Partyflock

Forumonderwerp · 626361

Waarschuw beheerder
Grote zoekactie naar vermist meisje

Uitgegeven: 25 augustus 2003 12:28

OLDEBERKOOP - De politie in Friesland is maandagochtend een grote zoekactie naar een 11-jarig meisje begonnen. Het meisje fietste samen met een vriendinnetje naar school toen een onbekende man de twee aansprak in Oldeberkoop.

De leerlinge van basisschool De Tjongeling stapte bij de man in de auto en is sindsdien spoorloos. Een woordvoerder van de politie meldde dat bij de zoektocht onder meer een helikopter en speurhonden zijn ingezet.

dit is toch echt weer verschrikkelijk echt te eng voor woorden, van dit soort dingen wordt je echt triest :(
Waarschuw beheerder
k las dat de zoekactie gestopt is, dat is slecht nieuws. Zal dan ook wel een slechte uitkomst worden vrees ik

Waarschuw beheerder
Mensen die zeggen dat ze toch zelf is ingestapt: hallo ze was 11 jaar! Ook al zeggen je ouders nog zo dat dat je niet bij vreemde mannen in moet stappen, het is een kind.

Ik vind het echt erg voor haar en haar ouders. :cry:

Inge

Waarschuw beheerder
Eerder meisje in Oldeberkoop lastig gevallen

Uitgegeven: 27 augustus 2003 10:54
Laatst gewijzigd: 27 augustus 2003 10:59

OLDEBERKOOP - Een onbekende man heeft afgelopen weekeinde een meisje op dezelfde wijze als de vermiste Lusanne van der Gun aangesproken. Directeur J. Nijboer van basisschool De Tjongeling in Oldeberkoop liet dat woensdag weten. De politie heeft het meisje inmiddels gehoord, maar verder nog geen mededelingen gedaan.

Voordat de vermissing van Lusanne maandagochtend bekend werd, kwam een meisje bij een leraar met eenzelfde soort verhaal. Toen directeur Nijboer van de vermissing van Lusanne hoorde, heeft hij het meisje naar de recherche gebracht.

De 11-jarige Lusanne is inmiddels al twee dagen zoek. Maandagochtend nam een man haar in zijn auto mee. De politie is sindsdien met man en macht op zoek, maar nog steeds zonder resultaat.

dan moet er toch spoedig meer duidelijkheid komen? althans dat hoop ik echt voor de familie
Waarschuw beheerder
2 qanadeez:

Toch weer nieuwe zoektocht Lusanne
OLDEBERKOOP - De politie hervat vandaag de gisteren gestaakte speurtocht naar de vermiste Lusanne van der Gun uit Oldeberkoop. ME'ers met speurhonden gaan opnieuw bekijken of er geen sporen gemist zijn op de percelen rond de Wolvegasterweg, waar Lusanne voor het laatst werd gezien.

www.leeuwardercouran­t.nl (27augustus)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je moeder kan je nog zo goed leren om niet met vreemden mensen mee te gaan maar als kind ben je gewoon zo makkelijk over te halen en goedgelovig.

Waarschuw beheerder
Ja idd en kinderen zien nergens het kwaad in.
Waarschuw beheerder
Het word steeds erger met die pedos. Zelfde hier in duitsland. europa moet en special politie voor die soort gasten hebben - "SEARCH & DESTROY". Oppacken en kapot maaken! Ik word gek als ik hoor dat deze mensen en therapie krijgen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat meisje is weer tercht ze is om 8uur vanaaf een hotel in limburg binnengelopen ze verkeerd in gezonde staat verder wil de politie nog nix bekend maken
Waarschuw beheerder
gelukkig maar en hopen dat ze gezond is en niet
misbruikt ofzo. Me zusje heeft nog bij haar in de klas gezeten toen ze 4 jaar geleden nog hiero in ons dorp woonde.

Waarschuw beheerder
gelukkig maar

Dit had ik denk ik niemand verwacht , maar wat zullen die ouders ongelofelijk blij zijn. ik hoop maar dat verder alles goed is met dat meisje.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
met dat meisje gaat t goed weet alleen niet of ze iets met r gedaan hebben maar moet haast wel
:S

Artiest Natazja
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze is weer terecht :D

Nu maar hopen ongedeerd...