waar zijn de andere trance mensen vanavond zoals Schwinggg en Just - D en nog een paar vaste klanten
wordt om 8 uur afgetrapt, geen reclame erdoor heen. Bij fresh zit je er lekker in, dan heb je reclame opeens, kan je er weer opnieuw inkomen en dan heb je weer reclame. En platen worden daar overgeslagen of in het midden gestart naar de reclame, vorige week een keer geluisterd omdat niet anders kon, 3 platen gemist, wist niet waar Armin op het laatst was, en tune of the week werd overgeslagen.
Reclame in een trance set, is hetzelfde als dat er op een feest midden in een set de muziek stilgezet word, En Gordon en Joling een optreden gaan geven dan ben
Je kan nu beter ingetuned blijven bij fresh nu mis je een uur, vanaf volgende week kan je intunen vanaf 8 uurlaatste aanpassing 23 maart 2006 21:41
ook een leuke tune dit.
Bloesem jij ook lid van het AVB Forum.
hij is in miami
hij heeft meer genoten van de zon dan wij
He Armin draait lekker! Ik zet net mijn pc aan! Heb nachtdienst, dus zo begint mijn nacht wel lekker
He Armin draait lekker! Ik zet net mijn pc aan! Heb nachtdienst, dus zo begint mijn nacht wel lekker
Zo jij moet echt hard werken zeg
terwijl ik vrolijk en stuiterend in mijn auto richting huis ga!!!
met hun duffe koppen
waar zijn de andere trance mensen vanavond zoals Schwinggg en Just - D en nog een paar vaste klanten