Ik heb het er over dat hij weer eens arrogant moet zijn in een interview.en ja als je toch een antwoord wil uitlokken, een armin of een markus zijn momenteel toch veel beter dan een tiesto met arrogant gedrag , ik heb Tiesto anders gekend (tegen zijn fans toch)...En euhm hij is niet meer nummer 1 dus ook niet meer de grootste wat hij ook gepresteerd heeft zoveel beroemdheid maar toch word hij ingehaalt door een paul of een armin die het met veel minder gepresteerde dingen hebben gehaalt maar ja dat zal komen door de echte liefde voor muziek ?!
Dat is hij toch ook? Misschien niet qua formaat, maar wel qua daden!
herhaling ja lijkt wel tv in de zomermaanden ook alleen maar herhalingen
Maar niemand kan ontkennen dat Tiesto het allermeeste heeft gedaan en bereikt.
Als ik kijk naar een Armin, die is ook weleens minder, maar die heeft bij nog geen een keer echt teleurgesteld...
*veegt zweet van voorhoofd*
het zal je maar gebeuren
"Tiësto vindt Nederlanders verwend"
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1121311&c=60
Als Tiesto afgelopen zaterdag zou hebben gedraaid bij Intuition, had hij vast een andere mening gehad. Er zit zeker wel een kern van waarheid in, maar het geldt toch met name voor de grote feesten waar veel dagjesmensen op afkomen.
dan zegt meneer zelf achteraf over de vrijdagavond dat het een generale repetitie was
doe mij maar de kleine clubfeestjes, daar komen de echte partypeople: voor de muziek. en dan gaan we echt wel uit ons dakkie
(is overigens alweer 3 jaar geleden)
Of Trance Energy met zoveel keuze!
vond TE beetje tegenvallen, maar dat kan ook aan mij hebben gelegen
Hetzelfde geld overigens voor Mark Norman.
Maar niemand kan ontkennen dat Tiesto het allermeeste heeft gedaan en bereikt.
Punt.
Persoonlijk ben ik ook met je eens dat kleinere feestjes in clubs over t algemeen veel leuker zijn omdat het dan gewoon intiemer is en je meer contact heb met de dj..
Ik heb het er over dat hij weer eens arrogant moet zijn in een interview.en ja als je toch een antwoord wil uitlokken, een armin of een markus zijn momenteel toch veel beter dan een tiesto met arrogant gedrag , ik heb Tiesto anders gekend (tegen zijn fans toch)...En euhm hij is niet meer nummer 1 dus ook niet meer de grootste wat hij ook gepresteerd heeft zoveel beroemdheid maar toch word hij ingehaalt door een paul of een armin die het met veel minder gepresteerde dingen hebben gehaaltmaar ja dat zal komen door de echte liefde voor muziek ?!
toch word hij ingehaalt door een paul of een armin die het met veel minder gepresteerde dingen hebben gehaalt maar ja dat zal komen door de echte liefde voor muziek ?!
Ik ben het hier helemaal mee eens. Echte liefde voor muziek idd!!
Norman Lenden
Is wat mij betreft de enige Mark Norman track waar ik echt wat mee heb. De rest is wat minder in mijn ogen, maar goed....
Is wat mij betreft de enige Mark Norman track waar ik echt wat mee heb. De rest is wat minder in mijn ogen, maar goed.... smaak hè?
Hebben ze geen synth of wat voor gebruikt, alleen maar sampletjes
Ja die heb ik daar ook al regelmatig eens voorbij horen komen.. de Retrobyte remix.
maakt het uit ?
draaien ze nog eens goede muziek
Uitspraak van IrEeNtJe op vrijdag 22 juni 2007 om 12:06:
Wie wil er mee naar Underworld op 9 november in de HmH?
Welcome in the real world!!! Bovenstaande is erg lekkker, ga het zeker overwegen...laatste aanpassing 22 juni 2007 18:48
Ik zie dat je de dag er na ook naar I Techno gaat, daar staan ze ook
ff kijke hoen eht arlbumpje
het houd maar niet op voor ons
Adventure_Music_1_by_Misja_Helsloot