Partyflock

Forumonderwerp · 622479
48 volgers · 1012990x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D

Waarschuw beheerder
donateur
Paul van Dyk - Reflections Release Party 12-09-2003 :kwijl:
soulseek maar eens opstarten, kijken of ie te vinden is...

Waarschuw beheerder
geheheh die kreeg ik ook bij mijn kluwerwetbundels gehehehe :D

2 B&B: je hebt waarschijnlijk veel verstand van muziek en DJ's als je Tomcraft een goede DJ vindt :jaja:
Want die draait echt goeie sets...:s
Waarschuw beheerder
Gellukig studeer ik geen recht, want die bundels zagen er errrrrugh dik uit :D

Tja Tomcraft.. snap echt niet waarom hij ineens op elk groot feestje mag draaien nadat hij een keer een hitje gescoord heeft...

Waarschuw beheerder
1 keertje een hit score en de boekingen stromen binnen (ook als je niet kan draaien) idd erg raar eigenlijk, maar ja dat zal wel juist publiek trekken he.....

Waarschuw beheerder
Als je praat over gao trance,psychedelic trance,kan ik een eind in je mening meegaan.(hardcore blijft voor mij nr.1)

Als je een paar leuke trance cd's wil horen,kan ik je aanraden een paar PULSE ,DISTANCE en die immortality cd's te beluisteren,zijn een paar jaar oud,maar dat blijft voor mij toch echt trance.

Wat er tegenwoordig uitkomt,ja zitten wel leuke nummers tussen,maar niet echt van, ja ik trance een eind heen zal ik maar zeggen.
Waarschuw beheerder
Idd.. grootste voorbeeld is nog wel Mario Piu op trance energy 2 jaar terug. Zijn 'overgangen' waren echt een drama.. Maar goed hij draaide toen wel Communication (MAS Mix) en dat maakte veel goed :)
Waarschuw beheerder
Eindelijk!!!!!.... Heb ik een redelijke versie te pakken kunnen krijgen van Rank 1 - Symsonic (DuMonde remix).... wat een heeeeeerlijke plaat, echt DE remix van het jaar (2002 inmiddels, plaatje is al jaartje oud bijna)... 22 september wordt een historische dag als ie gaat uitkomen.....

Waarschuw beheerder
Ik heb hem nog nooit gehoord eigenlijk...
De laatste tijd vind ik Rank 1 en Dumonde ook tegenvallen misschien dat ik er daardoor minder interesse in heb

Waarschuw beheerder
donateur
De immortality cd's (ik heb er 2) zijn zeker goed, evenals de trance nation cd's van een paar jaar terug :)
Waarschuw beheerder
Ik vond Rank 1 ook beetje tegenvallen met hun remix voor Mind Made Up en het Sensation thema... maar Rank 1 pres. Mac J - Perfect Blend is weer een ouderwetse topper (wie is Mac J eigenlijk???) en Push - Journey Of Life in Rank 1 remix is ook stukken beter dan het origineel... dus Rank 1 is weer op de goede weg...

Waarschuw beheerder
ik vond de Mind made up remix juist weer wel goed, maar Mac j, en de remix van Push juist weer niet :), k hoop dat ze weer eens een goede plaat maken a la airwave/such is life/awakening, daarna vond ik het minder met ze gaan

Waarschuw beheerder
Armin - Communication op Album Sampler part 3/3 :)

Eindelijk word deze gerepressed

Waarschuw beheerder
2-trance-n

Trance nation heb ik er 1 van nr9.

En van immortality heb ik 1,2,3,4 ,op 4 staat zelfs een nummer van depeche mode ,heel apart.

Barrel of a gun ,heet ie.
Waarschuw beheerder
Geweldige plaat, die Barrel of A Gun.... heb ik op cdmaxi... Depeche Mode is altijd geweldig geweest ook, de meeste van hun albums heb ik en het live album 101 is een van de beste albums ever!

Waarschuw beheerder
Ja maar het was voor mij het eerst dat ik een plaat van hun in techno/psychedelic styl hoorde ,maar zeker een lekker nummer ja.
Waarschuw beheerder
Rank 1 - Symsonic (Dumonde Remix) is inderdaad een toppertje... veeeeel beter als de recente dumonde tunez!!!

Maar Matt.. volgens mij is Mac J gewoon een nieuwe allias van Rank 1.

Waarschuw beheerder
donateur
2 _-Matt-_: Violator is een van mijn favorieten.

2 Fly: trancenation '95 is een aanrader, heb hem net via soulseek binnengehaald.
Waarschuw beheerder
Trancetip van de dag:

Next Exit - Rise of Nations (Mat Silver VS Tony Burt Remix)

Een beetje in de stijl van hun remix voor Alphazone - Rockin'... dus lekkere hardtrance!
Waarschuw beheerder
Over 1 minuut: A State Of Trance 115!..... Tune in!

Waarschuw beheerder
en was het wat?
Waarschuw beheerder
Nah... beetje soft... geen echte supertoppers gehoord maar gewoon lekker als altijd.... op het moment loopt overigens ook een erg mooi emix op ID&T, geen idee van wie die is, maar is erg trancy!
Waarschuw beheerder
Dit is wel een HEEL erg mooie mix, op het moment draait de TUNE OF THE YEAR!!!!

Fenology - Unfinished Symphony (Funaki remix)

Wow!!

Waarschuw beheerder
Deze heb ik nog steeds niet gehoord (misschien wel maar dan weet ik niet dat het deze is) kan ik ergens een sample/stukje luisteren op internet?
Waarschuw beheerder
Geen idee of er ergens samples staan op internet.. zo ja, dan zou ik eens kijken op de site van Woody van Eyden, aangezien hij achter de track zit (samen met Alex Morph heb ik het idee)... Ikzelf heb hem op je-weet-wel-wat maar wil hem absoluut ook hebben zodra de vinyl uitkomt... moet nu echt niet lang meer duren, aangezien de track al op Defcon in juni gedraaid werd...
Waarschuw beheerder
Ik neem aan dat jij de track wel aardig maar niet super zult vinden... ik schat jou meer in als een liefhebber van de Armin van Buuren/Gabriel & Dresden stijl, dus het ietwat rustigere, terwijl deze track juist meer naar de DuMonde/Flutlicht/Sh­okk stijl toekruipt, dus meer hardtrance.... De Funaki remix tenminste... er is ook nog een original version en dat lijkt weer meer op een beetje klassiek a la Rank 1 (maar die versie is niet zo goed vind ik)...

Waarschuw beheerder
haha, ok dan, mijn stijl is inderdaaad de armin van Buuren stijl (in het begin van een set dan), dan goed opbouwn naar het iets hardere trance, (maar dan niet met die harde bass a la cosmic gate, maar de harde beats a la airwave zijn wel van harte welkom :)), dit alles gemixt met lekkere technonummers ertussen... dat is mijn definitie van een topset ;)
Waarschuw beheerder
Het 2e uur van A State of Trance was dus niet Armin's Exposure set, maar die van Woody van Eyden... stelletje prutsers daar bij ID&T :D
Waarschuw beheerder
Wow, I knew it! Vanaf nu is Woody van Eyden dus mijn meest favoriete DJ.... Hij weet precies de beste trance en hardtrance te mengen tot de ideale combinatie waar ik van hou....
Waarschuw beheerder
Het was dus inderdaad de Woody van Eyden @ Exposure set in plaats van Armin van Buuren... was een sukkels bij ID&T, maar nu komt het eens voordelig uit, nu heb ik tenminste die geweldige Woody set, 2 uur lang maar liefst hebben ze hem uitgezonden...
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker, woody is goed bezig. Maar mensen, hebben we ooit de Airscape Remix van (niet lachen) Kiss van de Vengaboys gehoord? Dat is zo'n aparte track, ik ken er geen 1 die zo klinkt. Als je m nog niet hebt, ff downen want ik vind hem na 4 jaar nog altijd de moeite waard. En dat zeg ik niet snel over een plaat.
Waarschuw beheerder
Aan de trance kenners onder ons: wat vinden jullie van:

Milk Inc. - The Sun Always Shines On Tv (Vandoren og van Hoyland remix)

Weer zo'n goedkoop covertje of toch wel kwalitatief iets beter dan de rest?....

De radio versie klinkt natuurlijk commercieel as hell, maar deye remix zou niet misstaan in een Armin van Buuren set (alleen jammer van de vocals die het toch weer iets te commercieel maken)...

Dus ik vind het wel een leuk nummertje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ken ik nog niet. Zal ff proberen te downen. I'll let you know when I've heard it.
Waarschuw beheerder
donateur
klote, alleen de radio edit is nog maar verkrijgbaar. klote kzaaaaaaaa!

Waarschuw beheerder
dan moet je hem ff streamen op www.only-djs.com :) ga ik zo ook ff doen, ik heb hem ook nog niet gehoord

Waarschuw beheerder
Nog niet op only, wel op Recess

http://www.recessrecords.nl/shop/item.php?id=5303&valid=2

En inderdaad de vocal verziekt het in de vanderen Og vanhoyland remix, als er instrumental opstond had ik nog even beter naar geluisterd
Waarschuw beheerder
Zijn er nog leuke tips trouwens van nieuwe nummers die het beluisteren waard zijn?

Mijn tip van de dag:
Euphonic - Starglider (Original Mix)

lekkere zweef trance a la Hemstock & Jennings
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vraag me af wie Frank Who - How you like me now? al gehoord heeft, echt supertrancer :)
Waarschuw beheerder
Nog niet gehoord.... Sampletje ergens via een online musicstore?

Waarschuw beheerder
nope, alleen nog gehoord in een ferry Corsten set

ik mail wel een sample naar je (als ie past)
Waarschuw beheerder
Wat is die Recess trouwens voor een muziekstore? Heeft die een beetje goeie keuze? Goeie levertijd? Betrouwbaar?... En hebben ze alles wat ze aanbieden ook daadwerkelijk?... Zo te zien LIJKT het een goeie online store...

Waarschuw beheerder
de sample is net iets te groot, ik maak hem binnekort iets kleiner zodat ik hem op kan sturen

Recess is een zeer goede onlineshop, snelle levertijd, de platen altijd in perfecte staat geleverd en best wel redelijke keus aan platen (vooral de hardstyle en hardtrance)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb van iemand gehoord dat Recess een zeer goeie onlineshop is om al je platen te bestellen.Ze hebben ook het nieuwste van het nieuwste.Leuk is ook dat je kunt zien welke platen ze binnen hebben gekregen en wanneer plus welke platen echt HOT items zijn.
Waarschuw beheerder
Dan gaan we daar eens even rondneuzen en misschien shoppen... ik moet Tiesto - Traffic nog hebben met wat dingetjes erbij en die hebben ze daar ook...
Waarschuw beheerder
Trancetip vd dag:

Ayu - M (Van Eyden VS Morph remix)

Lekkere uplifting trance in de stijl van old Ferry Corsten!
Waarschuw beheerder
donateur
Idd heeft recess best veel.

Ik heb deze week bij Grooveconnection de nieuwe plaat van Phil Green gekocht. Geen Hardtrance zoals ie met Dave maakt, echt super uplifting kippevel trance. KOPEN DUS DIE PLAAT!

O ja, op de a kant staat het nummer Tribal Trance, op b Solaris.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
O btw, weet niet of ie al een x op deze topic voorbij is gekomen, maar de Armin v Buuren rmx van Too Late To Turn van Shane is echt een must, intro is 4/4 maat, in de break gaat ie ongemerkt naar een 3/4, na de 2e break weer 4/4. Is om te mixen geen touw aan vast te knopen maar als je m de eerste x hoort raak je in je hoofd helemaal van slag door de maatwisselingen. Al wel een jaartje oud maar een absolute topplaat! Downen die zooi, is gewoon op Kzaaa te krijgen.

Waarschuw beheerder
donateur
De aanbevelingen van de experts hier zorgen er voor dat mijn collectie elke dag groter wordt :)
Waarschuw beheerder
Phil Green - Solaris is inderdaad een leuke plaat, al vind ik de plaat die nu samen met zijn partner Dave 202 uit is (Moments Of Silence) nog beter.... BTW: check out mijn Dave 202 page: http://www.dave202.tk
Waarschuw beheerder
Foei Charly, downen? Dat mag niet he?..... ;)
Ik heb Shane met Armin van Buuren remix gelukkig op vinyl, alleen kon de persing een beetje beter, de plaat heeft nauwelijks een bas....

Waarschuw beheerder
downen mag wel toch, als je het maar na 24 uur verwijderd ;)