Partyflock

Forumonderwerp · 622479
48 volgers · 1006852x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D
Waarschuw beheerder
Nog meer tips:

Cloudchaser - Aerodynamic (Alphazone Remix)

Weer zo'n lekkere remix van Alphazone....
Waarschuw beheerder
En om te relaxen is deze ideaal:

Estuera VS Re-Locate - Palma Solane (Original Mix)

Geweldig lekker chill plaatje!
Waarschuw beheerder
OK, nog eentje?

One More Angel - Breathe (Megara VS DJ Lee remix, Bobina remix, Fire & Ice remix)....

Maakt niet uit welke remix je beluistert, zijn alleen top!...
Waarschuw beheerder
En voor de mensen die denken, waar heb ik dit eerder gehoord:

Simplex Dsn - Skywalker (XLR Project Remix)

Mischien in een oude plaat van Marc Dawn - Expander (Shokk remix)?... Lijkt er wel een beetje op....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Handig op zaterdag 16 juli 2005 om 02:11:
Mindhunters - Eat This (Original Mix)

waar kan ik die luisteren?
Waarschuw beheerder
donateur
Even nog iets anders U2 is ook focking geweldig :respect: gisteren op het concert gewerkt :O

Waarschuw beheerder
En wat heeft dat met Trance vandoen Sebastiaan? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat er ook bootlegs zijn die met U2 nummers zijn gemaakt net with or without gedownload en new years day allemaal bootlegs 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op donderdag 14 juli 2005 om 00:20:
vin trance helemaal nix...
tis nie hard genoeg

Die nickname van jou:no:.....je bent ook veel te jong om trance te waarderen...

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn favos zijn toch wel club en trance.

Meestal ben ik te vinden op hardstyle en hardcore feesten omdat mijn vrienden dat als favo style hebben, zonde !!!
Waarschuw beheerder
third act--> zelfde verhaal... alleen hardcore feessies vind je mij niet en club luister ik ook niet :) maar het is zker zonde, kan nooit mensen vinden voor bv. een armin feessie ofzo.. alleen naar trance energy wil er nog wel es een groeppie gaan

klootzakken :)
Waarschuw beheerder
je bent ook veel te jong om trance te waarderen...

sinds wanneer is smaak leeftijds gebonden ? :p

Waarschuw beheerder
donateur
o-townah ik ga met 1 maat altijd naar elke Sensation ook vanavond dus alweer Armin Van Buuren.

Sommige muziek moet je leren luisteren, het zelfde als dat je bier moet leren drinken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramoz op zaterdag 16 juli 2005 om 00:48:
als het niet je stijl is hoef je het gelijk nog geen feesttrance te noemen

de man heeft vele vette klappertjes gemaakt vind ik .. lekkere tribal tech trance sounds toch ?

Is inderdaad mijn stijl niet, maar dan nog! Je zegt het zelf al...vele vette klappertjes(=feesttrance) De style van Armin, Perry, M.I.K.E. vind ik niet echt onder de categorie klappers vallen.
Waarschuw beheerder
Is inderdaad mijn stijl niet, maar dan nog! Je zegt het zelf al...vele vette klappertjes(=feesttrance) De style van Armin, Perry, M.I.K.E. vind ik niet echt onder de categorie klappers vallen.

pleasure island, fancy fair, in silence , tribal shock ..werden ook door armin plat gedraaid :D

maargoed wat jij feesttrance vind. als iemand succes heeft met zijn producties, vind ik het een beetje lam om het direct feesttrance te noemen.

armin maakt dan ook feesttrance ? :o .. zijn platen bereiken zelfs top40

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramoz op zaterdag 16 juli 2005 om 16:44:
.. zijn platen bereiken zelfs top40

En dat zijn ook precies de platen die ik minder vind ... Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt blij dat er inmiddels platen als Shivers de top 40 bereiken, die zijn immers 1000 x mooier dan die skihut shit van Special D & consorten, maar toch ... het zijn niet de creme de la creme platen, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het zijn niet de creme de la creme platen, als je begrijpt wat ik bedoel

ben ik helemaal mee eens. platen van jonas steur of fred baker zul je niet snel in de top40 zien :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 17:16:
En dat zijn ook precies de platen die ik minder vind ... Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt blij dat er inmiddels platen als Shivers de top 40 bereiken, die zijn immers 1000 x mooier dan die skihut shit van Special D & consorten, maar toch ... het zijn niet de creme de la creme platen, als je begrijpt wat ik bedoel

Wat je zegt! Ik hou gewoon niet van de "klappers" in een set, de nummers die er niet uitspringen, vind ik juist het mooist! Precies wat ik eerder in dit topic al aangaf over armin@sensation...de Nirvana-track en in iets mindere mate ook Pleasure Island hoor ik gewoon liever niet in een set van Armin!
Waarschuw beheerder
al draait ie orkidea vs. super8 - embrace is ie al mijn vriend van de avond

heb em ontdekt toen ik aardig :xtc: was, dus dan blijven ze ff iets bter hangen he, maar hij blijft nou ook vet :)
Waarschuw beheerder
over een paar uurtjes naar free festival, niet echt de namen waarvoor ik speciaal naar een party zou gaan maar we hore het wel morge':)
Waarschuw beheerder
maar AREA51: je hebt gelijk ik zou die nummertjes liever ook niet horen
Waarschuw beheerder
o-townah: je bedoelt zker niet dat ie bter blijft HANGEN, maar dat ie bter KLINKT

eeh.. ja idd (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KarlBeer op zondag 17 juli 2005 om 02:39:
over een paar uurtjes naar free festival, niet echt de namen waarvoor ik speciaal naar een party zou gaan maar we hore het wel morge'

Komen zeker wel goeie gasten hoor:yes:
Beetje hardere trance:
Jochen Miller
Bas & Ram:P
Waarschuw beheerder
donateur
Godver gisteren telaat voor oscur :O hoorde dat hij wel erg goed bezig was en dat heb ik gemist :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ï was @ Coldplay Concert in my town last day :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 17 juli 2005 om 11:47:
hoorde dat hij wel erg goed bezig was en dat heb ik gemist

Ik heb m ook gemist, door dat wisselen van die 2 tenten electro/progressive :S
Waarschuw beheerder
marcos: ja jochen miller was idd wel relax bezig, maar bij francois heb ik me ook zker goed vermaakt
en we zijn precies aan het einde van g-spott weggegaan dus van bas&ram heb ik nix gehoord

maar geef mij toch maar een armin ofzo

Waarschuw beheerder
Free festival was wel lekker hoor:yes:

Hele tijd in de S.O.S. (sound of sunday:woep: )gestaan/gedanst.
Beetje progressive/techno,klonk supergoed hoor:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat vindt ik dan wel weer beter We zullen wel zien, kan in ieder geval niet wachten op DV...hele zaterdag Armadastage...Perry O'neil en Markus Schulz draaien back to back

Voor mij wordt het de zesde voornamelijk HQ, Sasha, Infected Mushroom en dan misschien nog wat Armada....(er gaat een enorme Armin/ASOT-fan mee dus.....)
:)

Waarschuw beheerder
Check de set van Steve Bicknell dan eens op Awakenings (3voor12.nl), is dan geen tech trance maar techno..Maar dat versta ik dan meer onder tribal-achtig( naar mijn idee dan hoor ;) ). Dat vind ik dan wel weer een hele goeie set.

Alleen gaat dit topic over trance en niet over techno. ;)
Randy Katana is momenteel HET voorbeeld van tribal techtrance. :)

Misschien heb je hem zelfs wel gehoord, aangezien ik nu zie dat je ook op Awake bent geweest..

Ben niet zo gigantisch thuis in techno-DJ's, dus zou best kunnen. :)

Randy Katana past dus duidelijk NIET op dit feestje met zijn goedkope feesttrance :no: :no: :no:

Kennelijk denkt Armin daar anders over, anders was hij niet ongeveer de grootste promoter van Randy Katana. :)

Goedkoop vind ik het al helemaal niet. Tiësto, die is goedkoop, om over zijn sound al helemaal niet te spreken, 538-shit...

Wat je zegt! Ik hou gewoon niet van de "klappers" in een set, de nummers die er niet uitspringen, vind ik juist het mooist! Precies wat ik eerder in dit topic al aangaf over armin@sensation...de Nirvana-track en in iets mindere mate ook Pleasure Island hoor ik gewoon liever niet in een set van Armin!

Dat begrijp ik best, zelfde heb ik met oldstyle, maar soms kun je er gewoon niet onderuit in verband met je publiek. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 19:38:
Alle tranceliefhebbers hier moeten film gaan kijken:

One Perfect Day

Gisteravond gekeken, dramatische, maar geweldige film over trancemuziek, de trancescene en hoe breed die scene is.

Echt geweldig hoe herkenbaar die film is qua gevoel bij trance.

Ik heb m net gekeken.... pfieuw...zie je me zitten op de bank? Tegelijk met tranen op m'n wangen én een hele brede glimlach?
Sja, ik jank snel en lach/geniet graag :D

Hele mooie, goede, fijne film!!! (y)

Nu lekker James Holden in de speler, mmm
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 19:46:
Tiësto, die is goedkoop, om over zijn sound al helemaal niet te spreken, 538-shit...

oef!
Je zegt nogal wat!
Oke, als je het over zijn "538 hits" hebt, de top 40 platen, die worden zo vaak op radio/tv gedraaid, daar kots je na een aantal keer horen van, maar zijn sets zijn toch aardig gevarieerd en fijn om aan te horen én op te dansen (inclusief genieten en lachen)
Waarschuw beheerder
Ook na 100en keren draaien kots ik niet van de sound van Tiesto, zo'n Flight 643 blijft een alltime classic, evenals Suburban Train.... en wat te denken van zijn Magikal remixes?... Echt niet goedkoop... als hij nooit in de top 40 terecht was gekomen en niet zo bekend was geworden werd hij nu nog steeds door iedereen aanbeden als zijnde een fantastische underground dj, maar nu hij bekend is vinden sommige mensen hem ineens commercieel en goedkoop... Onzin!.... Hij doet nog steeds hetzelfde als enkele jaren geleden dus als hij toen top was is hij nu nog steeds top en als hij nu goedkoop is dan was hij toen ook al goedkoop....
Waarschuw beheerder
[img width=594 height=420 cacheid=00097159001aeb8e51e0d4ee1a00dd4821]http://dprod.free.fr/pitcFly2.JPG[/img]

[img width=350 height=236]http://www.join4music.com/modules/agenda/images/events/event_3899_path_flyer.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2003 om 11:32:
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek

ik niet :P maar ja ik heb er ook geen hekel aan, alleen aan die commerciele bagger zoals special d.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knaller :bier: op dinsdag 19 juli 2005 om 16:03:
ik niet maar ja ik heb er ook geen hekel aan, alleen aan die commerciele bagger zoals special d.

(y)
Waarschuw beheerder
draait armin nou 6 uur lang op dance valley??
Waarschuw beheerder
ja staat op de website :)

op armada stage op zondag

Waarschuw beheerder
Ik heb m net gekeken.... pfieuw...zie je me zitten op de bank? Tegelijk met tranen op m'n wangen én een hele brede glimlach?
Sja, ik jank snel en lach/geniet graag :D

Hele mooie, goede, fijne film!!! (y)

Nu lekker James Holden in de speler, mmm

Ok dan. :)

oef!
Je zegt nogal wat!
Oke, als je het over zijn "538 hits" hebt, de top 40 platen, die worden zo vaak op radio/tv gedraaid, daar kots je na een aantal keer horen van, maar zijn sets zijn toch aardig gevarieerd en fijn om aan te horen én op te dansen (inclusief genieten en lachen)

Tsja, ik ben er geen fan van. Hou niet van die simpele prefab trance die hij nu maakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 20:11:
Tsja, ik ben er geen fan van. Hou niet van die simpele prefab trance die hij nu maakt.

Buiten Flight 643 en Suburban train en Nyana vind ik zijn eigen producties onder de naam Tiesto ook niet bijzonder, zijn sets kan ik best waarderen hoor! Een Just Be of Love comes again ben ik ook niet direct fan van, of ze nou wel of niet in de top40 staan!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gewoon Handig op dinsdag 19 juli 2005 om 02:08:
zo'n Flight 643 blijft een alltime classic

Ik vind dat echt niks... ik zal wel een uitzondering zijn, of een niet-kenner...maar is mijn gevoel :/
Waarschuw beheerder
Ieder zijn eigen smaak he?...... Flight 643 is gewoon lekker herkenbaar, redelijk toegankelijk maar ook weer niet cheezy en een geweldige sfeermaker.... Draai over 5 jaar iets willekeurigs van een Perry O'neil of een Markus Schulz en daarna een Flight 643... dan weet ik wel waar het publiek het meest van uit zijn dak gaat.........
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gewoon Handig op woensdag 20 juli 2005 om 00:45:
Draai over 5 jaar iets willekeurigs van een Perry O'neil of een Markus Schulz en daarna een Flight 643... dan weet ik wel waar het publiek het meest van uit zijn dak gaat.........

Ja, dat is nogal duidelijk!

Oké, je hebt een punt :S

Ik hoor toch liever wat onbekenders...
Waarschuw beheerder
Dan is Tiesto met A Tear In The Open een aanrader.... Nog niet overplayed in zijn sets en een van de briljantste songs van de laatste jaren, productietechnisch gezien.... de manier waarop die synth aanzwengelt als een soort van tsunamigolf, dat heb ik nog nooit in een andere plaat gehoord... daarmee is Tiesto (of zijn productieteam) gewoon briljant...

Waarschuw beheerder
human evolution - glide slope , heerlijk nummertje :)

Waarschuw beheerder
trance blijft lekker :D maar hardstyle vind ik ook (Y)

Waarschuw beheerder
Buiten Flight 643 en Suburban train en Nyana vind ik zijn eigen producties onder de naam Tiesto ook niet bijzonder, zijn sets kan ik best waarderen hoor! Een Just Be of Love comes again ben ik ook niet direct fan van, of ze nou wel of niet in de top40 staan!

Just Be was leuk, totdat hij weer gelijk de radio opgesmeten werd. Alle glans die het nummer had is er totaal vanaf gedraaid.

Ieder zijn eigen smaak he?...... Flight 643 is gewoon lekker herkenbaar, redelijk toegankelijk maar ook weer niet cheezy en een geweldige sfeermaker.... Draai over 5 jaar iets willekeurigs van een Perry O'neil of een Markus Schulz en daarna een Flight 643... dan weet ik wel waar het publiek het meest van uit zijn dak gaat.........

Dat ligt eraan of je Flight 643 op de TMF Awards draait of op een echt trancefeest. De echte liefhebbers lopen gelijk weg als dat soort 538-spul gedraaid wordt.

human evolution - glide slope , heerlijk nummertje :)

Inderdaad ja, heb hem hier gelukkig ook op vinyl liggen. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
www.discogs.com/user/ramoz :P

ben net bezig wat plaatjes te verzamelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 15:14:
Just Be was leuk, totdat hij weer gelijk de radio opgesmeten werd. Alle glans die het nummer had is er totaal vanaf gedraaid.

Helemaal mee eens. Voor de eerste keer gehoord op ML '04 en ik was direct verkocht (Antillas rmx dus). Direct de plaat aangeschaft maar nu ik em beu ben door de radio edit, speel ik de plaat nog amper en zit ie maar wat stof te vangen in mijn bak :s

Waarschuw beheerder
Precies en dat is ook gebeurd met Flight 643. Best origineel voor die tijd, maar grijsgedraaid en nu wil ik hem dus ook echt niet meer horen.