Partyflock

Forumonderwerp · 622479

Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D
Trance is zeker heerlijke muziek
ook 1 van mn favo stijlen, maaruh kben ook meer een allroundhouser.
en wat WJ zegt klopt over dat er in 2000 betere trance werd gemaakt.
krijg nog kippenvel bij de set van Tiesto @ Energy 2000 en de Massive setjes van Queensnight 2001 van Scott Bond, Marco V, Ferry Corsten en Armin v Buuren
Heerlijk!!!!
trance is volgens mij de beste muziek!
en tiesto is de beste trance dj!!!
Artiest {SHOWLIST artist 75199, 42686}
die trancenummers zijn altijd 8 minuten of langer, en veel verandering lijkt er niet in te zitten, soms zitten er wel eens enigszins leuke stukjes in dat je denkt van "nu gaat het komen" maar dan komt er weer niks. :s

Dus zoals Bla zegt.. laxerend
Armin was weer vetjes vanavond op ID&T

nu Marco V... ownt ook zwaar! :D
Voor de liefhebbertjes.... en alweer een plaat van Jezper erin... de 6e week op rij al.... En eindelijk heeft Armin eens naar mijn hitlijst gekeken waar Unfinished Symphony al 5 weken op 1 staat... :)

A State of Trance, episode 108

31/07/2003
20.00- 21.00-> The newest tunes selected
1. Andain- Beautiful Things (Blackhole)
2. Kamar 2- Mistrust (Midway)
3. Classified Project- Starlight Chaser (Alien)
TUNE OF THE WEEK: 4. Scarab- Vagabond (A State of Trance)
5. Binary Finary- 1998 (Ronski Speed mix) (Positiva)
6. Insigma- Avalon (Midway remix) (ATCR)
7. Ron van den Beuken- Timeless (Liquid)
8. Outback- Minds in Motion (remix)
9. Unknown Artist- Unfinished Symphony (Fenology Records)

21.00- 22.00-> Armin van Buuren Non-stop in the mix
1. Unknown Artist- Unknown Title (Audiotherapy)
2. Imre Corte- Kentari (Wellenrausch mix) (Spacepark)
3. Mark Otten- Mushroom Therapy (Armind)
4. Chocci vs. Dirtsnob- Future Is (AR52 mix) (JOOF)
5. Electronic Boutique feat. Taz- Heal (Instrumental mix) (Continental)
6. Lost Tribe- Gamemaster 2003 (Liquid Asset)
7. John Askew- Skylab (Kyau vs. Albert mix) (Discover)
8. Signum- Push Through (Armada)
9. Darren Tate vs. Jono Grant- Nocturnal Creatures (Jono's mix) (mondo)
laatste aanpassing

Armin was op Dance Valley weer (Y)

yup.. heb flink staan springen op AVB :D

HAHAHA daar ben ik weer!!

TRANCE STINKT!!!!!

HAHA en daar ben ik ook weer

Haaier-> Verstand komt met de leeftijd (Y)

idd BassBoost (Y)
Gehehehe
laatste aanpassing

Sorry in dit opzicht niet!

Al draai ik mezelf in me graf om,
vind ik trance nog k*tmuziek

Wat jij vindt moet je aan de politie geven..

De Politie is je beste vriend tog!!

WHAHAHAHAHAHHAAHA :devil:
Heb net even Tiesto - In My Memory (Airwave Remix) opstaan.... (eindelijk heb ik hem op vinyl! :) ) Kippevelnummer... en dan zijn er mensen die beweren dat trance kut is?.... Die hebben dan geen gevoel.....

:bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Ik vond Armin van Buuren ook echt goed draaien @ DV.

trance is :...................­....................­....................­....................­....................­....................­....................­....................­...... K¨nker Herrie
Artiest Tuned
Trance is super. Het is alleen jammer dat de er de laatste tijd niet goede trance uitkomt. Veel te veel cheasy zooi!!
En alleen de grote jongens krijgen alle mooie trance promootjes, waar wij weer een half jaar op mogen wachten. Neem b.v. Motorcycle :p

Oude Duitse trance is wel kicke, Jam & Spoon, Nalin & Kane, Humate...
Zijn we er weer klaar voor? Dadelik weer 2 uurtjes toptrance op ID&T radio met Armin van Buurens A State Of Trance..... benieuwd of Jezper zijn 7e track in a row scoort in de playlist....
En jawel hoor... track 3... zeer goed herkenbaar! Alweer een productie van Jezper... betaalt hij Armin steekpenningen ofzo?... Maar het blijven ook mooie productietjes van hem, en dat alles gemaakt in Reason.........
Now playing: DJ Tiesto - Traffic!! Megatune!!!!!!! Je kan zeggen van Tijsje wat je wilt, maar hij heeft een goed team van producers om zich heen.... Alleen komt het melodietje me zo bekend voor, net of het ergens van gepikt is... maar geen idee waarvan, iemand een idee?
Now playing: Carte Blanche!! Ook alweer zo'n klassieker van Veracocha... in de Ronald van Gelderen remix deze keer... Damn ik need het origineel nog op vinyl..... hopelijk wordt dat met deze nieuwe remix ook weer gerepressed...
Gaat het een beetje meneer Thenex?... Bent u misselijk geworden van al die gore hardcore muziek en moet u daarvan overgeven?... Groot gelijk dat u dan even komt bijkomen in het gezellige trance forum waar tenminste over ECHTE muziek gepraat wordt!... ;)

Ik vind het alleen jammer dat alles nu geremixed wordt, nu lees ik weer dat veracocha is "gerestyled", ook Binary Finary weer.
Haalt een beetje de magie weg van het origineel (of die goede (re)mix ).

Verders ben ik blij dat hier ook trance-liefhebbers zitten :D, 99% vindt het hardere werk beter geloof ik
laatste aanpassing
Zometeen DJ Remy... dat is pas vet... (armin ook hoor :D)

Hmm, Dj Remy nog nooit als dj gehoord, zijn laatste platen (Bang EP) vind ik iig niet zo
laatste aanpassing
LOL @ _-Matt-_
Tuurlijk zitten hier trance liefhebbers, Peter, alleen weten de meesten zelf nog niet dat ze de muziek eigenlijk wel waarderen.... hardcore etc. klinkt natuurlijk veel stoerder voor 15 en 16 jarigen dan trance...... W.b.t. Binary Finary, die staat nog altijd nummer 1 in mijn alltime lijst, voornamelijk dankzij de Gouryella, DuMonde en PVD remix.... de 2003 versie (Ronski Speed remix) vind ik iets minder, ik zou het leuk vinden als een hardtrance act als Alphazone of Cosmic Gate het nummer eens onder handen neemt... Of een Armin van Buuren of Rank 1 remix zou te gek zijn.....

Mja ok, maar ik vind dat er aan Binary Finary al genoeg geknutseld is, tuurlijk blijft het leuk dat er aan je favoriete nummer iets vernieuwends wordt gemaakt. Wat ik weet van mezelf is dat ik de nieuwe remixen van een oud nummer veel minder draai of koop dan echt nieuwe nummers, bv Rank 1 - breathing, die heb ik alleen gekocht voor de breaks mix, de A-kant vind ik niet zo boeiend
laatste aanpassing
Rank 1 - Airwave is voor mij een absolute klassieker waar geen enkele remix iets aan kan verbeteren, daarom was ik niet zo blij met de nieuwe remixen, die "Morph - Maximum Overdrive" beat onder het nummer verkracht het nummer eigenlijk een beetje... maar inmiddels ben ik er gewend aan geraakt en vind ik ook de 2003 remix wel okay... en Push heeft het best wel aardig gedaan met zijn remix van Airwave...

BTW: 1 month 2 go voordat EINDELIJK na een jaar de DuMonde mix van Rank 1 - Symsonic gaat uitkomen.....

Weet jij trouwens ook hoe dat ene nummer heet van Rank 1 dat op de Sensation DVD staat (het 2de nummer dacht ik, iig voor Such is Life) dat nummer vind ik echt een van de beter Rank 1's, ik heb hem verder nog nooit gehoord, alleen in de Arena en dan op de DVD, toffe melodie heeft dat nummer. Maar ik weet ook dat Rank 1 niet alles een naam geeft en alleen gebruikt in hun live optredens, maar misschien weet jij wel wat meer :)
Ik heb de DVD niet, maar zou het misschien een van de 2 tracks kunnen zijn:

Rank 1 pres. Mac J - Perfect Blend
Rank 1 pres. Mac J - Deep Ranger

O jee.... de cd bij Armin in the mix op ID & T slaat over.... ;) Perfecte geen-livemix dus...

....en ik vind Hardcore de beste muzieksoort.. :)

ok, ik gaat eens kijken of ik ze kan vinden, bedankt alvast :)

2 Stampwijffie: hoezo dan :) ?
O wacht, je bedoelt natuurlijk Sensation 2001? Of 2002?... Ik zou nog ergens een playlist moeten hebben van 2001 en 2002, moet even zoeken...

2 Stampwijffie: hoezo dan :) ?

Trance is te soft voor mij. geef mij maar die lekkere harde bass..!! :D:D:D
Trance kan ook een harde bass hebben... vorig jaar op Mysteryland werd ik bijna letterlijk omver geblazen door de bass van Cosmic Gate toen ik voor de speaker stond.... Harde bass is niets mis mee, houd ik ook van, alleen mis ik in de hardcore goeie melodielijnen, en die vind ik in trance wel terug.... maar ik moet zeggen dat ik me op Defcon 1 waar het ietwat harder was ook wel vermaakt heb, vooral Max B.Grant was zwaar okay qua performance vooral... en later op de avond Super Marco May (heet ie zo? Sorry, ben niet zo bekend met hem) was ook best uit te houden....

2 matt: 2001 de liveset

2 stampwijffie: haha , okee dan

Trouwens hoe kan je hier qoueten?(of hoe je dat ook schrijft)
Ik gooi het even op mijn Tracklist mailinglist, misschien dat ik je dan snel antwoord kan geven... voorlopig heb ik alleen dit voor je:

==========================================================================
DJ : Rank 1
Set : Live @ Sensation
Date : 07-07-2001
1. Intro
2. ID
3. Airwave
4. ID
5. ID
6. ID
7. Such Is Life
8. Superstrings

The ID tracks are tracks/samples from their upcoming album.
For more tracklists: http://beam.to/djsets

Ik denk dat dat nummer wat jij bedoelt het nummer is Rank 1 VS Marco V - Unknown title, dat inderdaad nooit officieel uitgekomen is en alleen op Sensation 2001 en Trance Energy 2002 gespeeld is...

Misschien dat je hier nog wat aan hebt:

DJ : Rank 1
Set : Trance Energy 2002 - 1
As broadcasted by Radio 538 - Partynight 17-02-2002
Date : 16-02-2002
01. Cosmomatic
02. Black Snow
03. ID
04. Airwave
05. Down From The Deep
06. Awakenings
07. Such Is Life (Deep Dub Mix)
For more tracklists: http://beam.to/djsets

Het Rank 1 vs Marco V nummer is het ook niet, want als die ook op Trance Energy is gedraaid dan is het niet het nummer wat ik zo goed vond :)

Hopen maar dat ie alsnog wordt uitgebracht in de toekomst
Nee nee, foutje, dat is dus niet gespeeld op Trance Energy 2002, tenzij het track 3 is, wat ik even niet weet.... Maar van 2001 weet ik dat het inderdaad wel een te gek nummer was, helaas is het alweer zo lang geleden dat ik het vergeten ben... ben trouwens benieuwd wat die andere IDs in die set zijn, moet nu toch wel bekend zijn dacht ik zo, vast dingen van hun album... Maar zodra ik dat weet post ik het wel...

Okee

Ik wacht geduldig af :)
Ik ben het met je eens Miss Innocent :yes:

(y)
Armin van Buuren - A State Of Trance Episode 109 XXL 07-08-2003
20:00 - 21:00 The Newest Tunes Selected
01 Y Traxx - Mysteryland (Mr Sam vs Fred Baker Instrumental Mix)
02 Hemstock & Jennings feat Adam White - Reverence
03 The Scarab - Vagabond
04 DJ Tiesto - Traffic (Original Mix) (Tune Of The Week)
05 Veracocha - Carte Blanche (Ronald van Gelderen Remix)
06 DJ Danjo & Rob Styles - Aragon (Intro Mix)
07 Mirco de Govia - Final Emotion
08 ZX - The Storm (Jono Grant vs POS Remix)
09 Lange - I Believe (Lange Remix)
10 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)

21:00 - 22:00 Armin van Buuren Non-Stop In The Mix
01
02 Against The Grain - Further (Lemon8 Remix)
03 Dibaba - Hold You (Agoria Bear Mix)
04 Three Drives - Signs Of The Universe
05
06 Classified Project - Starlight Chaser
07 Mat Silver vs Tony Burt - Ultimate Wave (Airbase Remix)
08 Filo Peri - Unknown
09 Empirical Labs - Turtle Beach
10

22:00 - 23:00 DJ Remy Non-Stop In The Mix
01 DJ Remy -
02 U.N.K.L.E. - In A State (Sasha Remix)
03
04
05

ID&T fucked up the set with silences and shitty cd-players......

Tja, ID&T kan helaas nog steeds niet in de schaduw staan van een station als Sunshine Live....... Wordt echt tijd dat ze het geld dat ze verdienen met hun feesten in hun radiostation steken... en dan wil ik daar best wel een baantje hebben om ervoor te zorgen dat alles smooth loopt.....

Traffic :D mijn favoriet van het moment, ben verder benieuwd naar die Mirco de Govia en three Drives

Enne...Trance trekt toch echt wel leuke meiden :)
laatste aanpassing
tuurlijk... de leukste meiden zijn trancemeiden! :)
(y) Denk ik ook, maar ja..

Ieder z'n voorkeur, toch?

;-)