Partyflock

Forumonderwerp · 622479
50 volgers · 1024146x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D
Waarschuw beheerder
^Nog wat leuks gekocht?
Waarschuw beheerder
Dubbele post :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik luister net naar Marcos - Nadir met opd e B-kant Summer Solstice... weer zo'n topplaatje van Marcos na Cosmic String... hij maakt op het moment exact de trance waar ik van hou. Maar voor de rest weet ik niets over hem... wie is Marcos?..... heeft ie een website?
Waarschuw beheerder
-6 to Trance Energy.....

01:30 - 02:45 Ferry Corsten
02:45 - 04:15 Armin van Buuren
04:15 - 05:45 Johan Gielen

Amazing!!!! :D
Waarschuw beheerder
Trance Energy wordt goed dit jaar :D
Ben vooral benieuwd naar j00f...heb die gast nog nooit gehoord, blijkt wat meer psytrance te zijn, dat trek ik eigenlijk ook best wel goed de laatste tijd ;)

En natuurlijk Yoji!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
hoe kom je aan die draaitijden dan??

zoooooo dat worden een chille 4 u en een kwartier... :respect:
Waarschuw beheerder
Timetable Main:

22:00-23:00 Ronald van Gelderen aka Kid Vicous
23:00-23:45 Eddie Halliwel
23:45-00:15 Eddie Halliwell + Judge Jules
00:15- 01:00 Judge Jules
01:00- 01:30 Rank 1 (live)
01:30-02:45 Ferry Corsten
02:45-04:15 Armin van Buuren
04:15-05:45 Johan Gielen
05:45-07:00 Yoji Biomehanika

In Charge:

22:00 - 23:30 MIKE
23:30 - 00:00 Filterheadz
00:00 - 04:00 Marco V
04:00 - 05:30 John 00 Flemming
05:30 - 07:00 Igor S

Van de clubstage weet ik het niet
Waarschuw beheerder
weet iemand toevallig of Armin van Buuren binnenkort weer een Essential Mix draait op BBC1?? Het volgens mij alweer bijna 2 jaar geleden dat ie voor het laatst een essential mix draaide en aangezien marco v vorig jaar ongeveer 2 jaar na zijn eerste essential mix weer een essential mix draaide dacht ik dat het ook wel weer tijd is voor Armin voor een Essential mix ;)

Waarschuw beheerder
FF lekker geshopped op eBay

Ik ben ook lekker bezig de laatste tijd op internet. :)

Heb Art Of Trance - Easter Island en Art Of Trance - Breathe nu eindelijk op vinyl. :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
okee een tip voor tranceliefhebbers op UK trance aliance staat een supermix gedateerd 1-2-2005 onder de naam fractal structure!!!! supermix waarbij de rillingen over je rug lopen!! aanrader dusssssss
Waarschuw beheerder
Woehoe, ik kan MIKE en Filterheadz helemaal zien zonder dat ik iets interessants mis... :)

PS: Spijtig is Filterheadz maar 30 min :(
PPS: De helft van de doorsnee smileys werken ier nie :s :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
00:00 - 04:00 Marco V

Marco V play 4 hour..... why?? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Duh.... maybe because it's an In Charge stage presented by Marco V? :/

Besides that, Marco V is one of the best DJs out there B)
Waarschuw beheerder
donateur
PS: Spijtig is Filterheadz maar 30 min

Tis Filterheadz live he ;)

Waarschuw beheerder
trance zuigt (n)
Waarschuw beheerder
trance zuigt

Hardcore ook, maar je hoort ons er niet continu over zeiken
Waarschuw beheerder
Tis Filterheadz live he ;)

I know, maar daarom hoeft het niet maar een half uurtje te duren é :)
Waarschuw beheerder
Ben erg benieuwd wat Armin gata doen.

Ik vond 'm op DV Winter echt behoorlijk tegenvallen. Maar dat kwam denk ik ook omdat het publiek geen bal begreep van wat 'ie aan t doen was.

Beetje van dat lalalahuppelBrEeZaHtrancepubliek.

En ik vrees dat dat op TE ook weer het geval is. Ik vond het qua publiek vorig haar op TE echt een dieptepunt. Mara dat kwam denk ik ook vanwege de hardstyle.

Kweenie, heb echt wel een paar vette TE's meegemaakt maar het is toch voornamelijk de wat commercielere trance die je voorgeschoteld krijgt. Beetje van die Johan Gielen trance noem ik het maar.

Ik denk dat ik Armin liever hoor in een club. Al was 'ie op DV Outdoor WEL weer geweldig, maar toen had 'ie natuurlijk een hele tent tot zn beschikking.

Maar goed, ik ga gewoon koekeloeren, stel me dr niet teveel bij voor, probeer gewoon alle gozertjes in oranje wegwerkersbroeken en meisjes met cowboyhoeden te negeren :P en dan zal ;t wel goedkomen denk ik. :)
Waarschuw beheerder
Wackyjackie, praat je net zo veel als dat je typt?

;p ;) (F)

Waarschuw beheerder
:respect: Trance :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Kweenie, heb echt wel een paar vette TE's meegemaakt maar het is toch voornamelijk de wat commercielere trance die je voorgeschoteld krijgt. Beetje van die Johan Gielen trance noem ik het maar.

Ik denk dat ik Armin liever hoor in een club. Al was 'ie op DV Outdoor WEL weer geweldig, maar toen had 'ie natuurlijk een hele tent tot zn beschikking.

Wat je hier zegt is gewoon een feit. TE is en blijft commercieel dus er zal altijd commercieeler gedraaid worden want daar is het publiek ook naar :)
Waarschuw beheerder
QQ: MEER nog zelfs! :D

Kun je nagaan! :P

Kamikazi: Ja precies. En als je ook gewoon met die instelling nar zo'n feest toegaat dan kun je het zo leuk maken als je zelf wilt. Ik vermak me altijd prima (afgezien van de keren in t Thialf maar dat lag gewoon aan dat baggergeluid daar).

Ben allang blij dat er geen hardstyle meer bij is, echt een rare combinatie vond ik dat.

Heb er desondanks wel zin in! :)
Waarschuw beheerder
SanderS [NL] 7 februari 2005 14:24
trance zuigt

Jongen...ik zuig ook wel eens. Beter zelfs nog vermoed ik.

Maar dat ga ik toch ook niet openlijk overal lopen verkondigen?

:D

NerD!
Waarschuw beheerder
donateur
Jongen...ik zuig ook wel eens. Beter zelfs nog vermoed ik.

Vertel eens jacky 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik baal gigantisch dat ik niet kan... maar ja, plat liggen de komende 6 weken dan maar :/

Paar uurtjes Marco V en flink club-trance'n... daar had ik echt zin in :(

Waarschuw beheerder
trance zuigt big time! maarja ben blij dar jullie ervan houden...lopen al die trancenichten ten minste niet op mijn feesie! :P

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
DeBioRaH 7 februari 2005 17:32
trance zuigt big time! maarja ben blij dar jullie ervan houden...lopen al die trancenichten ten minste niet op mijn feesie! :P

Favoriete muziekgenres: darkcore, hardcore, hardstyle, hardtrance, industrial hardcore, oldschool, terror

:S
Waarschuw beheerder
Trance is better (y):D

Waarschuw beheerder
DeBioRaH 7 februari 2005 17:32
trance zuigt big time! maarja ben blij dar jullie ervan houden...lopen al die trancenichten ten minste niet op mijn feesie!

Favoriete muziekgenres: darkcore, hardcore, hardstyle, hardtrance, industrial hardcore, oldschool, terror

laat dat meiske. het is toch stoer om naar hardcore te luisteren. bovendien is het nog veel stoerder om mensen die niet van hardcore houden "trancenichten" of "clubkutten" te noemen :vaag:
Waarschuw beheerder
Mag ik even op mijn kleedje :respect:-en voor de grote man (Mike Dierickx) achter Plastic Boy, Moon Project, Push, M.I.K.E. en the Blackmaster... Er gaat niets boven deze 'retro'-trance uit Belgie :kwijl:
Waarschuw beheerder

hmm volgens mij bestaat er niet zoiets als commercieele trance... behalve producties van tiesto,ron van den beuken,armin , pvd e.d.

01 Andy B - Ocean Drive
02 Sam Sharp - Twister
03 8 Wonders - The Morning After (Octagen Remix)
04 Katana - One Solid Wave (Sam Sharp Remix)
05 Maddox & Roy - Respect My Authority
06 Tres Ratones Ciegos - Profesor De Educacion Fisica
07 Mike Koglin vs UTO - Yoake
08 Mark Norman - Overkill
09 Airscape - Sosei (Johan Gielen Remix)
10 Reworx - Born Again
11 Svenson - Sunlight Theory (O-Zone Mix)
12 Jens - Loops & Tings (Marco V's Comb:Nations Mix)
13 4 Strings - Back To Basics
14 Johan Gielen vs Three Drives - Untitled
15 P Diddy - Let's Get Ill (Bootleg Mix)
16 Rank 1 vs Marco V - Untitled
17 Haak - Bass Shuttle
18 Mudblood - Flaming June 2004
19 Michael Woods - Solex
20 Lucky Seven - As The Break Comes
21 Rank 1 - Breathing (Breaks Dub)

zie hier de johan gielen tracklist van 2004 ... commerciel spul ?? ok een paar dan : 2,11,19, .. maar grootste gedeelte bestaat toch uit platen waarvan jij waarschijnlijk nog nooit eerder van had gehoord... zelfs nu mischien nog.

kortom ik vind je argument een beetje B.S ... tuurlijk draait hij platen die wat bekender zijn .. maarja je moet toch wat crowd-pleasers draaien als dj om je publiek van dienst te zijn.
Waarschuw beheerder
ramoz: Gielen viel me vorig jaar idd niet tegen. Maar de TE daarvoor in Thialf...oef...nee dat vond ik niks. 2004 was sowieso een erg goed trancejaar vond ik. :)

Tja en het woordje "commercieel"...heb er zelf ook een hekel aan. Ik gebruik het in deze context om trance aan te duiden die iets toegangelijker is zeg maar.

Je kunt diep gaan of je kunt wat meer aan de oppervlakte blijven.

En je hoeft heus niet altijd diep te draaien om een wereldset neer te knallen hoor. Tiesto op Energy 2000 is daar een perfect voorbeeld van...als jij t zo voor elkaar krijgt dat je een plaat van The Vengaboys draait en een andere bekende plaat (Kernkraft 2000) en je publiek gaat er prat op...prima dan!

Ik zeg verder toch ook niet dat ik dat erg vind ofzo? Gielen is gewoon een publieksentertainer. Absoluut. En dat doet 'ie prima.

Het is alleen wel een feit dat er op een TE toch een heel ander publiek afkomt dan op een kleiner trancefeestje in een club.

Ik geef toe, t is ene beteje een rotwoordje, dat "commercieel"...maar ik ben gewoon allergisch voor die voorspelbare riedeltjestrance met een climaxje en wat synthesizer gebeuren.

Daarom ga ik dus ook echt NIET naar Rank1 kijken want dat vind ik dan weer echt helemaal niks. Yuk. :)

Maar goed, ieder zn ding. :)
Waarschuw beheerder
En ramoz: ik ken zat platen uit die tracklist. Die "Lets get ill" was ook al hartstikke vaak gedraaid bijv., die van Katana is een bekende...eigenlijk zowat alleen bekender werk. Maar wel lekker setje hoor. Beteje hard wel maar hij draide ook redelijk op 't einde dus dan kan het ook wel. :)

Dr staat er al eentje bij die echt helemaal NOOIT gedraaid had mogen worden en dat is die verschrikkelijke remix van Loops&Things van Marco V. Walgelijk. Blijf gewoon met je klauwen van zo'n plaat af.

Echt niets dan respect voor Marco maar hij heeft The Age of Love ook al zo gruwelijk verneukt. Vind ik gewoon jammer. Zo'n plaat is JUIST mooi omdat er een herinnering aanzit. Laat dat zo. :)

Waarschuw beheerder
wackiejacky 7 februari 2005 18:55
En je hoeft heus niet altijd diep te draaien om een wereldset neer te knallen hoor. Tiesto op Energy 2000 is daar een perfect voorbeeld van...als jij t zo voor elkaar krijgt dat je een plaat van The Vengaboys draait en een andere bekende plaat (Kernkraft 2000) en je publiek gaat er prat op...prima dan!

Dat setje is dan ook echt héél erg vet, niks geen neuzelige zweeftrance à la bijv. Rank One maar gewoon een superenergiek en zelfs behoorlijk stevig setje wat zelfs aardig richting hardtrance neigt. :respect:

No offence tegen de liefhebbers van de "zweeftrance", maar ik waardeer persoonlijk de energiekere trance van bijv. onze oosterburen en de Zwitsers meer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok , ik ben het eens met je point dat je naar kleinere feesten moet gaan om kwalitatief mischien betere sets te horen.

wellicht kun je es luisteren naar bijv amerikanen:

christopher lawrence , marcus schulz
ze hebben een wat donkerdere progressive stijl ...

ook erg leuk zijn de sets van ozgur can trouwens

ennuh "lets get ill" heb ik niet zoveel gehoord in 2004 , wel de deepdish versie daarvan als ik het niet verkeerd heb .. maar dit was een geheel andere bootleg
Waarschuw beheerder
donateur
zie hier de johan gielen tracklist van 2004 ... commerciel spul ?? ok een paar dan : 2,11,19, .. maar grootste gedeelte bestaat toch uit platen waarvan jij waarschijnlijk nog nooit eerder van had gehoord... zelfs nu mischien nog.

Je bedoelt 2, 4, 9, 11, 12, 13, 19 en 21... allemaal uitgekomen als single, voor mij nog steeds een redelijk maatstaaf of iets wel of niet commercieel is ;)

maarja je moet toch wat crowd-pleasers draaien als dj om je publiek van dienst te zijn.

Ligt dus vooral aan je publiek ;)
Wat Wackie zegt: Gielen is een echte entertainer... dat ik hem persoonlijk niets vind is is weer wat anders ;)

Ik ben benieuwd naar de setjes van zaterdag, dat is zeker :yes:
Waarschuw beheerder
ging mij meer om het begrip 'commercieel' , wat naar mijn idee niet van toepassing is binnen de trance.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
No offence tegen de liefhebbers van de "zweeftrance", maar ik waardeer persoonlijk de energiekere trance van bijv. onze oosterburen en de Zwitsers meer.

Same here. :jaja:

En TE 2004 was idd KUT...sta ik in de hardtrance zaal, verwacht ik hardtrance, hoor ik hardstyle. Persoonlijk ben ik niet vies van hardstyle, maar op een trancefeest verwacht ik trance.

En mijn puntschoentjes ook!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoor maar weinig hardtrance setjes op feesten... al snel wordt er of UK hardhouse bijgehaald of hardstyle...
Waarschuw beheerder
Ja dit keer ws. ook gezien de keuze voor Yoji. Nou vind ik dat er wel een wereld van verschil zit tussen hartstyle en UK Hardhouse hoor Kamikaze! :D

Maar ach, t zijn allemaal maar hokjes. Je vindt iets leuk, of je vindt iets niet leuk. Zo simpel is het eigenlijk.

Enne ramoz: Markus ken ik wel hoor! ;) Baal dr alleen van dat ik dr steeds niet bij kan zijn op Famous. De a.s. Famous zit ik op HouseQlassics, de maand erop op reactor...en de maand daarop zit ik ook al vol.

Had eigenlijk gehoopt dat 'ie dr weer bij zou zijn op t eerstvolgendeArmadafeestje op de Ocean Diva maar dat wordt dus een Armin Only. Ook cool hoor, maar wil Markus ook wel een keer zien.

Ik ga 'm wel eens mailen en vragen if er niet nog wat meer dingetjes op 't programma zijn, laatste keer dat ik 'm sprak was eind november nl. :(

Waarschuw beheerder
nwoppertje 7 februari 2005 19:28
...

En mijn puntschoentjes ook!

Whahahaha! :respect:

Kamikazi 7 februari 2005 19:33
Ik hoor maar weinig hardtrance setjes op feesten... al snel wordt er of UK hardhouse bijgehaald of hardstyle...

Klopt helaas, alhoewel ik die feesten waar er UK hardhouse bijgehaald wordt (HQ-zalen op bijv. Impulz) juist wél vet vind.
Waarschuw beheerder
donateur
Er zit ook een wereld van verschil tussen die 2 stylen hoor WJ, dat weet ik ook nog wel ;) Had het meer over pure hardtrance setjes. Yoji zal er ook wel weer vanalles doorheen gooien :)

Markus Schulz op DV Outdoor was ergggg ok :kwijl: 8)

Waarschuw beheerder
Markus Schulz is altijd ok (Y):p
Waarschuw beheerder
-5 to trance energy
Waarschuw beheerder
Estuera - Intuition 005 (Live On ETN FM)-02-02-05)

Lekker setje

Tracklist
1. Kris O'Neil - Snowflakes (Stalker remix) [CD-R]
2. Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Remix) [Fokused]
3. ID - ID [CD-R]
4. Estuera - Tales From The South [Magik Muzik]
5. Jamie P Vs. Aurelius Feat. David - Sorrow (Jazper´s Instrumental Remix) [CD-R]
6. Sophie Sugar - Call Of Tomorrow [Galactive]
7. Alucard - Blue On blue (Octagen Vocal mix) [Somatic Sense]
8. Unknown - Castamara [CD-R]
9. Re:locate - Absoluum [Galactive
Waarschuw beheerder
ging mij meer om het begrip 'commercieel' , wat naar mijn idee niet van toepassing is binnen de trance.

haha sinds wanneer niet?

wackiejackie, ook over muziek heb je dus goede punten :D :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wackiejackie 7 februari 2005 17:27
ik zuig ook wel eens. Beter zelfs nog vermoed ik.

:yes: ja...want je houdt van trance

trutje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja...want je houdt van trance

trutje

Misschien veroorzaakt het luisteren naar ongeinspireerde teringherrie een soort hersencellenafbraak in het hoofd van de luisteraar waardoor ze geen respect meer kunnen hebben voor andere muzieksoorten en de mensen die ervan houden. :jaja:

Waarschuw beheerder
Sanders.. als je niks zinnigs te melden hebt.. zou je dan ergens anders je verhaal willen doen.. Trance is voor wat meer intelligente personen.. en dan hier jij hier niet thuis!

de groeten!