Partyflock

Forumonderwerp · 622479
48 volgers · 1018729x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D

Waarschuw beheerder
Trancemaster zijn ook zooooo'n uber goeie CD's!! :respect:

Bijna elk nummer dat erop staat vind ik telkens ok en dat is echt wel zeldzaam bij mij (vooral tegenwoordig). Ook zijn het telkens tamelijk lange versies die ze erop zetten, is ook alleen maar positief in mijn ogen!
Waarschuw beheerder
Yep, Trancemaster en D-Trance waren indertijd de enige serie die ik kocht vanwege het feit dat deze lange versies hadden van platen... ik heb een hekel aan mixcds aangezien ik de tracks meestal zelf ook wil mixen en daarvoor zijn Trancemaster en D-Trance een zegen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramoz op woensdag 18 januari 2006 om 23:15:
die MIKE presents antwerp , heb ik gister nog ff beluisterd

had em nog niet helemaal beluisterd.. maar opzich meer luistertrance vind ik die cd.. beetje donkere sounds ook

Wel een vette cd vind ik het, maar m.i.k.e. is niet echt een super dj. De reden waarom ik een dj-set van hem nooit zal missen op een feest, is dat ie vaak veel eigen producties draait. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat ik wel vrij los ga als 12 februari om 6.30 Turn the lights off gedraaid zou worden in de Jaarbeurs!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Handig op woensdag 18 januari 2006 om 23:25:
Arrakis - The Spice

Oeehhhhh memories! Weet nog heel goed dat Michel de Hey 'm draaide op massive in het Zuiderpark :D Haha, te gek, echt ene verrassend tof feestje./ Remy die zowat tegen de hardcore aandraaide omdat de hardcore area gemixt was met de trance area, Michel de Hey die aardig wat trancy plaatjes draaiden en Tiesto die juist weer een beetje technoachtige platen draaide.

En dan Energy 2000...wat een feest, wat een muziek! Iedereen toch wel in de zenuwen voor die milleniumwisseling, pilletje dat precies om 23.45 begonm te werken en dan Tijs die na een paar platen The Spice inzet...kolere wat ging de zaal los zeg! (l)
Waarschuw beheerder
Oja, nog ene vraagje, Tiesto heeft op z'n eerste Solo-tour een keer een plaat gedraaid waarbij ik echt helemaal gek werd.

Ik ben altijd al een groot fan geweest van Pearl Jam en Tijs draaide toen een geweldige mix van de plaat "Better Man". Jezus, niemand leek 'm te kennen toen maar bij mij liepen de traantjes over mn wangen hoor.

Iemand enig idee welke remix dat is en of 'ie ooit wel is uitgekomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 19 januari 2006 om 11:18:
Iemand enig idee welke remix dat is en of 'ie ooit wel is uitgekomen?

Dees denk ik:

http://www.playderecord.com/live/details.asp?img=17388.jpg
laatste aanpassing

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op donderdag 19 januari 2006 om 11:26:
Dees denk ik:

http://www.playderecord.com/live/details.asp?img=17388.jpglaatste aanpassing 19 januari 2006 11:32

Yep, dat is hem inderdaad. Hier staat er ook bij dat tiesto hem altijd draaide:

http://www.4djsonly.com/4DJ/index/page=product_vinyl_item/parent=/productID=15938

Als je een account hebt, kan je hem daar luisteren ook. Hij zit gelijk in me mandje :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 23:31:
Trancemaster zijn ook zooooo'n uber goeie CD's!!

is zeker een goeie serie ja!

ik heb als het goed is alle delen (van 1 t/m 39) en dan 4000 t/m 4009

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoBluffy op donderdag 19 januari 2006 om 16:36:
ik heb als het goed is alle delen (van 1 t/m 39) en dan 4000 t/m 4009

WhaaaaaargHHhghhh!! :o
Gimme gimme gimme!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
Flutlicht - The Fall

wie heeft dit nummer voor me? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 18 januari 2006 om 19:08:
Twixt is zooooo'nm gruwelijk mooie plaat

is nog wel zacht uitgedrukt :) heb em van de TE 2004 cd.. daar staat achter twixt: (2004).. weet niet of dat dan gewoon dezelfde is als origineel..? maar wat een plaat idd :kwijl:
wist ook niet dat dat M.I.K.E was maar nou ik weet hoop ik dat ie em op TE gaat draaien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 18:13:
Mja, het is voor velen een held en hij is vast ook erg baanbrekend bezig geweest altijd, maar het is me toch allemaal net iets te zweverig, en vind het meer richting de progressive gaan als de echte Trance

Digweed zweverig Niels? Download zijn essential mix eens van eind juli 2005, dat rockt echt zo hard de pan uit! De ene vette beat na de andere vliegt je om de oren joh, je had er bij moeten zijn op Extrema Outdoor dit jaar toen hij draaide. Ik zou zijn sound eerder omschrijven als rauw en ongepolijst i.p.v. zweverig. Heeft ook niks met trance te maken eigenlijk! ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Handig op woensdag 18 januari 2006 om 23:25:
D-Trance

Stonden wel leuke nummers op, ik weet nog dat ik een keer een van die cds van een vriend leende, met daarop een nummer "moodswings" Weet niet meer van wie die was ofzo of welke cd van D-trance...vond 'm toen wel zo gaaf...ben benieuwd of ik nog steeds dezelfde mening heb, als ik die plaat nu terug zou horen.
Waarschuw beheerder
Mayday "Worldclub" - Westfalenhalle, Dortmund [30-04-2006]
18.00-07.00

DJs:
Paul van Dyk
Ferry Corsten
Chris Liebing
Takkyu Ishino
Tom Novy
Sharam Jey
Jesper Dahlbäck
Reason
Superpitcher
Oliver Koletzki
Kai Tracid
Moguai
Tomcraft
Leon Sega
ZuHouse Rockers
Dero
The Disco Boys
Hardy Hard
Moonbootica

Live:
Westbam + Band
Members of Mayday
Anthony Rother
Northern Lite
Lexy & K-Paul
Einmusik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op donderdag 19 januari 2006 om 18:29:
Stonden wel leuke nummers op, ik weet nog dat ik een keer een van die cds van een vriend leende, met daarop een nummer "moodswings" Weet niet meer van wie die was ofzo of welke cd van D-trance...vond 'm toen wel zo gaaf...ben benieuwd of ik nog steeds dezelfde mening heb, als ik die plaat nu terug zou horen.

Metamorphose en dat nummer met t opstijgende vlieguig, geweldig!

Now Playing: Push - Till We Meet Again - [03:35m of 08:30m/241Kbps] Blijft een geweldige plaat dit ook, klassieker.

En nog zo'n relaxed nummer vind ik System F ft AvB - Exhale,
staat ook heel hoog in mn lijstje
Waarschuw beheerder
a state of trance gaat weer lekker (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simo :bier: op donderdag 19 januari 2006 om 19:17:
DJs:
Paul van Dyk
Ferry Corsten
Chris Liebing
Takkyu Ishino
Tom Novy
Sharam Jey
Jesper Dahlbäck
Reason
Superpitcher
Oliver Koletzki
Kai Tracid
Moguai
Tomcraft
Leon Sega
ZuHouse Rockers
Dero
The Disco Boys
Hardy Hard
Moonbootica

Lekker hoor!!!

Waarschuw beheerder
ik heb alle cd's van 'forbidden paradise' en van 'in search of sunrise' wat ik super series vind binnen het trance genre:) verder luister ik ook graag naar psytrance waarin ik shiva shidapu en infected mushroom twee van de beste artiesten vind :) mn favo trance artiesten zijn: paul van dyk, atb, armin van buuren, above and beyond...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 19:51:
Bedrock - Heaven Scent weleens gehoord?

Die staat mooi te pronken in mijn platenbakkie! :) Even vergeten dat deze man er achter zat, issie toch wel een beetje een held dan haha! Ik ken em verder ook niet zo goed trouwens, dacht dat ie heel zweverig draaide, maar oke, misschien ook niet... ;)

Waarschuw beheerder
ASOT klinkt weer lekker vandaag op fresh :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 18 januari 2006 om 19:08:
Is PUSH dezelfde als Plastic Boy? Damn, ik leer hier echt veel :D dat heb ik nooit geweten man.

Kijk hier maar eens: http://www.discogs.com/artist/M.I.K.E.

Niet normaal hoeveel klassiekers en super goede platen deze man op zijn naam heeft staan....

Ik heb wel eens kritiek op deze man gelezen dat al zijn platen op elkaar lijken, maar dat vind ik wel bullshit eigenlijk. OK veel platen lijken veel op elkaar, maar hij heeft ook wel een echte eigen produceerstijl. Maar ook richting de electro achtige dingen of meer progressive of toch weer heel erg trancy hij kan het allemaal maken...

Een minder bekende plaat van hem die ook echt super is, is The Blackmaster - Time never stops. Weer een heel ander soort nummer, duister en echt lekker Belgisch...

Nog even iets: Weet iemand was MIKE voor platen zal gaan doen op Trance Energy? We moeten hem eigenlijk smeken (handtekeningenactie) dat hij al zijn oude producties live gaat doen, zoals dus Universal Nation en Strange world 2000... Dan wordt het sowieso het feest van het jaar... Zijn meer recente producties vind ik wat minder, te zweverig ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cosmiq op donderdag 19 januari 2006 om 20:46:
En nog zo'n relaxed nummer vind ik System F ft AvB - Exhale

Die wil ik ook nog wel eens op een feest horen!

Hoop dat er op Trance Energy veeeeeel ouwe platen gedraaid gaan worden! Zal wel niet, maar hopen op is ook niet verkeerd... Ga helaas maar weinig naar Trance feesten, dus als ik een keer ga wil ik ook toppers horen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 21:40:
Niet normaal hoeveel klassiekers en super goede platen deze man op zijn naam heeft staan....

Toevallig heb ik vandaaag nog een top-5 gemaakt voor een chart op zijn eigen forumpje. De tussenstand is al volgt, zonder mijn vote trouwens vooralsnog:

CURRENT FORUM MEMBER CHART:
based upon 20 valid votes

01 - Plastic Boy - Silver Bath 58
02 - Push - Strange World (2000 Remake) 37
03 - Push - Universal Nation 33
04 - M.I.K.E. - Sunrise At Palamos 16
04 - Plastic Boy - Live Another Life 16
06 - Push - Universal Nation 2003 11
07 - Push - The Legacy (Club Mix) 10
08 - Active Sight - The Search For Freedom 9
08 - Push - Universal Nation (Live versions) 9
08 - Push - Travelogue 9
08 - Sinead O'Connor - Troy (Push Remix) 9
12 - Exposure - Magic Impuls 6
12 - M.I.K.E. - Elements Of Life 6
14 - Galore - I Call You (Main Mix) 5
15 - Mauro Picotto - Back To Cali (Push Remix) 4
15 - Musix - Cyber Desire 4
15 - Push - Till We Meet Again 4
15 - Return Of The Native - The Lost Tale 4
19 - Ayu Hamasaki - Boys & Girls (Push Remix) 3
19 - DJ Marco Bailey - Scorpia 3
19 - Liquid Overdose - Pure Glide 3
19 - M.I.K.E. - Turn Out The Lights 3
19 - Push - Blue Midnight 3
19 - Push - Journey Of Life 3
19 - Solar Factor - No Return 3
19 - The Gift - The Seventh Day (Main Mix) 3
19 - Virtua Trancer - Sex After Dinner 3
28 - Aspiral - Music Is The Key (Dub Mix) 2
28 - Mass Effect - Alphascan 2
28 - Musix - Is This The Way I Feel 2
28 - Push - Imagine 2
28 - Push - Live On 2
28 - Push - Strange World (Spectrum Remix) 2
28 - Push - Tranzy State Of Mind 2
28 - Solar Factor - Urban Shakedown 2
36 - M.I.K.E. - Someone, Somewhere 1
36 - Matanka - Lost In A Dream (Push Transcendental Remix) 1
36 - Moon Project - Moments Are Forever 1
36 - Overtone - Mental Movement 1
36 - Plastic Boy - Angel Dust 1
36 - Push - Cosmonautica 1
36 - Push - Till We Meet Again (Transcendental Remix) 1
36 - Quadran - Unlovable (M.I.K.E. Remix) 1
36 - Solar Factor - Deep Sonar 1
36 - Virtua Trancer - Reality In Me 1

Prachtige lijst. Misschien dat ie er iets mee doet en dan ook de populairste tracks nog eens speelt op TE.
Waarschuw beheerder
donateur
Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Funabashi Mix) (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*SPAM*

http://www.doemaardieipod.nl/index.php?r=13007

mensen even jullie aandacht.. ik kwam zo langs deze site, en ken een aantal mensen die dit ook geprobeerd hebben

je kunt hiermee een gratis ipod verdienen..

nou zul je denken gratis ipod ?

maar je moet een account maken, gebruik maken van een aanbieding (bij donateur worden van een fonds voor 2 euro p/m , een lullig t-shirt kopen) , een aantal mensen aanbrengen , en dan krijg je dat ding opgestuurd

ik zou zeggen probeer het ook ff :D

*SPAM*
Waarschuw beheerder
heb toevallig vorige week net een Ipod gekocht, en heb er zeker geen spijt van!! :D

heerlijk, 30gig vol met goeie herrie :p
Waarschuw beheerder
goeie zaak.. ja ik heb nu een i-river.. 256 mb, heb em al 1.5 jaar .. en wil graag naar iets met grotere capaciteit aangezien in mp3 addicted ben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op donderdag 19 januari 2006 om 21:52:
28 - Solar Factor - Urban Shakedown 2

[img width=26 height=15]http://members.home.nl/koenmh/cc/nietdoen.gif[/img]

Die staat daar veel te laag!!! Een vijfde plaats zou ik em geven denk ik...

Weet je welke ik ook erg vet vindt, de MIKE remix van Ian van Dahl - Can't let you go! Klinkt stom misschien, maar de melodie die hij daar in gooit is wel echt super vet! En er zit maar een klein beetje (cheesy) zang in, die kan ik best hebben... ;)

Oh enne, nog niet genoemd volgens mij: Sunscreem vs Push - Please save me!

Mijn eigen MIKE top 5 zou er dan zo uit zien:

Push - Strange world (2000 remake)
Push - Universal nation
Sunscreem vs Push - Please save me
Ian van Dahl - Can't let you go (mike remix)
Solar Factor - Urban shakedown

Met silver bath op een mooie 6e plaats... Erg goede plaat, maar vind em zeker niet nummer 1... Gelukkig staat ie ook wel in mijn platenbakkie, dat is hij toch wel waard! ;)
Ooh, en Till we meet again op nummer 7 dan! Erg goeie plaat ook weer...
Op de b-kant van Till we meet staat pas een schande, de Tall Paul remix van Universal nation, zeer belabberde remix :(

Bedenk me nu ineens dat ik Universal nation nog helemaal niet op vinyl heb, slechte zaak! Welke plaat moet ik nou eigenlijk precies hebben? Het origineel is vast te duur, maar is hij ooit nog gerepressed met alle vette remixen + origineel erop en die nog wel te krijgen is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 11:42:
Welke plaat moet ik nou eigenlijk precies hebben?

Neem gewoon de 2002 rmx, die vind ik eigenlijk beter dan het origineel. Als je dan geluk hebt staat er op de andere kant van het vinyl zelfs nog de geniale track Tranceformation.

Mijn top-5 was:

Push - Till we meet again
Ultra vibe - Choose freedom
Push - Strange World (2000 Remake)
M.I.K.E. - Sunrise At Palamos
Plastic Boy - Silver Bath
Waarschuw beheerder
Oja, ik ga dit jaar Trance Energy skippen hoor. Vorig jaar viel me zo tegen...veel te groot, dat ten eerste. het heeft in geen enkel opzicht ook nog maar iets van doen met de eerste paar Trance Energy's, die waren echt vele malen vetter.

Daarbij, Biomehanika was vet hoor, maar eigenlijk sloeg het nergens op. Dat hoort toch niet op een trancefeest? %)

Nee, voor mij hoeft dat niet zo mega te zijn eigenlijk. Ik ga lekker naar awakenings en qua trance...misschien maar weer eens een retro-avondje in de Illusion gaan doen binnenkort (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 20 januari 2006 om 12:53:
Oja, ik ga dit jaar Trance Energy skippen hoor. Vorig jaar viel me zo tegen...veel te groot, dat ten eerste. het heeft in geen enkel opzicht ook nog maar iets van doen met de eerste paar Trance Energy's, die waren echt vele malen vetter.

ik vond de editie vorig jaar echt zekers wel vet hoor! en ik denk dat het dit jaar ook zeker weer heel mooi gaat worden :D goeie line-up voor de main en Armin met een eigen zaal (y)

okee dat het te groot is vind ik zelf ook wel eigenlijk, maarja dat weet je eigenlijk gewoon als je nu naar TE gaat.

alleen ik ben nooit bij de eerste edities geweest
Waarschuw beheerder
Line-up spreekt me ook wel aan maar ik heb niet zo'n trek meer in die megafeesten gewoon. Komt de sfeer niet ten goede. daarbij, tarcne Energy moet gewoon lekker net als vroeger in 1 zaal vind ik. Veel meer saamhorigheidsgevoel heb je dan. geen 3 verschillende zalen. :(
Waarschuw beheerder
jij hebt het wel vaak over vroeger hé! :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoBluffy op vrijdag 20 januari 2006 om 16:34:
jij hebt het wel vaak over vroeger hé!

Ohnee, zo wil ik helemaal niet overkomen. ik bedoel gewoon de eerste paar Trance Energy's. het kan nu nog net zo leuk zijn hoor, al trekt de muziek me van toen wel wat meer maar da's gewoon een kwestie van smaak.

Mara ik vind het gewoon jammer waarom Trance zo heel erg groot geworden is destijds. En het toen eigenlijk weer uit elkaar spatte.

Dat bedoel ik meer. :)
Waarschuw beheerder
Trance Energy vind ik ook te groot geworden... Verder is trance natuurlijk prima om op te stappen. Soms heb ik zin in wat harder werk. Lang leve afwisseling!

BTW: Ik vind Tiesto @ TE 2000 nog steeds een super live set...

Waarschuw beheerder
Vroeger was het ook beter! :yes: :p
Ben nog nooit naar trance energy geweest, maar vind dat dit wel van toepassing is op zo goed als elk feest. Tegenwoordig moeten ze persé verschillende rooms hebben enzo... :nee: ipv van alle moeite in 1 zaal te steken (+evt 1 kleine zaal ofzo). Dan heb je 1 grote vette zaal (y) b) ipv van allemaal van die flauwe afgekookte zaaltjes :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 20 januari 2006 om 16:43:
Ohnee, zo wil ik helemaal niet overkomen. ik bedoel gewoon de eerste paar Trance Energy's. het kan nu nog net zo leuk zijn hoor, al trekt de muziek me van toen wel wat meer maar da's gewoon een kwestie van smaak.

Mara ik vind het gewoon jammer waarom Trance zo heel erg groot geworden is destijds. En het toen eigenlijk weer uit elkaar spatte.

Dat bedoel ik meer.

dat begrijp ik ook wel hoor :D en ik denk zelf ook wel dat het vroeger allemaal veeeeel minder op de commercie was gericht en veel meer op het feesten zelf, dus de sfeer was ook wat losser denk ik en er kon veel meer qua muziek stijlen enzo. maar helaas heb ik dat nooit echt meegemaakt het "vroeger".

maar wie weet kan ik over een paar jaar ook zeggen dat het vroeger anders was ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op donderdag 19 januari 2006 om 18:29:

Upserver - Moodswings...

Staat toevallig op diezelfde D-Trance (nummer 11) als die andere platen... Was indertijd inderdaad een lekker nummer maar klinkt nu redelijk gedateerd...
Waarschuw beheerder
Enkele trance tips.... (in no particular volgorde... is gewoon een cd voor in de auto)... Die Fred Baker heeft een lekkere melodie, evenals Duende.... en de nieuwe DuMonde is verrassend, niet meer zo boombastisch als voorheen, maar met een lekkere Anne Clarke bassline met invloeden van ABC - The Look Of Love uit de jaren 80....

1. Memories Of Tomorrow - After Thought (Original Mix)
2. Zero2Sixxx - Endless Motions (Original Mix)
3. Duende - Ilimitado (Original Mix)
4. DuMonde - I Feel You (Original Mix)
5. Zero2Sixx - I Won't Let You Down (Original Mix)
6. Goldenscan - Halcyon (Original Mix)
7. Fred Baker pres. Iguana - Beautiful Sunshine (Stoneface & Terminal Remix)
8. Blank & Jones - Revealed (Classic Trance Mix)
9. Airbase - Escape (Original Mix)
10. Kenny Hayes - Ibiza Sky (Alex M.O.R.P.H. Remix)
11. DJ Shog - Rush Hour (Original Mix)
12. Nomansland - Voice From Down (Extended Mix)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Handig op vrijdag 20 januari 2006 om 20:14:
9. Airbase - Escape (Original Mix)

tune !

probeer ook eens Kenny Hayes - Daybreaker (Airbase remix) , er is ook een signum remix van maar die vind ik wat minder
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramoz op vrijdag 20 januari 2006 om 20:18:
Kenny Hayes - Daybreaker (Airbase remix)

Ja is een heel lekkere plaat. Ik hoorde hem in oktober in een setje van misja helsloot op een feestje hier in spijkenisse. Echt lekkere stevige plaat met een heerlijke melodielijn.

Mensen de nieuwe ASOT 232 is echt weer geweldig. Zitten weer een hoop heerlijk platen in.
Hij is hier te downloaden.

http://asot.powerplay.pl/

Trouwens wat een plaat is dit zeg de tune of the week: Mike Shiver - Feelings (Leon Bolier Remix)

Kippenvel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tillmann Uhrmacher op Sunshine Live heeft op het moment ook weer lekkere tunes...

Kent iemand de plaat die NU speelt?... Klinkt als PVD...

Second Sun - Playground misschien?
Waarschuw beheerder
Mike Shiver in LB remix ken ik nog niet, maar deze was ook net op SSL:

Signwave - Leon Bolier pres. Precursor

Ook wel okay...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Handig op vrijdag 20 januari 2006 om 20:14:
Kenny Hayes - Ibiza Sky (Alex M.O.R.P.H. Remix)

Toch wel mijn favoriet van 2005!
Waarschuw beheerder
Die PVD sounding track kan ook deze zijn geweest... ook van Vandit:

Linking People - Giuseppe Ottaviani

En NU klinkt ook weer zo'n lekke rplaatje... what's that?
Waarschuw beheerder
Die Ton TB remix van Marco V False Light is echt een bom:) Geweldige remix.

Asot 232 Is echt geweldig trouwens;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 20 januari 2006 om 21:44:
Die Ton TB remix van Marco V False Light is echt een bom Geweldige remix.

ik vind hem wat minder eerlijk gezegt, origineel is beter :D maar de single extended mix is ook niet verkeerd
Waarschuw beheerder
Tillmann is ook lekker bezig....

Minddrive - Around You (Moonrush remix)

heerlijke plaat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .: Retlaw :. op vrijdag 20 januari 2006 om 17:48:
BTW: Ik vind Tiesto @ TE 2000 nog steeds een super live set...

Vetste O&N ever, sowieso. Wat een wereldfeest was dat zeg! (l)
Waarschuw beheerder
Die "goeie ouwe tijd" toen ie nog gewoon de Vengaboys durfde te draaien... ;)

Zitten best wel wat klassiekers in deze set!

1. (00:00) Spoiled & Zigo - More & More (Unvocal Mix)
2. (05:50) Mario Lopez - The Sound of Nature (Plug 'n' Play Remix)
3. (11:05) Mario Piu A.K.A. DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix)
4. (18:12) Arrakis - The Spice
5. (20:37) DJ Tiësto - Sparkles (Airscape Mix)
6. (25:00) Vengaboys - Kiss (Airscape Mix)
7. (32:00) Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto Power Mix)
8. (37:09) The Digital Blonde - Electra
9. (42:39) Body-shock - Sleepless
10. (48:09) S.O. Project - Direct Disko
11. (51:40) Zombie Nation - Kernkraft 400 (DJ Gius Remix)
12. (55:58) Binary Finary - 2000 (JamX and DuMonde's Remix)
13. (62:07) Rank1 - Airwave (Original Mix)

Note: some mp3s of this set seem to have 3 extra tracks:
01 Kay Cee - Millenium Stringz
02 The Quest - C Sharp
03 Kamaya Painters - Far From Over (Original Mix)
laatste aanpassing