Partyflock

Forumonderwerp · 622479
48 volgers · 1008017x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D

Waarschuw beheerder
daarom zeg ik ook, kep er verder geen verstand van.. weet ik veel hoe die muziek veranderd..
als ik aan trance denk denk ik aan ellelange opbouww..stukjes stil..heel fftjes hard enz enz...
Waarschuw beheerder
Dave 202 is cool :jaja:

Goede hardtrance!

Yup i-net is een deel van mijn leven, is dat verkeerd ofzo?
laatste aanpassing

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
BSet 22 februari 2005 20:37
trance is meer dan de helft v/d tijd stilte..... stilte... :no:

Dat vind ik meer een typisch "hardcore-kenmerk" eerlijk gezegd, een behoorlijk grote reden iig waarom ik 9 van de 10 hardcoreplaatjes gewoon ronduit saai vind...

Maar back on topic; zijn er hier nog mensen die aan die tranceclassix "dj-contest" hebben meegedaan en hun setje online hebben gegooid op een openbare server? Ik heb nl. wel zin in flink wat setjes met plaatjes uit de periode rond '99/2000... :p

Waarschuw beheerder
Yup i-net is een deel van mijn leven, is dat verkeerd ofzo?

life is calling

where are you ?:yes:
Waarschuw beheerder
als ik aan trance denk denk ik aan ellelange opbouww..stukjes stil..heel fftjes hard enz enz...

(y) NoTrance
Waarschuw beheerder
A lot of Hardcore people hate Trance... but I think there are a other fuck music... for example: HOUSE/Rmb/Hip-Hop!!!
I HATE HOUSE!!! Bleah... fuck fuck fuck :D :D
Waarschuw beheerder
life is calling

where are you ?

:gaap:
Ga nou geen dingen insinueren waar jij geen enkele reet vanaf weet.
Waarschuw beheerder
Phynn - Lucid is wel een leuk nummer ja, maar ik vind Lucid wel minder als de voorgangers Exotica en Escape. Ook een vet nummer in dezelfde stijl is Jonas Steur - Castamara

Ook interessant:
Pearl Jam - Better Man (Whitewash Remix)
Re:locate - Absoluum

En meer in de progressive trance:
Perasma - Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden Remix)
Roland Klinkenberg - Twilight
Ava Mea - In The End
Andy Moor - Halcyon

Allemaal toppers (y)

Waarschuw beheerder
Waarom als alle 'stoere hardcore'-gabbertjes die o-zo niet in een hokje geplaatst willen worden en geassocieerd willen worden met extreem rechts cq Lonsdale cq vlaggetjes op jasjes het woord 'trance' lezen op Partyflock altijd deze achterlijke, zielige, ronduit kneuzerige zeiktirades moeten gaan afsteken.? ZO STRONTZAT wordt ik dit. Ik zal eens lekker in al jullie domme en loze draadjes als 'Hardcoreoverdosenightmare in Heerhugowaard' en 'Is Endymion beter als Tellurian?' en 'Hebben jullie die vette darkcoreterrorindustrialoldschhoolrave-plaat al gehoord van Drokz vs. Angerfist meets Smurf? zitten spammen hoe zeer ik hardcore haat en dat alle hardcore voor extreemrechtse skinheads (om even personen in hokjes te parkeren) is en weet ik het wat voor een lulpraat. Kijken of jullie dat leuk vinden?

Ik hou van trance, heb je daar problemen mee? Ga er dan over praten bij het Riagg, maar ga mij er niet mee lastig vallen.
Dat eeuwige respectloze gekanker van jullie.... Zoek een fucking hobby ofzo.

:respect: :respect: :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Re:Locate zijn meesterlijke producties :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aangezien dit een trance topic is kan ik mijn vraag hier wel kwijt denk ik.

Wie kan mij aan de volgende plaat helpen:

Lagos: technocat 2000 tis een oudje uit 2000 maar ik zoek em al jaren maar kom net pas achter de titel.

Please please ik heb leuke muziek om te ruilen.

greetz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ga nou geen dingen insinueren waar jij geen enkele reet vanaf weet.

als je zo gaat reageren weet ik al genoeg :yes:

gevalletje voor Dr.Phil Anger Manegement Cursus :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Nwop: mooi gesproken!

'Is Endymion beter als Tellurian?'

Tuurlijk is Endymion beter!

Endymion - Running Again (Mat Silver VS Tony Burt remix)
Mat Silver vs Endymion - Violet Strikes (Mat Silver Club mix)
Waarschuw beheerder
trance fans....nu op www.di.fm

trance channel :)...AvB A State Of Trance
Waarschuw beheerder
[zeikventje]als je zo gaat reageren weet ik al genoeg gevalletje voor Dr.Phil Anger Manegement Cursus[/zeikventje]

:nee:

Moet zeggen dat ik de laatste tijd erg geniet van de producties van Michael Woods ;)

Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat ik de laatste tijd erg geniet van de producties van Michael Woods ;)

Haal die ;) maar weg want Michael Woods zijn werk is gewoon bijzonder ontspannen. B-)
Waarschuw beheerder
:jaja:

Solex, If U want me.... Geweldig!

:)
Waarschuw beheerder
donateur
en zn remix van salt tank's eugina (l)
Waarschuw beheerder
hmmm tijdje hier niet meer gepost , maar hier zijn wat van mijn favoriete trancers plaatjes van de laatste tijd:

morgans wave - morgans wave ( mr.sam's remix)

hybrid feat. kirsty hawkshaw - blackout( inner and outer rmx)

active sight - adrenalin (beide mixes)

cupa - mass panic (gareth emery remix)

leon - passionate

black and jones feat. bobo - perfect silence (e-graig mixes)

sandler - chemistry ( acid mix)

saltwater - serenity ( alphazone remix)

Waarschuw beheerder
Trance is saai en vooral erg nutteloos :D

Waarschuw beheerder
'Is Endymion beter als Tellurian?'

Tuurlijk is Endymion beter!

Endymion - Running Again (Mat Silver VS Tony Burt remix)
Mat Silver vs Endymion - Violet Strikes (Mat Silver Club mix)

Haha! :respect:
Waarschuw beheerder
Trance is saai en vooral erg nutteloos

En jij bent een stomme doos 8)
Waarschuw beheerder
hee dat rijmt :D
Waarschuw beheerder
kan iemand Ascension - Someone (The Thrillseekers Remix)nog??

Wat een heerlijk nummertje blijft dat toch! Staat btw op In Trance We Trust 005 :)
Waarschuw beheerder
^Whoah! Zoeentje kan je niet vergeten.

Staat volgens mij ook op Tsunami 01, cd 1 door Ferry Corsten.
Waarschuw beheerder
Fire&Ice - Para Siempre (y)
Waarschuw beheerder
Armin van Buuren - Slipstream :D

Waarschuw beheerder
ik geeft toe dat daar wel de lekkerste wijvne staan :D

Waarschuw beheerder
op trance feesten zoals dance valley ! check de dvd maar eens!

die zoenende wijven zijn geil :D

allene jammer van al die fags
Waarschuw beheerder
ja klopt... zag er wat hot uit
Waarschuw beheerder
vocal trance :lief:
Waarschuw beheerder
Dance Valley is niet alleen trance :/
Waarschuw beheerder
Ascension - Someone (The Thrillseekers Remix) is inderdaad een topper! Ik moest hier ook meteen aan Atlantis vs Avatar - Fiji (Lange Remix). Ook al zo'n vocale topper (y)

2 djvictory.. Fire&Ice - Para Siempre is indeed a nice track!
Too bad the Fire & Ice project is stopped :(
Waarschuw beheerder
vocal trance

idd...ridgewalkers - find...zalig nummer
Waarschuw beheerder
Dance Valley is niet alleen trance :/

Alles wat trager is dan 180bpm is trance voor die binkies joh ;)

Vriend van me is ook zo'n hardcoreliefhebber die trance haat (hoewel hij het @ Megastatic (o.a. Armin van Buuren) wel naar z'n zin had :)) en die zit ook altijd te jammeren over trance, maar goed, dat negeer ik maar :)

Weet iemand trouwens wanneer Max Graham feat. Jessica Riddle - Gone (of Max Graham feat Jessica Jacobs - I Know You're Gone zoals ik hem laatst ergens zag staan) op vinyl uitkomt?

Waarschuw beheerder
mensen, k heb deze week de cd van system f gedownload Out of the Blue. Ik wil deze nu "legaal" gaan kopen. Maar ik zie bij bol.com dat de track elevate is vervangen door dance valley theme 2001. Klopt dit? want bij mij gedownlode versie is er geen dance valley theme aanwezig op nr 4. maar staat daar elevate. het hangt daar dus btj vanaf dat ik de cd koop, aangezien ik de rest al zowat allemaal op vinyl heb ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:o Peter, wat ben je toch een nette jongen
Waarschuw beheerder
wordt dat trance classics nog live uitgezonden op ID&T radio??

*edit*

dat heet nou natuurlijk Slam FM :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja, zo doe ikd at altijd, eerst luisteren en is die goed genoeg, dan kopen ;) ja toch :p
Waarschuw beheerder
ik heb ruim een uur geleden uitgevonden dat trance classics wel live uitgezonden word... maar waarom worden er tot nu toe zoveel recente nummers gedraait??? :(

Ik heb trouwens nog niet 1 trance plaatje gehoord!!! :@ :@
Waarschuw beheerder
mensen, k heb deze week de cd van system f gedownload Out of the Blue. Ik wil deze nu "legaal" gaan kopen. Maar ik zie bij bol.com dat de track elevate is vervangen door dance valley theme 2001. Klopt dit? want bij mij gedownlode versie is er geen dance valley theme aanwezig op nr 4. maar staat daar elevate. het hangt daar dus btj vanaf dat ik de cd koop, aangezien ik de rest al zowat allemaal op vinyl he

Bij mijn gekochte versie staat Elevate erop. Maar volgens mij is er een 2e versie van Out Of The Blue uitgebracht. Net zoals met Tiesto's In My Memory het geval was. Dus opletten
welke je koopt.

Weet iemand trouwens wanneer Max Graham feat. Jessica Riddle - Gone (of Max Graham feat Jessica Jacobs - I Know You're Gone zoals ik hem laatst ergens zag staan) op vinyl uitkomt?

Volgens mij nog niet bekend. Max Graham heeft nu eerst Yes - Owner of a Lonely Heart (Max Graham mix) uitgebracht. Daarnaast wachten we ook nog steeds op Synergy - Hello Strings en Gabriel & Dresden - Arcadia. 3 van de beste tracks van vorig jaar, maar nog steeds niet uit... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zonde dat Cosmic Gate Bilingual overnieuw heeft uitgebracht maar dan in de vocale versie :(

Oh, Johan Gielen - Flash / Dreamchild is te koop op vinyl op www.freaky.nl :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb het eigenlijk nooit zo met johan gielen maat dreamchild is idd best wel een relax nummer :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Serenade – Aura (original mix) :kwijl:

Een Spaanse productie van fenomenale klasse!

Een track die klinkt zoals trance moet klinken. Deze track kenmerkt zich met een stijl die gewoon perfect is!

Mijn interesse gaat op het gebied van trance ook alleen uit naar deze stijl!

De stijl is te omschrijven als:

Energieke trance met sterke melodieuze elementen en lange lijnen van zwevende strings (incl. of excl. engelachtige vocalen)

Voor mij wordt dit hoogstwaarschijnlijk al de track van 2005.

Binnenkort wordt deze track gereleased.
Waarschuw beheerder
Daarnet was een special op TMF over vakantie en ergens hadden ze een track op de achtergrond lopen die heel erg op Svenson & Gielen - The Beauty Of Silence leek. Iemand een idee wat dat voor track was?....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind trance nog steeds stinken :)

H4L
Waarschuw beheerder
Datzelfde vind ik van darkcore, hardcore, speedcore en terror... hebben we tenminste iets gemeen.... ;)

T4L!

Waarschuw beheerder
Michael Woods

ik denk toch echt dat jullie Marcel Woods bedoelen ;)

Check zijn nieuwe producties op www.marcelwoods.nl

Marcel Woods vs Jesselyn - Flora
Marcel Woods vs Jesselyn - Fauna

Heerlijke plaatjes met een echt Woods soundje! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb de laatste tijd "Ridgewalkers feat. El - Find (Andy Moor Mix" vaak op repeat staan!

Heb het normaal niet zo op vocal trance, maar deze bezorgt me continu weer kippenvel.

Heerlijk nr!! (L)