1295x bekeken
Wagge wagge wag ff! Komt ie dan heh
tututututuututu...
COÑO wou keken op t zelfde moment ff TMF.
Zo'n rare Scooter versie.
Zo'n rare Scooter versie.
ik wil hakke van neophyte is beter
Die is trouwes van Body-Lotion... Tenminste, zo staat ie bij mij op cd.
laatste aanpassing
Ik = dom
Maar t verschil is 2 letters...
Maar t verschil is 2 letters...
lijkt mij dat ie I like it loud bedoelt...staat tenslotte in de 1e post.
Klein beesje> die global hardcore nation was in oktober in antwerpen, viel tegelijk met shadowlands toen.
Op die betreffende thunderdome deed acardipane toen voor het eerst I like it loud. Dat weet ik 100% zeker.
Als jij het over die plaat met samples van Steve hebt, lijkt me hier duidelijk sprake van miscommunicatie
Klein beesje> die global hardcore nation was in oktober in antwerpen, viel tegelijk met shadowlands toen.
Op die betreffende thunderdome deed acardipane toen voor het eerst I like it loud. Dat weet ik 100% zeker.
Als jij het over die plaat met samples van Steve hebt, lijkt me hier duidelijk sprake van miscommunicatie
Ik ben ook op die Thunderdome geweest en heb het toen ook gehoord. Maar die Hellraiser was ECHT in augustus van dat jaar en dus ECHT eerder. De meeste live-versies van het nummer zijn ook van DAT feest. Bij mijn weten was dat de eerste keer, misschien is het nog wel een keer eerder geweest, maar Sportpaleis okt 1997 is zeker NIET de eerste keer geweest.
EDIT: misschien was het de "premiere" voor Belgie?
EDIT: misschien was het de "premiere" voor Belgie?
laatste aanpassing
Mjah, beetje afgezaagd idd, al heb ik 't ook wel 's meegedaan toen ik dronken was volgens mij 
Maareh... over de discussie erna... wat ik d8:
Die regel is 'from the creators of don't touch that stereo, we want you all to know, marshall masters is in the fucking house!'
Marshall Masters is Marc Acardipane & The Ultimate MC. En voor zover ik weet heeft Marc Acardipane (of misschien ook onder de naam Marshall Masters, of gewoon onder de naam PCP) ook stereo murder (don't touch that stereo) uitgebracht...
En ik dacht eigenlijk ook allebei origineel door hem, maar dat weet ik dus niet helemaal zeker...
Maareh... over de discussie erna... wat ik d8:
Die regel is 'from the creators of don't touch that stereo, we want you all to know, marshall masters is in the fucking house!'
Marshall Masters is Marc Acardipane & The Ultimate MC. En voor zover ik weet heeft Marc Acardipane (of misschien ook onder de naam Marshall Masters, of gewoon onder de naam PCP) ook stereo murder (don't touch that stereo) uitgebracht...
En ik dacht eigenlijk ook allebei origineel door hem, maar dat weet ik dus niet helemaal zeker...
Je wou dat je mij was! 2 september 2003 14:01
Hij zegt in zij eerst post iets over I like it loud en "don't touch that stereo", oftewel stereo murder.
Dat "tu tu tu" is toen gebruikt voor een plaat die gebasseerd was op "stereo murder". Heb de plaat niet voor me liggen, maar het was onder de naam "hardhead" toch Eugenio?
Hij zegt in zij eerst post iets over I like it loud en "don't touch that stereo", oftewel stereo murder.
Dat "tu tu tu" is toen gebruikt voor een plaat die gebasseerd was op "stereo murder". Heb de plaat niet voor me liggen, maar het was onder de naam "hardhead" toch Eugenio?
Ik begrijp de verwarring, "Tu Tu Tu" is idd ook een nummer van RTC maar ik bedoelde het deuntje dat altijd gezongen wordt als het einde van een feestje nadert. Dat deuntje komt van I like it loud, maar ik d8 dat stereo murder hetzelfde deuntje had.
http://www.hoelangetopickanikmakenoverhetwoordjetutututu.nl
He, je mag dan wel bij me om de hoek wonen... Maar je heb zo weer een baksteen door je ruit hoor...
Het geeft mij zo'n voldoening om in een ongelofelijk foute tent aan het eind van de avond TU TU TU TUTU TU TU TU etc te roepen en dat de hele zaal dan gaat mee-tututu'en. Daar word ik zo blij van, dan word ik er weer aan herinnert onder wat voor publiek ik me bevind en daar voel ik me dan zo'n stuk boven verheven
Heerlijk gevoel!
En als de dj (bij Dana is het me een keer gelukt
) dan de draaitafels nog maar een keer aanzet en als toegift de prachtige cover van de Clubrobbers (what's in a name) draait... En dan iedereen compleet uit z'n da-hakkuhhh!!! Echt fantastisch! Aanradertje! Is een prachtig moment om de drukte voor te zijn bij de garderobe... 
En als de dj (bij Dana is het me een keer gelukt
toen ik 8 was, en een echte kijkbuis gabber
, en 1 keer in de maand op zo een feestje kwam in zo een plaatselijk tenje (wat overigens wel strak was)
hoorde ik dat plaatje en vond ik het vet gaaf enzow,
maar vanaf eigenlijk het moment dat iedereen het vet bruut vond, moest ik er een beetJ van kotsen,
en vooral als iedereen vet uit ze dak gaat, ahhh
ik probeer me altijd zo opvallend mogelijk te vervelen,
maar nietmand ziet het
hoorde ik dat plaatje en vond ik het vet gaaf enzow,
maar vanaf eigenlijk het moment dat iedereen het vet bruut vond, moest ik er een beetJ van kotsen,
en vooral als iedereen vet uit ze dak gaat, ahhh
ik probeer me altijd zo opvallend mogelijk te vervelen,
maar nietmand ziet het
laatste aanpassing