Partyflock

Forumonderwerp · 622479
48 volgers · 1011399x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 21:06:
https://partyflock.nl/topic/861993.html

1 April is al geweest dude;)

Maarja we begrijpen je...

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
aangepast ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 20:42:
*Vimana - We Came heeft iemand deze?

Ik heb beide versies volledige cd maxi (dus die van 1999 en de 2005 remake)
Waarschuw beheerder
Oke hier ook de Energy 2000 set van Tiesto, deze keer zonder zelfgeklooit cd-hoesje :P

Tracklist

DJ Tiesto Live @ Energy 2000 (31-12-1999)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:27:
Catch van B&J vind ik trouwens een typisch ASOT-plaatje, dus waarom je zo tegen ASOT bent?

Die Martin Roth mix is alles behalve ASOT.... zou een belediging voor Martin Roth zijn om zijn producties af te doen als ASOT plaatjes..... of heeft Armin hem ook ineens ontdekt en begint zijn mixen te draaien?....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caba op woensdag 12 april 2006 om 19:38:
ik post laatste tijd regelmatig linkjes op pf maar een waarschuwing heb ik er nog steeds niet voor gekregen...

Wat dacht je dan, die PF-crew download rustig mee!.... ;)
Waarschuw beheerder
Deze is ook redelijk leip
DJ Tiesto Live @ Just Be Release Party (21-05-2004)

Meer dan 5 en een half uur (470MB)

Tracklist

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Orange M op woensdag 12 april 2006 om 22:42:
Deze is ook redelijk leip
DJ Tiesto Live @ Just Be Release Party (21-05-2004)

Mixtechnisch erg slecht deze set. Enigste set van Tiesto die me echt tegenviel. Platenkeus wel (Y).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Orange M op woensdag 12 april 2006 om 22:42:
18. ATN - Miss A Day (Original Mix)
19. Moonrush - Risky Business (Arc In The Sky vs. Atlantis Remix)

2 brute platen blijven dat!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van TranceMotion op woensdag 12 april 2006 om 19:15:
Hahahaha, AVBFan verbannen, zo niet? Dan Toch!

https://partyflock.nl/user/172272

Status: verbannen (tot zaterdag 22 april 2006 om 16:01)

Jongens, we kunnen eens rustig gaan discussiëren hier! Tien dagen lang zonder die knuppel

Bah wat kan ik op dit soort mannetjes kotsen zeg, Een volstrekt onbekend mannetje die nooit ergens een mening over heeft en mij structureel volgt en Isolaat van mij is. Die als iemand een ban heeft plotseling achterbaks en laf iemand doelbewust in de grond gaat trappen en niet het lef en de ballen heeft om het te zeggen als hij geen ban heeft, Kots, typisch een mannetje die later op zijn werk naar boven likt en naar beneden trapt.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 19:28:
WTF?? Ben ik wel benieuwd waarom die verbannen is eigenlijk.

Ik ben verbannen wegens het afkraken van verschillende rappers in een ander topic:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Orange M op woensdag 12 april 2006 om 21:56:
Oke hier ook de Energy 2000 set van Tiesto, deze keer zonder zelfgeklooit cd-hoesje

1. (00:00) Spoiled & Zigo - More & More
2. (05:50) Mario Lopez - The Sound of Nature
3. (11:05) Mario Piu A.K.A. DJ Arabesque - Serendipity
4. (18:12) Arrakis - The Spice
5. (20:37) DJ Tiësto - Sparkles
6. (25:00) Vengaboys - Kiss
7. (32:00) Balearic Bill - Destination Sunshine
8. (37:09) The Digital Blonde - Electra
9. (42:39) Body-shock - Sleepless
10. (48:09) S.O. Project - Direct Disko
11. (51:40) Zombie Nation - Kernkraft 400
12. (55:58) Binary Finary - 2000
13. (62:07) Rank1 - Airwave

Dit is toch DE sets der sets? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mantanna op donderdag 13 april 2006 om 00:26:
Dit is toch DE sets der sets?

Beetje commercieel.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 april 2006 om 00:29:
Beetje commercieel.

Maar toch.....dit zijn wel choons...(y) heb ze dan ook allemaal liggen, except The vengaboyz....niet helemaal mijn style...:nee: alleen de naam al...:x
Waarschuw beheerder
ja ok, wel commerciele plaatjes, maar voor in die tijd? hoor van diverse mensen dat dit gewoon DE set der sets is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 13 april 2006 om 00:42:
Maar toch.....dit zijn wel choons...(y) heb ze dan ook allemaal liggen, except The vengaboyz....niet helemaal mijn style...:nee: alleen de naam al..

De remixes van de Vengaboys zijn quite cool:

Check de M.I.K.E. remix van Uncle John from Jamaica maar eens... deze Airscape remix is natuurlijk ook top en dan is er nog het ultracoole Superfly Slick Dick... De originele versies daarentegen zijn inderdaad niet zo geweldig.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mantanna op donderdag 13 april 2006 om 01:02:
ja ok, wel commerciele plaatjes, maar voor in die tijd? hoor van diverse mensen dat dit gewoon DE set der sets is.

Dit is inderdaad een van DE sets, voor mij is staat deze zeker in de "set top 5" samen met Paul van Dyk @ Rosenmontags Rave 1999, Taucher @ Rosenmontags Rave 1999 en Ferry Corsten at Rosenmontags Rave 2002....

Ja, die Rosenmontags Raves zijn klassiekers al is het vanaf 2003 bergafwaarts gegaan, maar ik zou graag nog eens de sets van 1997 en 1998 bemachtigen, o.a. met DJ Quicksilver en Sash!, die sets waren in die tijd ook erg cool... (vooral toen Quicksilver Lunalife met Lunalife draaide, een klassieker die ik nog altijd zoek en waarvan ik nog altijd wil weten wie de producer daarvan is...)... iemand met deze sets in bezit die ie wil sharen?.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 april 2006 om 00:23:
Ik ben verbannen wegens het afkraken van verschillende rappers in een ander topiclaatste aanpassing 13 april 2006 00:35

Hahaha In state of trance... Hoe kan het ook anders dat jij dat bent he? ;)

Maarruuu wat is er mis met het afkraken van rappers dan O:)

*edit* Je moet wel ff je echte naam veranderen naar een andere..... Boy klinkt zo nichterig. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bah wat kan ik op dit soort mannetjes kotsen zeg, Een volstrekt onbekend mannetje die nooit ergens een mening over heeft en mij structureel volgt en Isolaat van mij is. Die als iemand een ban heeft plotseling achterbaks en laf iemand doelbewust in de grond gaat trappen en niet het lef en de ballen heeft om het te zeggen als hij geen ban heeft, Kots, typisch een mannetje die later op zijn werk naar boven likt en naar beneden trapt.

Wie ben jij om te bepalen of ik wel of geen eigen mening heb? Ik mag dan minder vaak een bericht plaatsen in een forum, mijn mening komt toch echt wel naar voren. Alleen denk ik vaak wat beter na over hoe ik mijn mening kan uiten, zonder dat iedereen direct over me heen valt. Ook kan ik ergens na 1 keer mijn mening over te hebben gegeven er vervolgens gewoon over ophouden, in tegenstelling tot iemand anders hier.

En over dat schoppen naar beneden en likken omhoog, nogmaals: Wie ben jij om dat te beoordelen. Je hebt me een paar keer op een feest gezien en leest mijn forumberichten hier, maar ken je me dan? Ik beoordeel jou alleen op je gedrag op het forum. Hoe jij in het dagelijks leven bent, ik heb geen idee, kan daar niet over oordelen en doe dat dan ook niet.

En of ik het niet in je gezicht durf, wil je 3 juni weleens een uitleg geven waarom ik er de humor wel van in zie dat je ff geband bent. Maar onder voorwaarde dat het discussiëren niet ten koste van het feest gaat!
Artiest Len-E
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 20:42:
dus roept u maar voor diegene die interesse hebben en dan plaats ik wel ff een linkje hier

ben ik dan idd wel benieuwd naar, ik zoek ze zelf ook op vinyl, want ze zijn gewoon :respect: (met dubbele punt)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Products:
Product Qnty. Excl.VAT VAT Incl.VAT
1|vinyl Dj Tiesto - In My Memory *4 X 12 "* 1 € 21.01 € 3.99 € 25.00
2|vinyl Bt - Movement E.P. 1 € 10.94 € 2.08 € 13.02
3|cddvd Dj Preach - Relic Mix Compilation 1 € 12.32 € 2.34 € 14.66
4|vinyl Peak Vs Jpl ( Carl B Vs Lnq ) - Mistakes 1 € 6.72 € 1.28 € 8.00
5|vinyl Lnq - Tired / You Can Trade Me 1 € 6.68 € 1.27 € 7.95
6|vinyl Interstate - Remember Me 1 € 6.68 € 1.27 € 7.95
7|vinyl Leama & Moor - Everything Matters 1 € 8.32 € 1.58 € 9.90
8|vinyl Leon Bolier - Back In The Days 1 € 6.68 € 1.27 € 7.95
9|vinyl Estuera = Jonas Steur - Flow / Moon Sugar 1 € 6.68 € 1.27 € 7.95
10|vinyl Markus Schulz - Coldharbour Selections Part 10 1 € 6.68 € 1.27 € 7.95
11|vinyl LJUNGQVIST ( LNQ ) - Nella 1 € 5.84 € 1.11 € 6.95
12|cddvd Airwave - Trilogique 3x Cd 1 € 21.01 € 3.99 € 25.00
Shippingmethod: TPG Post 1 € 5.67 € 1.08 € 6.75
Paymentmethod: IDEAL 1 € 0.62 € 0.00 € 0.62
Total € 126.13 € 23.85 € 149.98

Mijn bestellinkje voor deze maand ;-)
Waarschuw beheerder
vanaf morgen is a state of trance 2006 in de winkel verkrijgbaar !!
Waarschuw beheerder
donateur
verbannen wegens het afkraken van verschillende rappers in een ander topic

dan is het dus je eigen schuld.

Dat jij je niet kunt vinden in hun muziek wil niet betekenen dat je daar gewoon vrijelijk je mening moet gaan spuien.

Hoe reageren wij als hier iemand in het forum komt met: trance is dood, trance is voor mietjes...dan ergeren wij ons toch ook? Wordt er hier dan niet op het envelopje geklikt?

Als t jou niks kan schelen dat die vent omgebracht is: best, maar respecteer dan wel dat anderen daar wel over willen kletsen en zijn muziek wel waarderen. Ongeacht wat die vent al dan niet uitgevreten heeft.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 08:05:
Hahaha In state of trance... Hoe kan het ook anders dat jij dat bent he?

Maarruuu wat is er mis met het afkraken van rappers dan

*edit* Je moet wel ff je echte naam veranderen naar een andere..... Boy klinkt zo nichterig.

Al gedaan. Tjah check me oude profiel even. daar heb ik gepost in zo forum over die doodgeschoten gast.

To Trance Motion: jammer dat je over andere gaat afzeiken als iemand een ban heeft. En op feesten discusieeren heb ik echt geen zin in, Je verstaat elkaar toch niet:)

Vanavond weer ASOT, moet hem missen de komende weken, i.v.m stage, altijd s'avonds tot 9 uur en dan uur reizen, have fun vanavond
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 april 2006 om 11:17:
jammer dat je over andere gaat afzeiken als iemand een ban heeft

Als je dat al afzeiken noemt, mag jij blij zijn dat ik niet ben gaan afzeiken, zoals wat ik onder afzeiken versta.

Bah wat kan ik op dit soort mannetjes kotsen zeg, Een volstrekt onbekend mannetje die nooit ergens een mening over heeft en mij structureel volgt en Isolaat van mij is.

:S Denk dat dit niet..... nja laat ook maar, iedere hartklop die ik om deze bullshit extra krijg, is er 1 teveel.

Had het er miss niet neer moeten zetten, maar ach, t was verder niet raar bedoeld, maar goed, voordat ik hier nu weer door over ga lopen zeiken:

(Vind je nickname er trouwens wel op vooruit gegaan:D)

Wat mij betreft staat er nu een punt onder

.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op donderdag 13 april 2006 om 10:38:
Mijn bestellinkje voor deze maand

Echt vinyl of mp3bestelling?
Waarschuw beheerder
@lake10, ik heb volgens mij die sets nog wel van Rosenmontags Rave (quicksilver e.a.)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Orange M op donderdag 13 april 2006 om 11:31:
Echt vinyl of mp3bestelling?

Vinyl uiteraard, dure mp3tjes anders ;-)
Zitten 2 cds bij, die van Preach en Airwave...
Waarschuw beheerder
relaxed, welke shop gebruik je?
Waarschuw beheerder
donateur
2 da banned one: Arjan, ik waardeer je inbreng hier, al ben ik het er lang niet altijd mee eens. Dat hoeft ook niet, het houdt de boel levendig. En zo waardeer ik ieders inbreng hier, behalve van zielige wazi's maar die negeren we met z'n allen. Wat je echter nu allemaal gezegd hebt in dat andere forum, dat gaat mij te ver. Denk er maar eens een paar dagen over na.

Daarna zweven we weer lekker verder hier met elkaar :)

En nu een punt eronder zoals gezegd... een dubbele zelfs ;)

:
Waarschuw beheerder
Die set van Tiesto van TE2000 is inderdaad gewoon een super goede set. Ik heb weinig sets gehoord die zo goed in elkaar zaten. Is echt een totaal andere Tiesto dan nu.
Of het nou commerciele nummers of niet zijn, boeit verder ook niet. Alles wat wij als trancefans horen IS commercieel, dus om je daar nou druk over te maken....

@Mr. Orange M: ik ben ook wel heeel erg geinteresseerd in die sets, dus als je de tijd hebt om ze te uploaden hoor ik het graag..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op donderdag 13 april 2006 om 12:50:
2 da banned one: Arjan, ik waardeer je inbreng hier, al ben ik het er lang niet altijd mee eens. Dat hoeft ook niet, het houdt de boel levendig. En zo waardeer ik ieders inbreng hier, behalve van zielige wazi's maar die negeren we met z'n allen. Wat je echter nu allemaal gezegd hebt in dat andere forum, dat gaat mij te ver. Denk er maar eens een paar dagen over na.

Daarna zweven we weer lekker verder hier met elkaar

En nu een punt eronder zoals gezegd... een dubbele zelfs

Heeft die zich weer laten gaan :no:. Waarom de ban dan??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van matchscratch op donderdag 13 april 2006 om 13:02:
Die set van Tiesto van TE2000 is inderdaad gewoon een super goede set. Ik heb weinig sets gehoord die zo goed in elkaar zaten. Is echt een totaal andere Tiesto dan nu.

Idd totaal anders. :bounce: Gruwelijke set :bounce:

Vind de set van 03-12-05 in HMH ook zeer zeer goed in elkaar zitten. Zit veel gevoel in die set en als je er geweest bent brgijp je dat gevoel. Dat is wat Tiesto zo groot maakt :yes:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 13 april 2006 om 13:02:
Waarom de ban dan??

Vanwege een paar opmerkingen in het topic van die dode rapper.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Stiffy op donderdag 13 april 2006 om 14:00:
Vanwege een paar opmerkingen in het topic van die dode rapper

heb het gelezen, tenminste het gene wat er nog staat :no:.

Respect is the keyword en dat heeft hij niet, jammer weer avbfan heb me tiesto kaart nog wel aan je verkocht. Dacht dat je nog wel een klein beetje verstand had, maar dat is bij deze ook verdwenen.

Zie je wel op armada night om je de kaart teverkopen, hoop dat ik je kan vertrouwen wat dat betreft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jay G op donderdag 13 april 2006 om 12:33:
relaxed, welke shop gebruik je?

Net eens ff op 4djs rondgekeken. Uit dit rijtje wil ik mijn keuze gaan maken:

www.4djsonly.com dus

Jep, shopte meestal bij Recess en Dancegrooves, maar 4djs heeft gewoon veruit de meest overzichtelijke website, prijzen zijn heel behoorlijk en gewoon het beste aanbod en meeste op voorraad. Enig minpuntje zijn de bijkomende kosten voor betalen met je creditcard en ook de verzendkosten zijn in vergelijking erg fors.
Waarschuw beheerder
http://www.chemical-records.co.uk/

Vind ik persoonlijk een goed site. Hebben veel heel veel platen voor een redelijke prijs :yes:.

Snelle bezorging en weinig verzend kosten :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 13 april 2006 om 14:32:
http://www.chemical-records.co.uk/

Daar bestel ik ook de laatste tijd. Helemaal niks op ze aan te merken, topzaak. Ik krijgen morgen waarschijnlijk o.a de Holden rmx van Depeche mode van ze binnen. :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op donderdag 13 april 2006 om 14:39:
Daar bestel ik ook de laatste tijd. Helemaal niks op ze aan te merken, topzaak. Ik krijgen morgen waarschijnlijk o.a de Holden rmx van Depeche mode van ze binnen.

Dat bedoel ik topper (Y)

Hebben ook veel wat oudere platen die je in nederland moeilijk of niet kan vinden.

(Y)
Waarschuw beheerder
Juno of Chemical, dat zijn idd de zaken in Engeland.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mantanna op donderdag 13 april 2006 om 00:26:
Dit is toch DE sets der sets?

ABSOLUUT :yes:

Mario Piu A.K.A. DJ Arabesque - Serendipity
Arrakis - The Spice
DJ Tiësto - Sparkles
Balearic Bill - Destination Sunshine
Binary Finary - 2000
Rank1 - Airwave

Dit zijn stuk voor stuk platen die me destijds naar de strot vlogen, waarvan de trancemicroben zich in mijn bloedbaan nestelden ... en NOOIT meer zijn weggegaan

[img ]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie4.gif[/img] VERLIEFD voor altijd [img width=43 height=25]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie4.gif[/img]

ook lekker dat hardere stuk erin met Direct Disko en Zombie Nation :woep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 13 april 2006 om 14:42:
Hebben ook veel wat oudere platen die je in nederland moeilijk of niet kan vinden

Ik heb er zo'n drie maanden geleden Running up that hill (Infusion mix) nog gekocht, dat bevestigt maar wat je zegt idd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van UltraVibe! op donderdag 13 april 2006 om 16:03:
Infusion

:respect: kijk, die vind ik nou ook goed :jaja: geweldige muzikanten :-D
Waarschuw beheerder
Ik ben hier nog niet zo lang.
Maar iedereen bedankt voor die mooie set`s die je hier kan vinden!!! Thanks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JF1978 op donderdag 13 april 2006 om 16:26:
geweldige muzikanten

Dat klopt, haal ze verdomme weer naar Nederland! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
haha, het is hun schuld dat ik vorig jaar op Dance Valley de helft van de set van Paul van Dyk heb gemist...maar aan de andere kant heb ik daardoor wel Hernan Cattaneo kunnen horen :-D

Ik heb nog ergens een set van hun liggen...
Waarschuw beheerder
donateur
zelf overigens verzot op Do to you (in '82)

was een aanvraag op Dance Valley, and: got it!