Partyflock

Forumonderwerp · 623284
Waarschuw beheerder
wij waren er toen ook .. alleen 4 dagen langer :D

maaruh jammer dat dj jean ziek was he! mhzz we hadde wel ff zin in een "hollands" avondje
Waarschuw beheerder
He crizz soest...weet bijna zeker dat we jullie zijn tegengekomen i ntenerife...een van jullie is zo'n lange die op vd sar lijkt, en zo'n kleine donkere jongen zat in t leger.....na de eurodisco raakten we met zn allen aan de praat.....en eh wij waren die 3 gasten die onder meer gingen opdrukken in de euro.....dat weeet je vast nog wel...ik vond tenerife overigens wel best leuk, ondanks dat het natuurlijk ook zn negatieve punten heeft....
Waarschuw beheerder
Becks... heb 's effe zitten denken, we waren met een hele grote groep en er zaten ook wel wat langen bij, maar een militair, nee.

Moet wel bekennen dat er wat gaten zitten in mijn herinneringen :bier: Plak even een foto in je profiel. Brengt misschien mijn geheugen weer terug.
Waarschuw beheerder
He Chriss, kan me niet voorstellen dat er nog een andere groep uit Soest was.....dus wij zijn jouw tegengekomen....f denken shit weet niet hoe die gast ook alweer heette, maar hij had een blonde vriendin(op tenerife opgedoken) en vorig jaar had ie comm. economie in utreg gedaan, daar herkenden wij hem van.....tja weet t anders ook niet...
Waarschuw beheerder
Welke periode zaten jullie er dan? De enige die in Utreg gestudeerd heeft heette Ian, maar die heeft geen CE gedaan en zijn (overigens wel blonde) vriendin had-ie niet op Tenerife opgedoken.