YO HO
YO HO
A PIRATE'S LIFE FOR ME
WE PILLAGE AND PLUNDER AND WE RIFLE AND LOOT
DRINK UP ME HEARTIES YO HO
WE KIDNAP AND RAVAGE AND DON'T GIVE A HOOT
DRINK UP ME HEARTIES YO HO
jaja.. ik ben dronken en niet meer in staat engels te lullen
............. of lezen
laatste aanpassing
oh ja joh? er zit inmiddels nog maar een laagje in! maar ben nu toch al aardig aangeschoten lust nu alles! kommaar op met die wodka perzik!
(permanent verbannen)
Avast there mates, ye're sailin' with Long John Black Beard, Peg-Leg, Patch-Eye Hook, scourge of the bounding main. Bloodthirstiest, black-heartiest pirate captain ever sailed the seven seas, ha, ha, ha! What say ye we hoist the Jolly Roger, heel over the yonder Spanish galleon. Lay a few broadsides agin' her timers, swing over on these here lanyards with our cutlasses in our teeth cut 'em to ribbons and split the booty. What say ye to that, me hearties? Heh! Ha, ha, ha, ha!
I want to sing and dance, I want to sing and dance
I want to be a pirate in the Pirates of Penzance
Wear me silver-buckled slippers and me tight shiny pants
I want to sing and dance !!!!!!!!!!!!!!
nee weet je dat je voor het geld wat je aan roken per jaar betaald vet op vakantie kan en het is ongezond en het pakje word weer 50 cent duurder ben 17 en hoest al dus moet stoppen heb het al 1dag volgehouden
stukje zekerheid in je leven he....weet je zker hoe je dood gaat.....asfalteren die hap!
waar ?
ja maar het kost me teveel geld en ik heb al zo weinig,dat irriteerd me gewoon eraan...misschien word ik wel gelegenheidsrookster tjah maar zuip wel nog
als we er allemaal zo bij zitten dan mogen we klagen...
Ja dat is echt chill anna! heb ik ook een paar keer gedaan! in turkije! maar mocht alleen maar turkse dranken gratis drinken! en bier... maar daar zat spa rood bij dan maar aan de raki
ik wil ook..
maar ik moet nog morgen, zaterdag en zondag..
ik ga ook misschien naar HQ maar dan slaap ik het hele weekend niet! moet zaterdag om half 9 werken dus dat word al niet slapen! en zondag naar beachpop! dus ik twijfel nog ff!
laten we met z'n allen zaterdag naar de matrixx gaan..
donateur
Gekkeanna 5 september 2003 01:23
had je niet verwacht, dat ik dronken nog zo alert kan zijn he
---------------
ben egt trots op je...dat wil je niet weten
oz gaat ook eens pitte...maar nu eerst nog ff een sneeuwweedje
ik oook en dat blijft denk nog wel ff mischien moet ff stoppen als ik niet meer weet waar de toetsen zitten maar ik ken gelukkig ook een beetje blind type vet vaag is dat hooor
Ja dat was zeker zuur! vooral als al je klasgenoten erbij zijn midden op het leidseplein met allemaal van die stink ratten om je heen in het blauw kon ze dus niet oppakken
ze zaten in zo'n kut boterhamme zakkie ik moest er 1 pakken voor een vriend! huppakee ze rolde zo over het leidseplein! ja als ik goed geteld heb waren het er 8 die er weg zijn
mijn verhaal is te lang voor dit forum,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Ben op de vorige editie geweest van IHT, moest foto's maken voor UGF Was op zich wel een leuk feestje, alleen een beetje jammer van de agressieve sfeer.
daar moet je eens naast wakker worden.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik zit al ruim 45 minuten naar Art of Fighters - Earthquake te luisteren op de koptelefoon die jullie net al op de foto zagen... Nog meer mensen die te lui zijn om iets anders op te zetten ?
hehe heb ik ff geluk..... kijk net nog even in me vaders toverdoos en daar ligt nog een sigaret in
maar voelt wel erg oud aan! kunne sigaretten eigenlijk overdatum raken
ik vond een keer een pakje peuken ( uit welk jaar weet ik niet maar wel oud ) in een oud colbertje van mij pa....die kosten toen nog 1 gulden 10 behoorlijk oud dus...gewoon op gepaft..
ehehehe donQer vuile spemmert
Pffff aardig zware avond gister hehehehe, leuke shotjes met goldstrike en blue gedaan, niet goed voor de fitheid hehehe, /me is nog steeds een beetje zat