangrijpen om een herdenkingsdienst te houden voor de negentien kapers van de aanslagen op 11 september 2001. Volgens de zondagskrant The Observer houdt al-Muhajiroun (http://www.almuhajiroun.com/) precies twee jaar na de aanslagen op New York en Washington een conferentie getiteld 'The Magnificent Nineteen' (De Geweldige Negentien).

Naar verwachting honderden radicale Britse jonge moslims wonen de controversiële bijeenkomst bij. De autoriteiten houden de conferentie scherp in de gaten. De leider van al-Muhajiroun, Omar Bakri Mohammed, ontkent overigens dat het een eredienst voor de aanslagen van 11 september betreft maar dat men alleen de aanleidingen voor de aanslagen wil bestuderen.

Leiders van de radicale beweging al-Muhajiroun fungeerden als " spirituele adviseurs" van de twee Britse moslims die in Israël zelfmoordaanslagen wilden plegen. Het lukte een van hen om zichzelf op te blazen en daarbij twee mensen mee de dood in te sleuren en 35 anderen te verwonden. De zelfmoordaanslag van de tweede man mislukte jammerlijk omdat zijn explosieven weigerden. Hij werd enkele weken later dood teruggevonden.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is idd niet slecht om iets van meerdere kanten te bekijken en niet alles uit te sluiten. Maar de logica van comlot theorieën zijn vaak ver te zoeken, zeker die van 9/11. Maar dat had ik al uitgelegt in dit topic.

Waarschuw beheerder
dom

Waarschuw beheerder
Hahahaha, ik heb blijkbaar op gevoelige snaren getrapt en heb blijkbaar mede JOODSE pf-ers op een bepaalde manier beledigd..

BIJ DEZE MET VEEL PLEZIER :)

Er zaten minuten verschil tussen vliegtuig nummer 1 en nummer twee en niet een uur, SUKKEL!!!
Ik keek het live (was getipt) :)

Ik heb respect voor joden die niet anderen onderdrukken.
Ik heb geen respect voor mensen die anderen aandoen wat hun is aangedaan.
Wat Hitler de joden heeft aangedaan doen bepaalde joden nu Palestijnen aan.
Je moet anderen niet behandelen zoals jij zelf ook niet behandeld wilt worden!!!
Blijkbaar vonden ze het dus toch niet zo erg...

Ten tweede het woord Zionisten is uitgevonden door de joden SUKKEL!!!
En dat mag je vergelijken met Nazi's of Grijze Wolfen, want ze zeggen allen: niemand is beter als ons volk, en ons volk boven alles!!!

Er was die dag helemaal geen joodse feestdag alle joden hadden vrij of waren ziekgemeld.
MIJN BRON: JOODSE MEDIA EN DIE HEBBEN HUN GROTE NEUZEN HIER ECHT WEL IN ZITTEN!!!

Mensen die gewoon geloven dat het zo is gegaan zijn dom!
Hahahaha en Saddam had nucleaire wapens en was levensgevaarlijk of niet???
Hahahaha

Enigste wat de VS samen met ISrael aan het doen is: Alle sterke landen rondom Israel met zwakke smoesjes aanvallen en veilig stellen voor Israel.

Val Korea dan aan hahahahaha
Of Iran
Of Syrie
Of Turkije hahahahaha
Zelfs Duitsland en Frankrijk zien de spelletjes wat de VS en Israel (met hun schoothondjes Engeland en Nederland) aan het doen zijn.

Eerste vliegtuig die de WTC binnen is gevlogen had code QQ-33-NY, zet jouw Word aan en typ dit in onder windings!!!!
Toeval zeker, hahahaha wat ben jij dom zeg!!!

Altijd denken wie schiet hier iets mee op?
Bush werd de populaire president die hij niet was
Israel kom gewoon zijn gang gaan en kinderen van 1, 2 en 3 en4 en 5 doodschieten...
Laat daar dan ook een VN interventiemacht komen...
Maar dat doen ze niet (mag niet van Israel), want dan kunnen zij Palestijnen niet meer doen wat Hitler hun aandeed...

Vergeet niet: Anti-zionisme is zwaar op komst en het wordt alleen maar sterker!
Enigste wat de VS en Israel pobeerd te doen is net zoals in de tijden van het communisme een andere vijand "duivel" aan te wijzen, de islam.

De Islam heeft de VS nooit aangevallen, het is net andersom.
De VS zit in Turkije, Irak, Afghanistan, koeweit, Saudie Arabie, Korea, en tal van andere landen, FUCK OFF zou ik zeggen!!!

Hoe zou jij het vinden als ik met mijn vrienden allen gewapend in jouw synagoge zouden zitten en niet meer weg zouden gaan?
Niet leuk toch?
En dat vond Bin Laden ook niet met al die de VS militairen in Mekka en Medina...

Ik zeg dit als iemand die alles doet wat niet mag, dus hou je klets over fundamentalist voor je.
Ik ben iemand die niet bid, want dan zou de wereld er misschien beter uitgezien hebben.
Ik haat niemand, ik haat ONRECHT!!!
en daar hoort ook bij, dat mensen voor de gek worden gehouden met valse media (bijna allen in het bezit van Zionisten).
En vrouwen en kinderen afmaken voor een valse oorlog zie Irak!!!

Waarschuw beheerder
Actueel:
Iedereen zal nu wel hebben gezien dat er doden en gewonden zijn in Israel. Let wel je krijgt de gewonden en soms doden even te zien...

Toen het Israelische leger Jenin ofzo binnetrokken en daar tal van mensen dood hebben geschoten( door VN gezien als genocide) werden journalisten vermoord als zij daar beelden van wilden maken!!!

Vermoord zeg ik door Israelische soldaten....

En dat is nou typische ONRECHT WAT IK HAAT!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo Esco weet van wanten :D
En dan noemen ze mij extreem :P
En ik moet hem zeker gelijk geven op 1 punt. Israel en Amerika is geen zuivere koek.

Waarschuw beheerder
Ik vind gewoon als die dingen in de WO2 zijn gebeurd mocht dat niet gebeuren. Maar niemand heeft het over de 20 miljoen Russen die ook dood zijn gegaan.

Ik ken geen herdenkingsdienst voor 20 miljoen Russische slachtoffers, maar wel talloze over heel de wereld zijnde diensten voor 6 miljoen joodse slachtoffers....

Waarschuw beheerder
En wie financieert deze, hahahaha hoeft zeker niet meer te raden: de VS :)

Waarschuw beheerder
En Fairytail, je begint er zelf 1 te worden...:)
Wat betreft de handelsgeest van de joden, weet ik toevallig hoe het zit.
Zij hebben miljarden van ons gekregen als vergoeding voor WO2 en zeker niet alleen van ons...

Iedere jood krijgt 3 maal zijn/haar kans om miljonair te worden. Hiervoor worden zij gefinanceerd door andere joden.
Lukt dit ze niet krijgen ze na 3 kansen niks meer.

Maar geef mij zoveel vergoeding en 1 kans en ik word golfpartner van Bill Gates en lig hoogtswaarschijnlijk een week later met zijn dochter in bed... (als die er wel goed uitziet natuurlijk :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat betreft de handelsgeest van de joden, weet ik toevallig hoe het zit.
Zij hebben miljarden van ons gekregen als vergoeding voor WO2 en zeker niet alleen van ons...

oh ja is dat zo? volgens mij zijn er nog heel veel joden die nog niet hebben terug gekregen wat ze moeten hebben.

maar vertel me, wat is je bron? ik bedoel, je mening is nogal (op zijn zachtst gezegd) tegendraads, dus ik neem aan dat jij andere kranten leest dan de meesten hier...

Waarschuw beheerder
Nee hoor, k ben gewoon actueel en vooral met zulke dingen.

En waar heb je het nu over dat zij niet alles terug hebben gekregen wat van hun was...

Hoe hebben de joden de diamantenwereld in handen gekregen?
Ze hebben tijdens de oorlog al hun goederen verkocht voor kleinere, draagbaardere waarde DIAMANTEN.
Dat noemen wij koop en verkoop.
Vervolgens hebben ze hun kans gezien om na de oorlog KOOP en VERKOOP maar te vergeten en te zeggen dat alles van hun is afgepakt.

Nee, niet bij alle joden is dit zo gegaan, maar bij velen en vooral die joden die nog leven is dit wel het geval geweest.

Mijn bronnen: nieuws, krant, en tussen de regels doorlezen.

Ik kon sommige SUKKELS die hier ook sitten een maand voordat de oorlog in Irak en in Afghanistan begon vertellen dat er meer achter zat en dat zij niet met werkelijke redenen kwamen.
Maar gaan jullie maar verder met iedere dag jullie betrouwbare (joodse) Telegraaf te lezen...

Ohg God: Ik zal nu zeker moeten vrezen dat de Mossad mij komt pakken, ofzo... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoe hebben de joden de diamantenwereld in handen gekregen?
Ze hebben tijdens de oorlog al hun goederen verkocht voor kleinere, draagbaardere waarde DIAMANTEN.

jaja, en de Duitsers stopten die diamanten in Auschwitz in een envelopje met de naam van de eigenaar er op: "Wir werden das bewahren, und werden das nach den Krieg an Ihre Familien zurückbringen..."

Kerel, de diamanthandel in Antwerpen was allang voor de oorlog het domein van joodse handelaren.. Ik heb echt nog nooit zo'n [u]A.C.H.T.E.R.L.I.J.K.E.[/u] theorie gehoord als die van jou...

Waarschuw beheerder
Hier heb je nog iets te lezen:

Bezorgde moeder: 'Mijn zoon had dood kunnen zijn'
Moeder Lia voor het Monument van Bezinning op station Vlaardingen Oost.(Foto Fred Libochant/Roel Dijkstra)Lees de open brief

Vlaardingen - Hij had die jongens nog nooit gezien, nog nooit iets tegen ze gezegd, maar toch kreeg de zoon van Lia vrijdagavond op een Vlaardings station zomaar een pak slaag. Als een groep Turkse jongens niet had ingegrepen was hij nu misschien wel dood geweest, gelooft ze. Ter verwerking schreef Lia 'een open brief aan een dader'. Als bezorgde moeder. Ze dacht aan Daniel van Cotthem, de Vlaardingse jongen die ook eens zomaar op een avond een pak slaag kreeg op een Vlaardings station en de volgende ochtend niet meer wakker werd. De zoon van Lia werd zaterdagmorgen wel gewoon weer wakker. Is nog steeds wakker. Is zelfs weer strijdbaar.

,,Ik ga op kickboxen,'' riep hij tegen zijn moeder.

,,Daar los je niets mee op,'' zei ze verstandig.

Die eerste vrijdagavond van september 2003 vergeet Lia nooit meer. Hij (19) had al gebeld vanuit de trein. Maakte zich zorgen. De Hoekse Lijn heeft, zachtgezegd, geen fantastische reputatie. Komt bij dat op station Vlaardingen-Oost, waar Van Cotthem ooit zijn fatale klappen kreeg, wel veiligheidscamera's hangen, maar op Centrum en West toevallig niet. 'Lia zou hem ophalen, maar waar zou hij uitstappen?' dacht hij hardop. Centrum of West. ,,West is een uithoek. Bomen, bosjes, donker,'' beschrijft Lia.

't Werd West, achteraf een bijna fatale keus. De op Centrum ingestapte kwelgeesten namen hem op West te grazen. Hij kreeg klappen. Kon zich nauwelijks nog verweren. Rende nog naar een bushokje, maar het groepje mensen dat daar stond deinsde terug.

,,Een stuk of zes mensen, waaronder een vent van twee meter,'' beschijft Lia. ,,Maar ze dropen vanzelf af. Zo van: Wij willen hier niet bijhoren. Doeg! Pijnlijk? Ja, al begrijp ik het ook wel weer. Ik weet niet of ik zelf...''

Gelukkig greep dat groepje Turken wel in. Per direct gingen de daders op de loop. De zoon van Lia was gered. Ze wil niet denken hoe het pak slaag werkelijk had kunnen aflopen. Ze weet ook niet of ze blij moet zijn dat alleen een groepje jonge Turken in staat bleek de aanvallers van haar zoon te verdrijven. ,,Moeten we dan als burgers voortaan bij gangs horen om veilig te zijn?''

Waarschuw beheerder
Hahaha, probeer je slim over te komen, moet je eerst jouw vinger uit jouw neus halen...

Ik zeg nogmaals dat velen die NU nog leven al hun goederen hebben verkocht voor diamanten, waarbij zij ook zijn gevlucht naar veiligere plekken...

Mijn bron: twee joodse zakenmannen die beiden een klant waren van het bedrijf waar ik werkzaam was...
Of weet jouw opa en oma het beter :)

Waarschuw beheerder
je reply van 1.43uur is te lang om te gaan quoten, maar er zitten een paar punten in die wel kloppen, maar de BS die je er omheen lult gaat helemaal nergens over...

en wat heeft in vredesnaam je een-na-laatste reply (2.43u) met 11/9 te maken??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
deegenen die aanvielen waren amerikanen en joden, whahahahah :)

Waarschuw beheerder
hey luister, iedereen zijn eigen mening en zijn eigen gedachten.
Ik hoef niemand te overtuigen, want dan zou ik op Bush en Sharon lijken...
Dus denk wat je wilt en vind wat je denkt....
Heb er vrede mee :)
Peace out!