| Betreft: | evenement: FFWD Dance Parade, zaterdag 9 augustus 2003 om 12:00 |
Van de vier FFWD's die ik heb gezien was er nog geeneen zonder minstens een grote vechtpartij. Ook deze keer. Bij alle stages is wel iets gebeurt, bij de main pas op het eind. Maar ja: 99% van iedereen heeft het wel naar zijn of haar zin gehad. En bij zoiets openbaars als ffwd komen allerlei mensen die normaal niet ergens binnenkomen, of zich dan wel koest houden (want onder vrienden). Zelf heb ik, op een vechtpartij na, alleen maar een hele dag gevuld met vrolijke mensen gezien. Tot op de balkons aan toe. Zoals die twee schitterende meiden in het wit, ergens in de eerste of tweede straat...
ik stond vlak bij die vechtpartij... dat ging er wel heftig aan toe... op een gegeven moment kwamen er allemaal ME'ers aanstormen en toen gooide iemand een flesje tegen een ME'er.. en dat flesje spatte uiteen in zijn nek... allemaal bloed enz
dat er een vechtpartij is op een gratis dance-event, waar dus de raarste mensen die je nooit op een feest tegen zou komen, met 450000 man terwijl er moeilijk veel drank en drugs gebruikt word vind ik egt niet raar ofzo
en het is egt bullshit het aan rotterdam zou liggen en dat daar altijd een slechte sfeer hangt.. ik ga zo vaak naar rotterdam en ik vind dat daar de beste sfeer en feesten zijn... als je dat feest ergens anders geeft komen er ook matpartijen
dat er een vechtpartij is op een gratis dance-event, waar dus de raarste mensen die je nooit op een feest tegen zou komen, met 450000 man terwijl er moeilijk veel drank en drugs gebruikt word vind ik egt niet raar ofzo
en het is egt bullshit het aan rotterdam zou liggen en dat daar altijd een slechte sfeer hangt.. ik ga zo vaak naar rotterdam en ik vind dat daar de beste sfeer en feesten zijn... als je dat feest ergens anders geeft komen er ook matpartijen