Partyflock
 
Forumonderwerp · 626545
Aangezien 't nog 'n beetje "mistig" is rondom de volgende Multigroove in de PF-agenda heb ik eens op hun site zitten snuffelen en zag daar 't volgende staan:

" The Next One is Coming!

Het `Volume` geweld is nog maar net achter de rug en het volgende Multi-event komt steeds dichterbij. 8 november zal wederom de Hemkade `The Delicate Sound of Thunder` ontvangen. Een gedeelte van de line-up is inmiddels geconfirmed. De internationale garde zal o.a. bestaan uit; Manu le Malin (F), Lenny Dee 🇺🇸, Jappo (I). En als home-town dj`s hebben we tot nu toe Pavo & Dana staan. 8 november beloofd dus weer een zware beuker te worden."

bron: www.multigroove.nl

Ik weet dat ik misschien 'n beetje vroeg ben en zeker in deze tijd van overload aan feesten maar goed wat wil je als je al 4 maanden zit te luisteren naar verhalen van vrienden " hoe vet 't wel niet was "...
 
Kijk er echt naar uit, was t maar 8 november.... Heb net mn kaartjes voor Revolution te koop gezet, nu nog verkopen...
(y)...idd beuken op Multigroove!!!!!!!!!­! :bounce::bounce: aan mij ligt het ieder geval niet ;-)