Qua stijl lijkt het Knightvision-werk i.i.g. wel heel veel op iets wat Ruffneck zou doen.
Ik heb eerder het gevoel dat het een vrouw is en die misschien wel wordt bijgestaan door Ruffneck ... Dus dat Knightvision uit 2 personen bestaat, maar dat er alleen af en toe wordt gepraat over de vrouw ....
Maar ja: wie zal het zeggen
Ik heb eerder het gevoel dat het een vrouw is en die misschien wel wordt bijgestaan door Ruffneck ... Dus dat Knightvision uit 2 personen bestaat, maar dat er alleen af en toe wordt gepraat over de vrouw ....
Maar ja: wie zal het zeggen
To shadow: ik denk dat de rest van Enzyme het ook wel zullen weten
.
Ik denk overigens dat het idd Andrea is (met af en toe wat hulp van d'r vriendje Patrick).
Maar daar heb ik in de laatste jaren nog steeds geen bewijs van gevonden.
En, ik hoef het eigenlijk niet te weten. Het past allemaal wel bij de gehele Enzyme sfeer.
Ik denk overigens dat het idd Andrea is (met af en toe wat hulp van d'r vriendje Patrick).
Maar daar heb ik in de laatste jaren nog steeds geen bewijs van gevonden.
En, ik hoef het eigenlijk niet te weten. Het past allemaal wel bij de gehele Enzyme sfeer.
laatste aanpassing
dat zeg ik weer een niet eindigend iets....
want niemand weet wie het is/zijn (punt)
want niemand weet wie het is/zijn (punt)
Om even het raadsel de wereld uit te helpen..
Knightvision = Ruffneck
Weapon X = Telkens iemand anders van Enzyme of een combi van Enzymers...
En ik weet zeker dat dit zo is
Knightvision = Ruffneck
Weapon X = Telkens iemand anders van Enzyme of een combi van Enzymers...
En ik weet zeker dat dit zo is
Knightvision weet niemand 100% zeker wie het is, maar Ik denk ook dat het gewoon meneer van Kerkhoven himself is.
Weapon X is ook een anonieme producer. Jij bedoelt ENZYME X, dat zijn inderdaad gewoon de enzyme producers (in hun eentje of samen met andere enzymers)
Wat maakt het nou uit,diegene wie het is, maakt gewoon wrede muziek laat het zo,ik wil geeneens weten wie het is zolang die platen maar op de draaitafel terecht komen.
Knightvision als je wel eens over deze forums surft,let er maar nie op, maar alsje blieft blijf gewoon goeie muziek maken,want je blijft hard en darkcore op een hoog nivo houden.
Knightvision als je wel eens over deze forums surft,let er maar nie op, maar alsje blieft blijf gewoon goeie muziek maken,want je blijft hard en darkcore op een hoog nivo houden.
laatste aanpassing

![Maurice [SoE]](/images/user/2637_375206.jpg)

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)