Partyflock

Forumonderwerp · 622751

Dus dit is Knightvision! Nog een lekker ding ook B)
Artiest Deztro
Qua stijl lijkt het Knightvision-werk i.i.g. wel heel veel op iets wat Ruffneck zou doen.

Ik heb eerder het gevoel dat het een vrouw is en die misschien wel wordt bijgestaan door Ruffneck ... Dus dat Knightvision uit 2 personen bestaat, maar dat er alleen af en toe wordt gepraat over de vrouw ....

Maar ja: wie zal het zeggen 8)

Maar ja: wie zal het zeggen

Nexes :D

Artiest T-junction
Hehehe ,ik vindt ook dat geheim moet blijven.
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
veel plezier met de zoektocht mannen...... :D
Artiest {SHOWLIST artist 1193, 45230, 47552, 7453}
ok ok....ik ben Knightvision. tadaaah! :P geintje!
laatste aanpassing

Nee, jij bent HANS VAN DER TOCHT....Osiris
nexes weet het ook niet

alleen knightvision en patrick weten het

wat Deztr0 zegt denk ik ook
denk gewoon dat het wat ideetjes zijn die samen worden uitgewerkt

To shadow: ik denk dat de rest van Enzyme het ook wel zullen weten ;) .
Ik denk overigens dat het idd Andrea is (met af en toe wat hulp van d'r vriendje Patrick).
Maar daar heb ik in de laatste jaren nog steeds geen bewijs van gevonden.

En, ik hoef het eigenlijk niet te weten. Het past allemaal wel bij de gehele Enzyme sfeer.
laatste aanpassing

Denk je nou echt dat ze dat gaan vertellen.
Dan is de grap er toch af !
Ik vind het zo wel leuk, iedereen blijft maar gissen ;)

Knightvision is een VROUW......
En Amnesia is een Decepticon 8)

Anyway: het maakt toch geen reet uit wie er achter zit. Iedereen heeft speculaties en iedereen weet het beter. Knightvision maakt goeie muziek en that's all there is to it.

:respect: knightvision :respect:

Yep en daar gaat het om.
ej John, ik weet het ook he ;P

"the search for the holy grale"

*schudt zn hoofd lachend heen en weer*
Artiest Nexes
dat zeg ik weer een niet eindigend iets....

want niemand weet wie het is/zijn (punt)
hmm hmm ;P

:vaag:
Om even het raadsel de wereld uit te helpen..

Knightvision = Ruffneck
Weapon X = Telkens iemand anders van Enzyme of een combi van Enzymers...

En ik weet zeker dat dit zo is

Knightvision weet niemand 100% zeker wie het is, maar Ik denk ook dat het gewoon meneer van Kerkhoven himself is.
Weapon X is ook een anonieme producer. Jij bedoelt ENZYME X, dat zijn inderdaad gewoon de enzyme producers (in hun eentje of samen met andere enzymers)

Dan weet ik dat ook weer.

Alleen dat van Knightvision weet ik zeker. (Sommige mensen praten zichzelf wel eens voorbij snap je ?)

Wat maakt het nou uit,diegene wie het is, maakt gewoon wrede muziek laat het zo,ik wil geeneens weten wie het is zolang die platen maar op de draaitafel terecht komen.

Knightvision als je wel eens over deze forums surft,let er maar nie op, maar alsje blieft blijf gewoon goeie muziek maken,want je blijft hard en darkcore op een hoog nivo houden.
laatste aanpassing

Werkzaam bij Partyflock
God als je dit leest,als ik op de zwarte lijst sta maak dan alvast een lekker bedje voor me klaar met een blond wijf derin :P

Uhhhhhhhhhh Rook er nog een zou ik zeggen Hehe

haha nee ben zwaar nuchter,maar las je post over dat Knightvsion jou tekst misschien zou lezen,maar dat leek me onlogisch net alsof god hier een kijkje zou nemen.

Maar ja who knows :)

Ja maar ze maken toch goeie muziek dat vind ik belangrijker dan om te weten wie het maakt en ik denk niet dat ze hier rondkijken ,ik snap zelf geen eens waarom ik hier rondkijk Hummmmmmmmmmmmmmmmmm­!!!!!!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279}
idd tis een vaag gedoe, maar dat was met de ruffneck periode ook ;-)
laatste aanpassing
patrick zal zijn leuter wel tussen zijn benen klemmen, een BHtje aantrekken, en dan gaan produceren, want dan izzie Knightvision ;)