Zijn producties onder de naam Purple haze vind ik echt erg sterk, een soort nieuwe trance. Pumpkin heeft daarin tegen wel veel weg van Purple haze - Eden. Maar Sander heeft toch aparte sound. Iets nieuws in de trance muziek beter dan al die techno soundjes die je constant voorbij hoort komen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 22:22:
Op zich wel leuk, maar eigenlijk een regelrechte kopie van Fred Baker presents Iguana - Beautiful Sunshine. Alleen is deze track wat kaler en heeft hij een wat hardere kick, beiden geen vooruitgang naar mijn mening; doe mij Beautiful Sunshine maar
Jep ben er zeker mee eens dat deze plaat een kopie is van Beautiful Shunshine, zeker als je die remix van Stoneface and Terminal terughaalt, maar ben er zeker niet mee eens dat alle platen van fred baker op elkaar lijken, Total Blackout,Confirmation en All of uss zijn platen die gewoon erg sterk zijn, En weinig vergelijkenis vertonen, wat daarna is uitgebracht onder zijn naam heeft wel ongeveer een zelfde sound, Maar we willen toch allemaal dat een dj een eigen sound heeft? Nu Fred Baker heeft die, Het is geweldig voor een producer dat wij gewoon platen van hem eruit kunnen halen. dan is hij goed op weg.
Als we toch over platen hebben die ongeveer dezelde beats hebben, dan kunnen we ook Shadow World en Close Horizon van Thomas Bronszwaer naast elkaar leggen.