Ga gewoon.. dit wordt muh laatste feessie.. want kga naar Hawaii.. dus geen feessies meer.. maar als je wilt minderen.. echt minderen.. dan beloof jejezelf dat dit ut laatste feessie word..
blablabla het is nu al uitverkocht!
niet zo treuzelen altijd jij
donateur
En ik hoor net van een iemand die bij de Free record werkt, dat de kaartjes zijn uitverkocht!! Dus denk dat ik er niet meer overna moet denken!! Ga nl zeker niet voor meer een kaartje kopen!! Nu ik weet dat ze er niet meer zijn, baal ik eigelijk wel en heb ik spijt dat ik vanmiddag niet me kaartje ben gaan halen!!
Hoe dom kan je zijn??
donateur
goh heb jij vrienden die bij de free r s werken, hoe koel!
zullen wel vette rotmensen zijn he thomas
en trouwens thomas michelle was zeker dat meisje die altijd langs komt in je winkel hahahahaha grapje hoor lieverd!!!!!! ik hou nog steeds wel van je hoor hahahaha
donateur
Najah ThOmAs, vrienden kan je het niet echt noemen! Hij heeft nl niet aan me gedacht dat het laaste kaartje weg ging De eikel!!
donateur
ja wat en stakker michelle! verbreken die vriendschap
en jaime, kan je me gedachte lezen ofzo. heel vreemd dit haha, maar ik hou ook van jou hoor!
prima, ik ga wel even liggen, dan zie je maar even wat je er mee doet
maus:
laatste aanpassing
Mysteryland is dus verplicht simpel zat.
mysteryland is vanwege de sfeer alleen al iets wat je niet moet missen..
vorig jaar zo gelachen op ML..
een gast die ervan overtuigd was dat zn motor gejat was..
Op het terrein van ML dus niet vanaf de parkeerplaats..
en lekker mee ouwehoeren..
geweldig..
wat een feest..
Nou michelle ik ga ook niet en mis het ook niet...de oude feesten van mysteryland waren mooier...de hardcore is haast helemaal weg dus mij zie je dr nie meer
donateur
Ik weet dat het verplicht is en weet dat je het niet moet missen... maar het ziet er naar uit dat ik het wel ga missen!! Ga namelijk zeker niet meer betalen voor een kaartje!! Heb ik er niet voor over!!
flauwerd
N beetje het mooiste festival van t jaar mis gaan lopen
10e editie nog wel
en wetende dat ID&T Groots uit gaat pakken
ai dat zou ik me niet kunnen vergeven hoor
maar goed vanaf 10 uur live@ID&T te volgen dus