Partyflock
 
Forumonderwerp · 622778
 
Door een fout van mij, upc & de rabobank ben ik nu afgesloten (chello) alles is inmiddels opgelost maar hoelang duurt het ongeveer voordat je weer aangesloten wordt? zijn hier vast wel mensen die voor upc werken :)

:flower:
UPC kakkerlakken
 
idd :( wil voor woensdag i'net :) moet wel lukken toch??
Sterkte en ik leef met je mee(K)(K):HUG:
 
toen wij zoiets hadden konden we dezelfde dag weer erop, maarja dan hebben we ook cistron :D
Ik weet niet maar UPC zijn stelletje lamers, als ik alle verhalen zo hoor op GOT. Als je een beetje pech hebt heb je weken geen i-net misschien wel maanden.

Maar mayby binnen een paar dagen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren
 
ze zeggen nu 5 - 7 werkdagen :) als ik dan niet aangesloten ben stap ik over op mxstream ofzo :)
Ga naar demon... 512/256 geen aansluitkosten, gratis ethernetmodem(router­/bridge)
 
Chello blijft sneller dan de meeste ADSL-aanbieders.

Ik ben er ook afgekickt :@
Moet nu wel ADSL gebruiken :'(
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Chello owned, alleen de administratie is soms wat iets slordig aan hun kant :)

Per 31 juli zou mijn abbonementsvorm stopgezet worden, krijg ik gister nog lekker een factuurtje voor augustus :( Gelukkig incasseren ze hem niet :P
Zolang je administratief geen probs hebt, roeleerd chello. Ik heb al 3 jaar geen problemen, en de snelheid is ook lekker tegenwoordig, ze worden alleen steeds duurder.
 
duurder ja :S boeiend :) heb nooit probs gehad met upc (tot deze week) maar ik heb nu een 56k modempje :D maar elke keer als we gebeld worden wordt ik van internet gegooid :vaag: als je belt gaat hij gewoon over (geen ingesprek toon) :( iemand daar misschien een oplossing voor?
Heb je toevallig 2e gesprek bij kpn?
 
Zou goed kunnen :S

Welk kabeltje moet ik doorknippen? ;)

Of moet ik wat omgooien in de telefooncentrale?
Als je wisselgesprek hebt bij KPN, kun je dat aangeven in het keuzeopties scherm.

Dan schakel je "Wisselgesprek uitschakelen door..." uit door een vinkje te zetten, en dan #43* in te vullen. Dan moet je er geen last meer van hebben.
laatste aanpassing
heraansluiting???? Duurde bij mij 4 maanden. Maarja ondertussen was ik al weer verhuisd en mochten ze mooi oprotten met hun internet. leiers zijn het!!!!
 
Meer aan de bel hangen freaky
hehe moest jij eens weten hoelang ik gebeld heb. Zelfs bij mn rechtsbijstandsverze­kering begonnen ze al te lachen toen het om chello ging.... 1 van de zovelen die gezeik ermee hadden
ik heb een tijdje gezeik gehad, 6 maanden niet betaald omdat ik niet in mijn email kon, nooit meer wat van gehoord :), verder roeleerd chello gewoon 220 kb/s downloaden met een std abbo
 
Probeer eerst maar door de wachtrij te komen bij die honden!! (6)

UPC = :bah:
 
het is snel maar daar heb je ook alles mee gezegd.

met de service zuigt upc het hardst van nederland... kutbedrijf..zeker de wachtrij ja..
klote callcenter.
 
Christ je kunt natuurlijk ook gewoon zorgen dat je op tijd betaalt, het heraansluiten kost geen tijd alleen het incasseren daar gaat soms nog al wat tijd overheen. Als je betalingsachterstand­en fouten noemt in de administratie dan hebben ze idd fouten in de administratie. Zoals Morky al aangeeft door fouten van hem en zijn bank m.a.w. hij heeft gewoon niet betaalt, en van 1 keer niet betalen word je niet geblokkeerd daar gaan dus meerdere gemiste betalingen overheen.
zal wellang duren morky, *****
 
:( woensdag pas.. en dan ben ik pleitte
pfff upc (N) ligt er gemiddeld 5 keer per dag voor een half uur uit :@

nou succes er mee
laatste aanpassing
chello is de snelste internetprovider ONDER de 50 euro, zo was t voor de prijsverhoging altans... je kan ernie omheen... tis gewoon zow... probeer jij maar een goedkopere provider te vinde die sneller is... en iedereen klaagt dat chello er zowvaak afliggt... ben ik speciaal ofzow??? keb chello nu 2 jaar... en in die 2 jaar is chello 1x eraf geweest... een half uurtje... keb geen klagen... alleen de rekeningen wille ze nog wellis verdubbele maar dan vul ik gewoon het juiste bedrag in... en dan ist opgelost
 
Mjah kijk tuurlijk worden er fouten gemaakt, dat gebeurt overal. Maar die kunnen heel snel opgelost worden. Ik krijg ook altijd wel 1 aan de lijn die een router wil instellen of een printer, daar zijn we helemaal niet voor. Of het office pakket wil niet installeren dan bellen ze gewoon ons daarom heb je van die wachtrijen. Mensen zitten vaak aan hun instellingen en dan moet je de hele shit weer doorlopen dat soort dingen kosten tijd maar daar ben je een helpdesk voor. als morky mij aan de lijn zou krijgen en je bent onterrecht afgesloten heb je die zelfde avond nog internet, maar niet als ik laatste jaar steeds bedragen zie van 600 euro en dat soort ongein. Daarom gooien ze er tegenwoordig zo snel een stop op mensen betalen gewoon niet meer.
laatste aanpassing
 
Op de dag dat ik ging werd ik weer aangesloten.. heb ook nog netjes een brief gekregen van upc :)

maakt het toch weer een beetje goed :)
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Ik heb een goei jaar op de helpdesk gewerkt bij UPC. En inderdaad de administratie en communicatie tussen de afdelingen was toen zeer slecht, waardoor het vrij lang duurde voordat mensen weer een werkende aansluiting hadden. Maar persoonlijk heb ik verder nooit problemen gehad. Direct werkend aangesloten en een snelle stabiele verbinding. Maar het schijnt in Gelderland, Friesland en Flevoland niet zo super te zijn...
 
in friesland is en flevoland is dat juist wel super noordholland is klote omdat daar niet op afstand te schakelen is.
ja toen ik daar werkte waren die gebieden juist bagger. Noord en zuid holland hadden een andere helpdesk. Dus daar weet ik het niet van.
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
wij zitten in oud tebecai gebied maar is echt ruk hier gewoon
valt te vaak weg is vet traag
binnen nu en 3 weken hebben we planet(adsl)
stukken beter
hehe.. nou nog steeds? dat is echt altijd een rampengebied geweest vanaf moment nr 1 dat Tjello dat netwerk kocht.
 
planet(adsl)stukken beter


don't make me start....:D