Partyflock

Forumonderwerp · 627077
Waarschuw beheerder
mensen k heb een vraag k doe nou al tijdje fitness en wil er een sport bijnemen kickboxen of iets van kungfu ofzo.
wat kan k btr doen k hoor van kungfu enz dat je er echt heel lang op moet zitten voordat je echt wat leert.
k zit zelf nog te twijfelen kungfu lijkt me wel mooi maarhe kickboxen is toch effectiever denk k
Waarschuw beheerder
donateur
ik dpe nu al 5 jaar thaiboxen en het is echt heel leuk :)
maar ik train bij 2 sportscholen maar wedstrijden vecht ik maar voor 1 anders heb ik gezeik...
maar ja ik weet niet waar voor je het wil gebruikem maar thaiboxen heb ik in principe niets aan als er een gozer van 100 kg voor me staat wint ie het alsnog zeker weten van me.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb Thaiboxen gedaan!! was wel leuk, alleen heb er echt geen zin meer in:S:SS:S

Waarschuw beheerder
Wicky Aardbei ik weet niet waar voor je het wil gebruikem maar thaiboxen heb ik in principe niets aan als er een gozer van 100 kg voor me staat wint ie het alsnog zeker weten van me.Dan doe je toch iets goed fout:yes: je bent ten eerste al een stuk sneller en slimmer met vechten:yes:oke als hij het zelf doet kan je het schudden:)Maar als hij totaal niet aan vechtsport doet win je met gemak.Hoe wil iemand die niet eens kan dekken door jou aanval heen lopen:S

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Jawel hoor gewoon doorstormen :D

Waarschuw beheerder
net als bassie zeker;):D hahaha ik weet nu al dat zo een gast geen schijn van kans heeft bij mij:)Hoe groter hoe beter en leuker:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ja oke heb je wel gelijk in maar ik kan nog zo'n mooie dekking hebben ik weeg 45 kg... als hij mij een trap geeft en mensen die niet kunnen vechten... en gewoon los gaan vexhten vaak heel vaag en meestal kun je er niet precies zien wat ze van plan zijn en hij trapt me... heb ik toch meer pijn dan als ik hem trap lijkt mij :)
maar je heb wel gelijk ik voel me een stuk veiliger ook op straat :)

Waarschuw beheerder
je doet zelf wedstrijden zeg je:)Ik denk eerder dat hij vaag staat te kijken;)JE geeft gewoon achter elkaar een serie:D wedden dat hij neer gaat:)
Waarschuw beheerder
donateur
Gilbert "The Hurricane" Yvel is een oude vriend van me... die deed Muy Thai, Kickboxen en nu ook Free & Cage Fighting...

[img cacheid=0003c9ff0009496e1bdcfb7e1a0021496c]http://www.fcfighter.com/PICTURES/TOOH2H2/yvel.jpg[/img][img cacheid=0012f506000949b61939b4191a0021496c]http://www.sherdog.com/fightfinder/pictures/yvel_profile.jpg[/img]

[img cacheid=0003ca4c000949c35cb7dda01a0021496c]http://a1140000.futurism.ws/susumu/pride/000827/susumu09.jpg[/img]

Heb aardig wat gevechten gezien, ook tapes en zelfs live gevechten tijdens feesten en op recreatieplassen... haha uncensored...

Dodelijke knieen en kicks...

Nooit problemen gehad in mn jeugd..haha.. :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik doe wedstrijden nu niet meer echt veel vroeger echt heel veel :)
ja oke je heb wel gelijk maar ja met de gasten met wie ik train zzou ik het nooit winnen :P

Ja ik heb gilbert gezien in ahoy eerst :) Goeie gozer :D

Waarschuw beheerder
Die vecht effe niet meer:d die is helemaal verrot geschopt.Die is nu effe aan het herstellen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja... maar je weet t.. No Pain, No Gain!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Muay thai rules is beter dan kick en thai omdat je hierbij mag klemmen,knietjes en ellebogen mag gebruiken wel erg zwaar

Waarschuw beheerder
Niets allemaal vergeleken met crav maga
Dat roeleert

Waarschuw beheerder
Ja we kunnen allemaal wel de gekste vechtsporten opnoemen he ;) freefighting ruleert dan nog het meest
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0004a080000ba7d023035e481a00216f86]http://photo12.matchnet.com/alpha/2003/09/05/08/27440259.jpg[/img]

dit was na mn training helemaal verrot alweer :D

Waarschuw beheerder
haha mooie broek
Waarschuw beheerder
donateur
roze :)
Waarschuw beheerder
donateur
wat betaal je nou voor kickboxen?

Waarschuw beheerder
ik betaal 38 euro per maand:)dan mag je mee doen aan thaiboxen boksen en gewoon fitness(Wicky Aardbei keertje sparren dan maar:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
braziliaans jiu jitsu, bij deze sport vallen andere vechtsporten bij het niets, en je leert echt veel
http://bjjholland.gamepoint.net/gracie.html

Waarschuw beheerder
Jij snapt het.
Maar toch als je crav maga kan dan ben je een wandelnd moordwapen, na een volledige opleiding kan je dan zo'n 221 manieren om iemand met je blote handen te verlammen of te vermoorden.

Is uitgezocht met behulp van (zenuw) artsen bij de Israelische Mossad (geheime dienst zeg maar)
Waarschuw beheerder
aikido .. en begin straks weer met wu-shu

verder heb ik er 4 jaar kickboxen opzitten
Waarschuw beheerder
2antiwazi dat is zeker een vette sport, is toch die sport waarbij je iemand kunt uitschakelen door bepaalde zenuwpunten van je tegenstander te blokkeren door een "simpele" handeling. waar kun je die sport doen?
en ja de mossad is de wreedste en beste geheime dienst te wereld, heb er veel boeken van gelezen

Waarschuw beheerder
Klopt,
er zitten in Nederland weinig crav maga scholen, komt omdat goeie "sensei's" allemaal in Israel zitten of in landen waar de Mossad actief is.

Zou het wel eens voor je kunnen opzoeken. Amsterdam zit er eentje. :D
Waarschuw beheerder
als je me het adres of website kunt geven graag zelfs. alvast bedankt:)

Waarschuw beheerder
Ga wel even koekeloeren
Waarschuw beheerder
trouwens ken jij de sport brazliaans jiu jitsu? want veel mensen kennen deze sport niet wat erg jammer is want het is echt een mooie vechtsport net als crav maga en beide erg uniek in vergelijking met andere vechtsporten

Waarschuw beheerder
Ja heb er al wat eerder over gepost ook geloof ik
Royce Gracie :respect:

Waarschuw beheerder
kick boxen is vet !!
alleen heb ,k het nie lang volhouden
1maand precies
was toen 14
toen ,k met m,n oudere broer erop ging
,k was gewoon de jongste ,en hadden ze ook geen medelijden mee ofzo
want ,k kreeg meer klappen dan ,k uitdeelde
en nadat ik moest sparren met m,n oude broer
kreeg ,k een trap in m,n face ,2wekn blauw oog
toen heb ik er maar een punt achter gezet

maar wat wel leuk is
vechtsport wapens ,bv nunchakus,die techniek beheers ik nou wel goed heheh

Waarschuw beheerder
ik wil ook gaan kickboxen, lijkt me echt heerlijk..dan maar een paar keer een blauw oog maar daar leer je dan wel weer van..
Waarschuw beheerder
Bij kickboxen krijg je in het begin altijd veel meer klappen dan je uitdeelt, maar das logisch..

Ook zal je zeker wel tegen een blessure aanlopen of pijnlijke trappen/stoten voor je kanis krijgen. Je moet proberen door deze beginbarriére te komen en dan ga je het vanzelf leuk vinden(of niet:P)

Waarschuw beheerder
natulek krijg je in ,t begin
wel meer klappen
dan je uit deelt
maar ,k was een klein mannetje van 14 ,en de rest waren allemaal boven de 18 en ouder
,k heb daar ook welles een kaakslag gehad van een meisje ,die had duzz ook geen medelijden met mij
het moeilijkste van kickboxen
vind ik tog egt de combinmaties
daar gaat het vaak mis bij mij
en dan vergeet ik weer eens een keer m,n armen omhoog te houden,en pats knock out

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1648, 1817}
Artiest Barabas
Waarschuw beheerder
Het moeilijkste van kickboksen ??

Als je tegen een betere tegenstander staat de klappen op je neus proberen te blokken terwijl je hem wel aan blijft kijken... dus niet heel de tijd met je linkerarm uitgestrekt staan...

Dat is dus het moeilijkste .... of het moet je niks uitmaken dat je neus breekt :P
Waarschuw beheerder
gewoon lekker eerst jaartje kick boxen daarna beetje judo erbij vooor de massa en kracht en als je dan nog steeds niet sterk genoeg bent zou ik toch eens aan je tegenstander vragen wat hij allemaal doet,,,want ik ken een mannetje die doet al heel lang vecht sporten end. maar die kreeg laatst van een boer een hollandse kop stoot en die vergat spontaan waar die was dus tja je hebt het of je hebt het niet d8 ik toen :)

:respect: voor die ene gast die laatst met Muay thai is genokt want dat was de beste kunnen de free fighters nog wat van leren ...
Waarschuw beheerder
Wicky Aardbei

ik wil ook wel een keertje met je sparren zullen we dan wel topless :p
of nie
Waarschuw beheerder
Niemandiszogoedalsik­: Het is Krav Maga, niet Crav Maga. Ik heb het nu een paar keer gedaan in Breukelen, en het is echt realistisch. Heel mooi systeem!

Braziliaans Jiu-Jitsu is ook super! Ik ben op zoek naar een school in mn buurt maar ze zitten allemaal ver weg helaas.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind thai boxen de beste en lekkerste sport die er is, vooral voor een wedstrijd, angst adrealine, zenuwe, alles. en trainen tot je er bij neervalt. geweldig

Waarschuw beheerder
krav maga wordt in leiden gegeven in het universitaire sportcentrum. website weet k zo ffies nie meer

Waarschuw beheerder
Kickboxen.

Inmiddels al weer 6/7 jaar
Waarschuw beheerder
donateur
Uit eigen ervaring: kickboxen!! :D
Waarschuw beheerder
Als lerraar tae-kwondo kan ik je maar 1 ding zeggen, kijk eerst eens bij verschillende vechtsporten en doe overal met een paar proeflessen mee, beslis dan. Want niets is zo lullig dat een ander zegt dit of dat moet je doen en dat je over een paar jaar erachter komt dat je eigenlijk (bijv) yoga leuker had gevonden. gr lucien
Waarschuw beheerder
Ratchet=correct.
Ik doe zelf al redelijk lang karate, maar heb ook kickboksen gedaan, nu soms Krav Maga en binnenkort BJJ.
Probeer alles en pak de goeie dingen eruit.
Waarschuw beheerder
Zou eingelijk vorige week eindelijk s langsgaan bij een sportschool, omdat ik al een hele tijd wil gaan kick-boksen. Hoop dat ik deze week nog ergens kan gaan kijken.
Waarschuw beheerder
2 Hail2Hardstyle: Thank you en succes

Waarschuw beheerder
donateur
ga op ultimate fight

daar mag je alleen niet krabben en spugen,
voor de rest mag echt alles :devil:
Waarschuw beheerder
Ratchet: Jij ook bedankt!!!

KRZA: Er mag wel meer niet bij Ultimate Fight. Kijk maar op de site van de UFC (Ultimate Fighting Championship): www.ufc.tv

Waarschuw beheerder
kung-fu is een leuke sport ik heb het zelf vanaf jongs af aan gedaan... maar het duurt heel lang voordat je weet hoe het in ze werk gaat. kickboksen heb je op korter termijn meer aan als kung-fu, je leert sneller het is gewoon een hersenloze sport.
Waarschuw beheerder
Kickboksen hersenloos????
Het ziet er misschien af en toe simpel uit en het is idd wel iets 'lomper' maar hersensloos? No way!
Waarschuw beheerder
Ja ZinZ...jij bent een zeker ervaren kung-fuer:)!

Waarschuw beheerder
het spijt mij maar kickboksen is zeker niet effectiever als kung fu je hebt natuurlijk verschillende soorten kung fu. ik zit op wing chun kung fu en muay thay, WC is eigenlijk chinees kickboksen echt dik, wc is veeel directer en sneller als KB of MT

maarja ieder zijn ding de 1 is goed in dat de ander in dit zo kan je door blijven gaan elke vechtsport heeft zijn voor en nadelen

leeter peeter