Partyflock

Forumonderwerp · 623397

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Lees het hele topic door en laat een berichtje achter als je dat wil.

Ik verveel me namelijk ONTZÈÈÈÈÈÈÈÈTTÙÙÙND.

Ook goed voor al uw problemen en vragen c.q. opmeringen.

-----------------------------------------------------------
Update 8 augustus 2003: Dit is nu een praatgroep geworden. "De KlèpKlûp".
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nah ja dik en kort kan ook best lekker zijn.. :s
Waarschuw beheerder
Zo, heb ff mijn 6 wisselaar stereo toren GEVULD , het bier staat koud, mijn internet marathon kan beginnen

Ik heb eeb pc en een kast waar herrie uit komt dus ook mijn avondje kan beginnen..

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je goed Lady-X-Treme.. Ik ga hier ook niet meer weg tot vanavond laat.. :)
Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn de dames er niet helemaal uit...

Maar ja... iedereen heeft een andere smaak natuurlijk. De 1 vind dit lekker en de andere weer iets anders.. Maar goed ook (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Correctie: Ik ben er niet helemaal uit.. Maar ja doe maar lang en een beetje dik.. :p
Waarschuw beheerder
Lady-X-Treme.. waar zit Planet Hardcore ?

Waarschuw beheerder
In Eindhoven :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ohw ja ik heb ook een pc en een paar hele goeie boxen.. Dus mijn avondje is al begonnen.. :p
Waarschuw beheerder
Correctie: Ik ben er niet helemaal uit.. Maar ja doe maar lang en een beetje dik..

Ik heb je bestelling genoteerd :D Wil je hem meenemen of hier op euh... :x

Waarschuw beheerder
Nah geef mij maar gewoon een stijve lul :P En niet met een hele dikke bos haar erbij :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
(y)

Waarschuw beheerder
JA dat is het beste :) Kaal uber alles !
Waarschuw beheerder
Alleen dat wat boven mijn ogen zit laat ik staan.. en mijn armen en benen scheer ik niet :S

Waarschuw beheerder
hehehehe beter, kijk dat zijn nou mannen :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal mee eens Lady-X-Treme :kwijl:
Waarschuw beheerder
ha... nu moet je die Bartcore nog wegjagen en dan :x

O:)O:)O:)O:)O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo nou eens een vraag aan Stampgast: heb je tattoo's of piercings?

Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk die kale koppies!!! :p

Waarschuw beheerder
NO COMMENT :x

Waarschuw beheerder
donateur
Oei piercings dat is pas :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik heb geen piercings... Ik wil wel een tattoo op mijn rug... weet nog niet wat.. Denk iets tussen mijn schouderbladen in maar het moet iets zijn wat niemand heeft..

Jij ?

Waarschuw beheerder
ik heb een tongpiercing , een navelpiercing en 2 tattoos
Waarschuw beheerder
Ik mag geen piercings met mijn werk..

Waarschuw beheerder
maar daar blijft het ook bij. wil geen plakboek worden ..
Waarschuw beheerder
Tongpiercing bij meisjes is :kwijl:

Wat voor tattoo's Lady-X-Treme ?

Waarschuw beheerder
donateur
Kheb een neuspiercing, navelpiercing en 1tje onder m'n lip..
Waarschuw beheerder
Ik ben altijd bang dat ik er spijt van krijg

Waarschuw beheerder
yes I know, met die piercing kan ik leuke dingetjes doen :bloos:
Ik heb een engeltje met pijl en boog op mijn onderrug en 2 chinese tekentjes op mijn enkel, aan de binnenkant. De ene betekent " smile" en de andere is mijn sterrenbeeld.
Sorry voor mijn engels/nederlands

Waarschuw beheerder
Hmmm , was ik ook heel lang bang voor dat ik er spijt van zou krijgen maar na 2 jaar dat ik het al wilde heb ik m toch maar laten zetten, en heb er geen spijt van :)
Waarschuw beheerder
Wat kan je met die piercing doen dan ?

Waarschuw beheerder
donateur
(y) Beter.. Ik zou nooit geen tattoo nemen.. Piercings wel als ik ze niet mooi vind haal ik hem er weer uit.. Vind tattoo's wel heel erg mooi bij anderen..

Waarschuw beheerder
Mja mijn engeltje is een beetje geschetst zeg maar , echt een kunstwerkje :)
En met die piercing tja das soms gwoon lekker :P
Waarschuw beheerder
Ik ken het idee Moonie... Ik denk wel dat ik er ooit een neem.

Enne LXT, ik vat hem ;)

Waarschuw beheerder
Ik weet nog goed dat ik in de wachthoek van die tattooshop zat te wachten , ze waren mijn engeltje aan het tekenen. En ik was DOOD zenuwachtig, zaten ze me te fokken. Ze lieten het uiteindelijke tekeningetje zien en vroegen wat ik er van vond. Ik zeg nou Moooi!! ( helemaal lam van de zenuwen) . En iedereen begon in eens keihard te lachen. Bleek dat ze die pijl en boog als een stijve lul hadden getekent > en dat had ik dus nog niet gezien :bloos:
Waarschuw beheerder
Die had je echt moeten nemen.... Wel uniek hoor (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Whahah ja leuk is dat die zenuwen.. Had mijn vriendin vandaag.. Ging tongpiercing laten zetten.. Echt ze was er helemaal niet bij.. Gaat ze voorin de auto zitten terwijl er nog 2 in moesten stappen.. Rateld ze van alles door mekaar.. Vergat het geld uit de pin automaat.. En ook nog bij de piercing shop laat ze dat mondwater staan enzo.. Dat soort dingen whahah.. Leuk is dat..
Waarschuw beheerder
Hoe is het verder gegaan Moonie ? Staat het een beetje ?

Waarschuw beheerder
donateur
Bij haar?? Zeker.. Hele dikke tong kreeg ze.. Je had haar een ijsje moeten zien eten.. Kwijl kwijl.. Dat ging dus niet.. En ze moest steeds slikken omdat het leek dat er wat op d'r tong lag.. :) Wel leuk om te zien..
Waarschuw beheerder
Ik begin er niet aan. Dames :respect: Mijn niet gezien

Waarschuw beheerder
hmmm lache :) Piercings heb ik nooit echt eng gevonden, mijn tweede tattoo trouwens ook niet,ik zat daar lekker relaxed :)
Alleen die klem op mijn tong was niet zo prettig.

Waarschuw beheerder
JAaaa die dikke tong dat is wel zo klote!! Ik had ook net mijn verstandskies laten trekken, dus ik zat met een dikke wang en een dikke tong :vaag: En dan ook nog een etentje met de familie :S Nou dat ging dus echt NIET :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nee vind het ook niet eng.. Ben een pieperd van te voren trouwens.. Ik weet allang dat het geen pijn doet maar toch.. Heb bij al m'n piercings niks gevoeld..
Waarschuw beheerder
Ik vind het eigenlijk ook niets voor jongens zo'n ding in je tong.. Bij meiden wel :D

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahah nee dat zal best niet! En de ouders van mijn vriendin vinden het ordinair als ze het laat zetten.. Dus ze wil het hun niet laten zien.. Whahahah dat gaat haar echt niet lukken..

Waarschuw beheerder
donateur
Lekkkkkkkkkkkker bij jongens.. :kwijl:
Waarschuw beheerder
Mij niet gezien...

Waarschuw beheerder
Tja het zoent wel lekker :) Dus laat die jongens maar genieten van meiden met tongpiercings :P