| Betreft: | evenement: Multigroove, zaterdag 9 augustus 2003 om 18:00 |
Ik vind 'em mooi! Heel mooi zelfs! En de plaats is ook nog eens top! Dit kun je makkelijk bedekken (mocht dat nodig zijn).
Enne F.T.B.:
Come again??
Geloof dat ik ff geen idee heb waar dit over gaat en waarom mijn naam daar tussen staat.
Enne F.T.B.:
TAB ook nog 'ns keer loopt te zeiken over iemand anders' taalgebruik, zonder uberhaupt op 't onderwerp van de topicstarter in te gaan.
Come again??
Geloof dat ik ff geen idee heb waar dit over gaat en waarom mijn naam daar tussen staat.
Sorry TAB ... was 'n b'tje geirriteerd om 't feit dat er in de eerste 40 posts alleen al 'n stuk of 15 stonden die alleen te maken hadden met 't verbeteren van andermans taalfouten, terwijl iedereen echt wel begreep wat er bedoelt werd.
En nadat ik dat benadrukt had, kwam jij er 'n paar posts onder ook nog 'ns door de bocht, met grammaticaal gelul! Snapt u?!
En nadat ik dat benadrukt had, kwam jij er 'n paar posts onder ook nog 'ns door de bocht, met grammaticaal gelul! Snapt u?!
F.T.B. > Ik verbeterde mezelf in die post omdat ik juist niet zat te wachten op verbeteringen van iemand met een Nederlandse taalknobbel.
Ik las m'n post door, zag de reacties al voor me en verbeterde mezelf voordat iemand anders dat deed.
Ik heb juist een hekel aan al die figuren die iedereen verbeteren. Vooral als het om kleine dingen gaat zoals een typfoutje of een N die er wel of niet hoort.
Ik snap je, snap je mij?
Ik las m'n post door, zag de reacties al voor me en verbeterde mezelf voordat iemand anders dat deed.
Ik heb juist een hekel aan al die figuren die iedereen verbeteren. Vooral als het om kleine dingen gaat zoals een typfoutje of een N die er wel of niet hoort.
Ik snap je, snap je mij?
Ik stond op volume en ik zag staan gratis tatoo ik denk ik ga nu een tatoo nemen
Maar helaas stond er de eerste 4 gratis en ik kwam pas om 11 uur binnen anders haD Ik hem cker genomen
Maar helaas stond er de eerste 4 gratis en ik kwam pas om 11 uur binnen anders haD Ik hem cker genomen

![[D&W]HCdekkie :bounce:](/images/user/14930_3662025.jpg)

![[SF] Destructive Nature](/images/user/362_2708840.jpg)