Partyflock

Forumonderwerp · 623387

Waarschuw beheerder
Zijn er nog mensen die tips hebben wat betreft uitgaan in de buurt van Utrecht? Of is het vrij kansloos?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom zelf uit sittard wat ook een vrij kansloze stad is om te stappen
maar utrecht is niet veel beter

als ik nog ergens met plezier heenga is t wel o'connols

normale maten bier ( halve liters ) en leuke mensen , geen gezeik met uitsmijters over dat mn maxies niet goed zijn , zwaar gezeik

ik sluit me verder volledig aan bij fairytale
utreg is leuk om een keer te gaan zuipen
maar om mijn favo muziekstijl te zoeken kan ik het wel vergeten.

Mischien een id , tentje opkopen en er een h-core tent van maken

nog mensen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben van plan om ff de ministry of dance op te kopen en dan te verplaatsen naar utreg :)

Waarschuw beheerder
donateur
hehehe nee jp :p dat bedoel ik niet

ik bedoel meer van zo'n toko hier in utreg zien te runnen.

Ik weet eigenlijk niet hoe dat beleid is in utreg
zou 't daarom nog niet bestaan ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mick O'Connels kom ik ook redelijk vaak (Y) Wel relax daarzo :)

maar opzeker dat ze op studentenavonden moeilijk kunnen gaan doen over Maxies....
Waarschuw beheerder
donateur
utreg is een studenten stad en studenten houden nou eenmaal niet echt van hardcore :(

Maar er zijn ook niet echt goeie lokaties voor goeie hardcore feesten/tenten. Echte grote discotheken zoals de matrixx, tropicana of een xxl zijn er ook niet in utreg.

Ik vind dat utreg nog een redelijk soepel beleid voert als je bv vergelijkt met den haag daar mag zowat nix. Het word tijd dat de dance generatie in de politiek stapt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Utrecht redelijk soepel beleid? Waar heb jij de laatste jaren gezeten :S

Gemeenteraad en B&W zijn een stel bloedbakken bij elkaar... Zeker die Brouwer :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
het word gewoon tijd dat ze in utreg een hardcore toko plaatsen.

weg met de kraagjes de boordjes en tenten als de beurs

( wel lachen die laatste om eens flink keet te schoppen )

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beurs is een geweldige tent... Ga erheen met 5 man en je heerst daar hahaha... Wat een lui lopen daar. geweldig om een avondje jezelf ziek te kunnen lachen :):)

Overigens is wel een toko geweest hoor tot aantal jaren terug... Sammy's. Oudegracht, schuin onder El Torro (coffeeshop)

Waarschuw beheerder
Tja Niels ik heb ook zo'n coole B) ;-) op Ik hoorde dat Lucas behoorlijk kon feesten... hem kan je vinden onder PartyKadaver

Waarschuw beheerder
Utrecht is het mooiste stadje van Nederland :-) :p

Alleen uitgaan is niet heel bijzonder wanneer je cafeetjes niets aan vindt
Waarschuw beheerder
utrecht is echt zwaar waardeloos,
leeuwarden is daarbij veel beter
tenmisnte nog feestjuhs :respect:

Jam is wel leuk vind ik...maar soms wel erg druk en warm, muziek nie echt mijn style..
Bad boyz ( vreselijke tent zeg,
dooooood enge trappen geen gezellige mensen en ja R&B maar das mijn mening

Dansfabriek, van alles en nog wat ja, moet je van houden, paar keer geweest sfeer was wel oke, maar nie bijzonder.

Verder heb ik nog nooit feestjuh meegemaakt in utrecht wanneer is er eens een keer een?

Waarschuw beheerder
Waarom wil je uberhaupt in Utrecht uit als je er zo'n eind vandaan woont?

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
mischien heeft ze dr n*ukertje hier ?

kenne we die piK ?

Waarschuw beheerder
Ik houd niet van cafees en kakkers dus Utreg vinnik niet echt geweldig.

Ben 1 keer in de beurs geweest en dat was meteen de laatste keer; rende na 2 minuten al gillend de Beurs uit.
Wat een WALGELIJKE kleutertent of noem het vleeskeuringsdienst.­:bah:

Vroegah roeleerde Brothers en Dansfabriek,maar dat verleden tijd.
Waarschuw beheerder
Brothers vind ik nou niet echt een tent van hoog niveau! :S
Waarschuw beheerder

Ja maar daar zijn alleen maar boeren!! :S

Binnenkort gaat de vloer weer open hoorde ik, omdat ze samen met tivoli gaan... (laten we het hopen!!)
Waarschuw beheerder
Dus Tivoli gaat weg uit hun eigen lokatie? En wat is je bron?

Zal wel jammer zijn, ik vond de lokatie van Tivoli juist supervet!
Waarschuw beheerder
donateur
utrecht is echt zwaar waardeloos,

Fijn is dat, ik ga net van Leeuwarden naar Utrecht verhuizen :/

Toch, in een échte stad wonen waar je lekker centraal zit,
en in het weekend makkelijk reizen naar grote feesten die niet 6 uur reizen ver zijn gaat me ook wel bevallen lijkt me :jaja:

Maar eh... dus... zal ik toch maar 5 euro inleggen voor die hardcore-tent doordeweeks daar? ;P

Waarschuw beheerder
Als je kakkers haat dan moet je niet naar de beurs gaan, alleen die naam al zegt genoeg....
Waarschuw beheerder
De Beurs :P

haha...dat is echt super juist :P

Nee maar ff serieus.
Denk dat het er niet snel van zal komen dat er in Utrecht een serieuze goede tent zal komen als bijv. de Matrix.
Het publiek in Utrecht is daar te divers voor, en er komt altijd gezeik. Op het moment dat tenten goed bezig zijn, kijk maar naar de oude Seven cq Scala, gaat het mis. Waar of niet waar, maar na de overname door de Get Down, waar het ook weer mis is gegaan, het is steeds hetzelfde probleem dat naar voren komt. lastige groepen allochtone jongeren die steeds maar weer problemen veroorzaken.
Blijkbaar is dit nooit op te lossen, want de afgelopen 8 jaar iig is het steeds hetzelfde....

Maar toch begrijp ik niet hoe dat kan...als ik er geld voor zou hebben...zou ik het best zelf is uit willen proberen met een nieuw concept.
Zoiets als de Matrix nu doet, net iets buiten het centrum (Lageweide??) met diverse thema avonden....zou niet slecht zijn!

:-)
Waarschuw beheerder
Klopt IJs, wat er straks ook hieronder gepost gaat worden je hebt gelijk wat betreft de allochtone probleemgevallen. De reden dat veel tenten sluiten is die reden. Er zijn simpelweg geen portiers meer te vinden die risico's willen lopen voor de deur.

En Tivoli gaat weg ja, er is sprake van dat ze naar de vreeburg gaan. Waar nu muziekcentrum enzo zit.
Waarschuw beheerder
haha was maar zo :)
nee ik woon zelf in zeist, vandaar.. en kom ook nog wel vaak in leeuwarden dus,
ja waar je eenmaal geboren bent kom je niet zo snel weg

vibo? in je profiel staat wat anders...

boeren in leeuwarden, hmzz leeuwarden zelf valt nog wel mee, maar zo heeft elke stad wel weer wat
Waarschuw beheerder
2 Nelis: verwacht idd een aantal reacties op wat ik zei, maar het is en blijft het probleem van Utrecht. Wat misschien een aantal van jullie niet weten is dat op dit moment 1/3 deel van de inwoners van de stad Utrecht allochtoon is. Op zich helemaal niets mis mee, maar het is net als bij voetbal, er is continu een kleine groep die het voor de rest verziekt (en ja, daar zitten ook nederlanders tussen!!).

Lastig probleem, waarvan er maar een aantal horeca zaken in Utrecht zijn die daar geen last van hebben (o.a. in het cafe waar ik werk). Hoor er veel verhalen over, bijna geen enkele eigenaar van de horeca in Utrecht die een oplossing heeft klaar liggen....

Waarschuw beheerder
En dus komen er meer studentententen, want studenten maken net iets minder problemen (ze schreeuwen en zuipen veel, maar ze steken je niet neer). Maar is er niet pas geleden zelfs een portier van de Jam neergeschoten?
Waarschuw beheerder
Ik werk zelf ook in een cafe waar veel studenten komen. Je hebt gelijk, er zijn teveel studenten-tenten. Ik noem er een paar:

de Beurs
The Jam
Kopen Koster
Hofman
Het Pakhuis
Heerenplein
Rex
de kneus
de Zotte
Het Lieverdje
De Bacchant
Bartje
enz. enz. enz.

Komt ook omdat er in Utrecht ongeveer 60000 studenten zijn, dus de markt is er ook wel voor!

Daarbij zijn de Utrechtse studenten niet zoals die bijv. in A'dam, waar er velen zijn die wel meer open zouden staan voor goede discotheken.
In Utrecht is het meer van:

Hey keeerrrrrelll zullen we even gaan borrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrrrrrrrrrrrelen?

Barrrrrrrrrrrman mag ik van jou twee Emmmmerrrrrrrrrrs en twee RRRRRRRRRRRRRRoooooo­oooooooseeeeeeeeeeee­e!!

:-P
Waarschuw beheerder
yep ik ken het..:-)

ik begeef me op Do ook altijd tussen de studentjes! ff lekker de bal uithangen! Maar ondertussen wel her en der mijn neus poederen.

"Heeeey Costa! Biertjes Kopen in de Bacchant? en daarna ff afNobelen?"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmmm...maar eerlijk is eerlijk..NOBELTJES zijn wel lekker!! (das een van de goede dingen van de Kneus!)

:respect: voor Nobeltjes
Waarschuw beheerder
Nobelstraat is supergoed.
Waarschuw beheerder
Supergoed???

Niet overdrijven he Nelis :P
Waarschuw beheerder
donateur
vibo? in je profiel staat wat anders...

Het is ook wat anders, vakantiebaantje,
moet je toch aanpassen als je dan toch nog vrijkaartjes wilt winnen ;)

Wat zijn Nobeltjes uit de Kneus??? :D

Waarschuw beheerder
donateur
:kots: kaktaal :kots:
Waarschuw beheerder
Nobeltjes uit de kneus zijn kleine shot glaasjes met het drankje NOBEL dat uit Ameland wordt geimporteerd. Vanwege de naam van de straat waar de kneus zit, Nobelstraat wel grappig :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Zolang er maar geen alcohol in zit ;P
Waarschuw beheerder
:P
2 VIBO
Waarschuw beheerder
donateur
Binee 10 jaar staat er een rielxte discotheek in utrecht :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ooooo... 10 jaar maar,
dan wacht ik nog wel ff met daar te gaan studeren (y):)

Waarschuw beheerder
nou in utreg kun je echt wel leuk stappen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in utreg ken je leuk uitgaan als je van kut muziek houd wat een pleuris uitgaansgelegenhede hebbe ze zeg vroeger was het leuk toen hadde ze sammys kon je nog lekker hakkuh in de stad
nu heb je alleen van die schijttente zoals bad boys cafe en city hall flikker op man maak is een echte discotheek zoals sammys was met keiharde hardcore en zoals bij de dans dan hoor je een vette bass is het ome henk ofzo
of john travolta met grace nou ik ga nie eens meer kijke houd het wel bij hakkuh feeste loop teminste normaal volk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Anders gewoon effe een biertje pakken bij "T Tijgertje"

Al is de sfeer er niet altijd zo al te best, je hebt er in iedergeval geen "Studenten-ballen volk"

Waarschuw beheerder
Utrecht zuigt, er is weinig te beleven, behalve dan als je een echt student bent en van al die kakkers houdt. Jawel, ik ben ook student, maar ja, niet zo'n typische die naar de Beurs gaat.

Vroeger toen we nog de Shiva en de Scala hadden was het leuk! Gewoon lekker los gaan en geen irritante kakballen om je heen.
Waarschuw beheerder
Hi,

Even voor alle records;
- Die grote kale van de df is een Irakees
- Misschien een paar jaar geleden dat we echt een drugsfabriek waren maar de laatste tijd allang niet meer hoor! Tuurlijk je hebt altijd de verkeerde portiers er tussen lopen maar dat heb je overal als je goed kijkt.
- Hou zelf het meest van hardcore, maar na vieren en op afterparty's werd ook best hard gedraaid hoor, zeker geen Ome Jan die effe kwam kijken.

Ja je merkt het misschien al, hier een lid van het personeel aan het woord! Fabriekje ligt nog erg aan mn hart! We gaan trouwens open onder de nieuwe naam "Inhof"en dat wordt hoogst waarschijnlijk 6 sept.

Ik denk ook dat je het zelf zo gezellig kan maken als je wilt. Ik ga het liefst naar hardcorefeesten en/of discotheken en ben nu ook elke week in de Steeg te vinden. Vind het supergezellig, altijd sfeer, erg veel lol!
He Utrecht-Noord geen betere foto van jezelf??!!

Maarja zo heeft iedereen wel wat te klagen over zn eigen stad...

Waarschuw beheerder
Denk dat het toch te maken heeft met de mensen die in bepaalde tenten komen. Helaas zijn dat in Utrecht van die foute studenten. Op een gegeven moment gaan alle kroegen de muziek aan hun aanpassen en kan je dus nergens meer leuk uit. Voor een kroegbaas geldt: omzet!

Waarschuw beheerder
Ik was afgelopen zaterdag in de bad boyz en ik moet zeggen dat ze eindelijk een goede verbouwing hebben gedaan. Het was leuk . En maar 30 euro uitgegeven :D voor een enorme hoeveelheid drank. Drank is natuurlijk niet belangrijk ;-)

Waarschuw beheerder
Wij gingen elke week zo'n beetje naar de dansfabriek. Echter toen de euro kwam werden zij als een van de eerste snel duur. Kort daarna gingen we nooit meer naar de dansfabriek.
Waarschuw beheerder
donateur
maar de drank blijft leuk bij bad boyzzzzzzzzzzzzzz

Waarschuw beheerder
Niet alleen studenten willen een goedkoop biertje en dat hebben ze bij bad boyz goed begrepen
Waarschuw beheerder
donateur
ben gister ook in badboyz geweest. best wel leuke tent voor als je nix te doen hebt op n vrijdag :) lekker goedkoop zuipen, en wanneer je kort bent...is de muziek top40 geworden, maar dat boeit dan toch niet meer :p
laatste aanpassing