Nee dat noem je een heldenactie en andere Dj-s een kans geven
hahah lachwekkende opmerking. Heel makkelijk om dit te roepen als je helemaal nooit meer als nummer 1 gekozen wordt. Dat is hetzelfde als Feyenoord nu gaat roepen dat ze helemaal geen kampioen willen worden. Dat worden ze namelijk ook nooit meer.
Daarnaast heeft deze opmerking van Tiesto nauwelijks effect gehad. Hij stelde toen zijn fans voor om op 5 dj's te gaan stemmen en die hoog in de lijst te laten eindigen. Ik heb vervolgens die dj's nergens teruggezien. Dus zijn oproep werd totaal niet serieus genomen door zijn eigen fans en ze hebben gewoon massaal op Tiesto gestemd. En daardoor kwam hij gewoon op de plek te staan waar hij destijds hoorde. Plek 3.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 oktober 2008 om 08:05:
Armin is volgens mij nog nooit op een BBQ feestje met zijn fans geweest hoor
Ook dit is weer onzin. Hij dineerde eind 2006 samen met zijn fans in Amsterdam ter gelegenheid van zijn 30ste verjaardag.
Je weet gewoon nu al wat hij voor 75% gaat draaien + 54x zweefvliegen en 87x met z'n koptelefoon in de lucht...blaaaaaa neppe shit
Voor 75% draaien ben ik het volledig met je eens. Maar dat zweefvliegen en zijn koptelefoon doet hij al sinds ik hem voor het allereerst zag draaien. Dat is gewoon wat bij hem hoort. Daardoor krijgt hij altijd het publiek behoorlijk naar zijn hand. En je ziet daarnaast ook dat hij er altijd van geniet. Het is veel beter dan dat iemand als een dood vogeltje achter zijn draaitafel staat.
Armin congrats met de nummer 1 positie. Qua populariteit volledig maar dan ook volledig terecht. Zijn Armin only shows slaan overal in als een bom(uitverkocht), zijn nieuwe album die erg goed is, nieuwe ASOT cd die ook prima is en tenslotte zijn ASOT shows. Ik vind hem zelf niet de allerbeste meer qua livesets. Maar qua marketing,performance,albums heeft hij zich gewoon opgewerkt tot populairste dj van de wereld.